[F1 2021] Race 16 GP van Turkije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:
  • 80.851 views

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:01
Bij een witte RB horen natuurlijk ook witte pakken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NihZBEG5dl0S78PI2eLlBEmwJRU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FadiRtEfMuRtuZ97ZquBNnqi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJJ2gv6rMfGR8VQmrccqVFUqWPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kaQCs6UMmTujRyrjfezulB2s.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door BlackMonkey op 07-10-2021 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

AvK schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:16:
[...]

Ha ha ha . U is onzeker?

:P
Over mijn poëtische kwaliteiten wel ja. ;)

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
albino71 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:13:
[...]

Over mijn poëtische kwaliteiten wel ja. ;)
En terecht :>

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:39
Alonso zegt even wat velen hier ook wel eens vermoeden :-) Fernando Alonso houdt zich niet in

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:15:
Dan liegt die? Want volgens mij heeft hij maar één doel in zijn leven: wereldkampioen worden in F1. Je zou zelfs kunnen zeggen dat als die het (dit jaar) wordt dat die in een gat kan vallen v.w.b. "was dit het?". Maar ik verwacht dat het doel "beste ooit" niet ver weg is. Ook gezien hij natuurlijk geen "huisman" / vader is. Zoals een Rosberg meteen vertrok na zijn kampioenschap, en "vrouw en kinderen" een vaker gehoorde reden is om te stoppen.
Ik denk dat het een klein leugentje is maar deels ook waar. Niet omdat hij zo koele kikker is maar omdat hij actief moeite doet om het klein te houden. Hij kan niet toegeven aan dat soort gevoelens. Als hij het niet strak ontkent dan gaat de pers er uren over doorzeuren. Dan wordt iedereen onzeker en wordt iedere scheet nog verder opgeblazen.

Los van het psychologische effect is het letterlijk gezien ook waar. Hij heeft z'n contract voor volgend jaar al binnen en de fans zijn toch wel op zijn hand. Dat kan op lange termijn wel veranderen maar nog niet bij dit kampioenschap. En psychologisch is het natuurlijk gewend aan z'n rol van de under dog, het succesvolle talent dat wordt beperkt door zijn materiaal. Misschien is dat materiaal dit jaar wel beter maar dat imago blijft nog wel even hangen. Dat is vast heel comfortabel voor Verstappen. Misschien wel beter dan dat hij opeens de verdedigende kampioen is.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 15:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Barfman schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:31:
Alonso zegt even wat velen hier ook wel eens vermoeden :-) Fernando Alonso houdt zich niet in
Wat is die gozer toch slim. Hij heeft zich nu alvast ingedekt tegen alle verwijten en beschuldigingen die hij dit weekend zou kunnen krijgen voor het opzoeken van de grenzen. Wat er ook gebeurt, hij kan voor calimero spelen en zeggen dat anderen er wel mee waren weggekomen en dat de regels trouwens toch nergens op slaan.

Nu kan iedereen wel zo iets roepen maar Alonso doet het weer slim. Juist omdat hij in Sochi heel bewust de grens opzocht door misbruik(?) te maken van de regels nadat hij er eerst zelf over had geklaagd. Daardoor kon hij vorige race de vermoorde onschuld spelen, hij moest wel want zijn pogingen om het netjes op te lossen waren op niks uitgelopen. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.

Als hij deze week weer een gat in de regels weet te vinden en mensen boos worden hoeft hij zichzelf nauwelijks te verdedigen, alleen maar te suggereren dat het weer net zo'n geval is als in Sochi en dat hij oneerlijk wordt behandled. Dat het aan de regels of de organisatie ligt maar vooral niet aan hem.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Weekend warmup:

Klikkie want FOM...

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-10-2021 22:54 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

BlackMonkey schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:55:
Bij een witte RB horen natuurlijk ook witte pakken:

[Twitter]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah, de winterschilders zijn vroeg dit jaar! :+

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
albino71 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:23:
Niemand opgevallen dat het hoogstaande poëzie was, mijn vorige post? :+
Hai }:O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:50:
[...]

Wat is die gozer toch slim. Hij heeft zich nu alvast ingedekt tegen alle verwijten en beschuldigingen die hij dit weekend zou kunnen krijgen voor het opzoeken van de grenzen. Wat er ook gebeurt, hij kan voor calimero spelen en zeggen dat anderen er wel mee waren weggekomen en dat de regels trouwens toch nergens op slaan.

Nu kan iedereen wel zo iets roepen maar Alonso doet het weer slim. Juist omdat hij in Sochi heel bewust de grens opzocht door misbruik(?) te maken van de regels nadat hij er eerst zelf over had geklaagd. Daardoor kon hij vorige race de vermoorde onschuld spelen, hij moest wel want zijn pogingen om het netjes op te lossen waren op niks uitgelopen. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.

Als hij deze week weer een gat in de regels weet te vinden en mensen boos worden hoeft hij zichzelf nauwelijks te verdedigen, alleen maar te suggereren dat het weer net zo'n geval is als in Sochi en dat hij oneerlijk wordt behandled. Dat het aan de regels of de organisatie ligt maar vooral niet aan hem.
Volgens mij was de fia helemaal akkoord met zijn actie, maar de persconferentie waar ie inzat vroeg ernaar. En dat zijn de Britten. Die dus ja, dat sentiment hebben we hier allemaal (zie onze nieuwe regels voor de F1 topics) en blijkt dus iet alleen op suffe fora te leven maar ook in cockpits.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:29

JB

Cédric roelt!

pjottum schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:40:
[...]

Volgens mij was de fia helemaal akkoord met zijn actie, maar de persconferentie waar ie inzat vroeg ernaar. En dat zijn de Britten. Die dus ja, dat sentiment hebben we hier allemaal (zie onze nieuwe regels voor de F1 topics) en blijkt dus iet alleen op suffe fora te leven maar ook in cockpits.
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/AGp68I6eKt6pREoZYq/giphy.gif

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat denken wij hier dan? Heeft max de betere auto? Persoonlijk denk ik van niet en dan met name kijkende naar Bottas en Sergio. Ik heb de laatste toch echt wel een stukje hoger zitten maar die presteert structureel minder.

Ik heb het idee dat Max meer uit de auto haalt dan dat de gemiddelde coureur kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 10:54
Het is sws weer even afwachten hoe het circuit zal zijn. Vorig jaar was het natuurlijk een ijsbaan op sommige momenten. Het zal me benieuwen of het "schoon frezen" echt een groot verschil gaan maken. Daarnaast zal de baan waarschijnlijk wisselend zijn qua grip ivm verschillende momenten van regenval. Wat mij betreft mag het gaan regenen op zondag :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 19:58
Zijn er helemaal geen andere raceklasses dit weekend?
Dus weinig extra rubber op de baan dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kenny_026 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:56:
Wat denken wij hier dan? Heeft max de betere auto? Persoonlijk denk ik van niet en dan met name kijkende naar Bottas en Sergio. Ik heb de laatste toch echt wel een stukje hoger zitten maar die presteert structureel minder.

Ik heb het idee dat Max meer uit de auto haalt dan dat de gemiddelde coureur kan.
Dat heb je denk ik helemaal goed. Het ook de vraag hoe goed BOT in de RBR16B is. Denk dat Max zich beter aan kan passen naar de auto ipv andersom.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

Bloodclot schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:28:
Ik heb soms het idee dat mijn hartslag hoger is dan die van Max tijdens spannende momenten (start of cruciale pitstop) tijdens een race. zandvoort zag ik op mijn horloge een hartslag van 130 toen max bottas voorbij moest met hamilton achter hem.
herkenbaar
weet nu ook waar de uitdrukking "op het puntje van je stoel zitten" vandaan komt ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:03

sjaool

Every life should have 9 cats

chevsticks schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:09:
Zijn er helemaal geen andere raceklasses dit weekend?
Dus weinig extra rubber op de baan dit weekend.
Ik zie alleen de Intercity Cup als extra vermeld staan. Geen idee wat dat inhoud trouwens.

https://www.formula1.com/...021/Turkey/Timetable.html

Stukje over de Intercity Cup.
https://nl.rayhaber.com/2...races-waren-adembenemend/

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 08-10-2021 09:24 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:16:
[...]

Dat heb je denk ik helemaal. Goed. Het ook de vraag hoe goed BOT in de RBR16B is. Denk dat Max zich beter aan kan passen naar de auto ipv andersom.
't is voor zo'n auto ook gewoon lastig om zich aan te passen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pjottum schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:24:
[...]

't is voor zo'n auto ook gewoon lastig om zich aan te passen.
Ja emotieloos hok is het! Wellicht toch op z'n VET een koosnaampje, beetje vingeren ipv hard raggen etc.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:16:
[...]

Het ook de vraag hoe goed BOT in de RBR16B is
Waarom is dat “de vraag” :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:35:
[...]

Waarom is dat “de vraag” :?
Als je stelt dat PER niet goed is, maar Max wel. Het verschil tussen de Mercedes coureurs is lang niet zo groot. Is de RBR16B zo goed? _Niemand_ anders legt het vuur aan de schenen bij MER dus waarom kan alleen Max gas geven in die auto?

[ Voor 18% gewijzigd door JB op 08-10-2021 09:39 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBKTriVXMB4M1Ab?format=jpg&name=large

is er al iets bekend over wat er op de AT komt te staan?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

helm van Vettel
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBKRCrfXMBEcKNF?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBKRCrhXMAstveR?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBKRCrgXMAA-0Z_?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Als je stelt dat PER niet goed is, maar Max wel. Het verschil tussen de Mercedes coureurs is lang niet zo groot. Is de RBR16B zo goed? _Niemand_ anders legt het vuur aan de schenen bij MER dus waarom kan alleen Max gas geven in die auto?
Serieus, door je opmerking schrok ik heel even dat ik had gemist dat Bottas Perez zou vervangen bij RBR _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000

Bloodclot

Jawier!

psy schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:21:
[...]

herkenbaar
weet nu ook waar de uitdrukking "op het puntje van je stoel zitten" vandaan komt ;)
Dan ga ik staan hoor, en loop zenuwachtig rond. verklaar me voor gek, maar voor het laatst dat ik zo zenuwachtig was tijdens een sportmoment, was WK finale 2010.

Nu dit seizoen, meerdere keren dat moment weer gehaald/overtroffen.

ja, barca, mei 2016 ging mijn hart ook wel even sneller kloppen. Maar dit seizoen, bijna elke f1 pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

Bloodclot schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:04:
[...]

Dan ga ik staan hoor, en loop zenuwachtig rond. verklaar me voor gek, maar voor het laatst dat ik zo zenuwachtig was tijdens een sportmoment, was WK finale 2010.

Nu dit seizoen, meerdere keren dat moment weer gehaald/overtroffen.

ja, barca, mei 2016 ging mijn hart ook wel even sneller kloppen. Maar dit seizoen, bijna elke f1 pot.
Ook als de lampen op groen gaan trouwens is zo'n moment _/-\o_

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Perez is anders een aantal keer net zo snel of sneller geweest dan de Bottas, een paar keer zelfs vergelijkbaar met Ham.

Hij is alleen erg wisselvallig en daardoor niet zo sterk in de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Philip Ross schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:13:
[...]

Perez is anders een aantal keer net zo snel of sneller geweest dan de Bottas, een paar keer zelfs vergelijkbaar met Ham.

Hij is alleen erg wisselvallig en daardoor niet zo sterk in de kwalificatie.
Een paar keer ja. Net zoals GAS en ALB... De constante factor zoals BOT vs HAM is er totaal niet. BOT presteert in de race ook lang niet altijd goed, maar met de quali zit hij er _altijd_ bij. Waar ligt dat aan?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Rick is terug!!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
Hey, Rick is weer terug!?

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:21:
[...]

Een paar keer ja. Net zoals GAS en ALB... De constante factor zoals BOT vs HAM is er totaal niet. BOT presteert in de race ook lang niet altijd goed, maar met de quali zit hij er _altijd_ bij. Waar ligt dat aan?
Type coureur, gevoeligheid auto of nog 100 andere zaken. Als de RBR erg snel is maar ook wat minder stabiel dan de Merc dan kan dat goed verklaren waarom een klein (relatief) verschil in kwaliteit rijder een groot verschil in snelheid kan geven. En de voorkeuren van rijders maken ook uit, als de auto al jaren ontwikkeld is op de voorkeuren van Max dan heeft die ook gewoon heel veel ervaring en betere afstemming op zijn rijgedrag.

Perez was bijvoorbeeld afgelopen race erg snel maar helaas verkeerde keuze op het einde. (Of opzettelijk om Max een extra plek op te laten schuiven)

En Bot is natuurlijk ook naar Mercedes gehaald omdat hij echt wel flink talent had. We gaan volgend seizoen zien of hij een andere teamgenoot dan Ham wel voor kan blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En Rick is back... Ik ben benieuwd hoe de Red Bull eruit ziet op het circuit. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Niet tüüteren! Have fun *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

basvn schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:47:
[Afbeelding]

is er al iets bekend over wat er op de AT komt te staan?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBKennnWYA0Vcz2?format=jpg&name=large

dit dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 21:35
Op Sky spreken ze van maybe a engine change Hamilton.
Gingen luistern of ze het konden horen

[ Voor 27% gewijzigd door d-vine op 08-10-2021 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Die "rechthoek" voor het achterwiel, is wel jammer qua kleurstelling, nu je RBR ziet rijden :/ Dat had beter gekund :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 17:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFTHhYZIMN7J6Cr_g9YLAZyLJ20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n5D64nKVeqhss8kbx1uVIBgF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruGHxF6qeZPU-DVYg1DYnrelV8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/75RqAut1yfW1gtXondivsR5M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:34
Ziet er goed uit hoor die witte RedBull

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

d-vine schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:36:
Toto is er niks bij!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:33

Pierre

Van nature lui!

Toch vind ik het een tof circuit.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 15:59
Jasphur schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:37:
Wel even wennen. :9 Maar ziet er tof uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hij ook

[Twitter: https://twitter.com/ChrisMedlandF1/status/1446395048153784320]

[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 08-10-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 16:23
Jasphur schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:37:
Veel mooier dan de standaard RB. Just my opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Lewis nieuwe ICE. Zijn vierde. 10 plaatsen grid straf

[ Voor 57% gewijzigd door Jasphur op 08-10-2021 10:42 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 14:59

Spotmatic

Ken sent me

JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:36:
Die "rechthoek" voor het achterwiel, is wel jammer qua kleurstelling, nu je RBR ziet rijden :/ Dat had beter gekund :)
En toch is daar over nagedacht. Kijk maar naar de Honda RA272 waar deze livery op is gebaseerd.

Afbeeldingslocatie: https://www.super-hobby.nl/zdjecia/8/5/3/1497_rd.jpg

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 13:18
Sky / FIA bevestigt inderdaad dat Hamilton een nieuwe ICE erin heeft gelepeld.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenTheStig op 08-10-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Confirmed net op Sky.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Spotmatic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

En toch is daar over nagedacht. Kijk maar naar de Honda RA272 waar deze livery op is gebaseerd.

[Afbeelding]
Dan mag het :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Fuck, niet om 11.30, maar 10:30 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bij ziggo ook. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

10 plekken gridstraf. Dus in het middenveld. Niet achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 15:48
Alleen de ICE wordt vervangen bij Hamilton. Dus 10 plekken straf (tot nu toe)

[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 08-10-2021 10:43 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

https://www.fia.com/sites...%20for%20this%20Event.pdf
Hier staat het officieel in. Nieuwe ICE, verder niks. Dat zijn dus maar 10 plekken. Ik had persoonlijk de rest meegepakt maar Mercedes zal het wel beter weten :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
JeroenTheStig schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:41:
Sky / FIA bevestigt inderdaad dat Hamilton een nieuwe ICE erin heeft gelepeld.
Confirmed. Max Verstappen is now the youngest F1 World Championship winner in the history of F1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
En dan daarmee het seizoen afmaken? Of bij een andere race nog een onderdeel voor -10 plekken?
Doe dan meteen alles tegelijk zou je zeggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:46
Zit F1 test te kijken (bewegend behang) terwijl ik aan het werk ben, maar dacht even dat de RBR een HRT was. :P
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fa/Narain_Karthikeyan_2011_Malaysia_FP1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ge-flopt op 08-10-2021 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:19
Extigo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:42:
Alleen de ICE wordt vervangen. Dus 10 plekken straf (tot nu toe)
Ik verwacht dat de rest ook nog wel zal gaan, omdat halverwege of achteraan voor Hamilton niet echt uit maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:47
Ik vind het op zich geen lelijke livery van Red Bull, maar toch vind ik de normale mat blauwe livery mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 13:18
Transportman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

Ik verwacht dat de rest ook nog wel zal gaan, omdat halverwege of achteraan voor Hamilton niet echt uit maakt.
Halverwege lijkt mij ook een hoger risico bij de start. Meer kans op brokken dan helemaal achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 15:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Is Turkije dan logischer om het te doen voor MER :? #dtv

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 16:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Volgens het document : https://www.fia.com/sites...%20for%20this%20Event.pdf

Vervangt Hamilton de ICE (internal combustion engine) en zijn uitlaat.

Sainz lepelt er wel alles nieuw in en zal denk ik dus achteraan starten.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

https://www.fia.com/sites...Decision%20-%20Gloves.pdf
En Hamilton, Vettel, Sainz, Ricciardo en Russell mogen met prototype handschoenen rijden tijdens de FP's. Normaal mag dat niet omdat ze gehomologeerd moeten zijn maar dat kan natuurlijk niet als je ze nog in real-world scenario's wilt testen op bruikbaarheid/comfort, dus ze moesten een uitzondering hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 21:25

Chiron

Moderator Discord
Het zou zomaar kunnen dat ze voor zondag nog wel meer onderdelen gaan vervangen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-06 12:40
Sainz vervangt wel de hel PU en zal achteraan starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En dan volgende week weer iets vervangen en weer 10 plekjes pakken.

Met bijv 2x10 plekken (ipv helemaal achteraan) pakken, rijdt ie gewoon beide races alsnog zeker dik in de punten, niets aan de hand -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:03
Edit te laat

[ Voor 90% gewijzigd door Snowhite0901 op 08-10-2021 10:48 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 22:11
DutchOwnage schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:43:
[...]

Confirmed. Max Verstappen is now the youngest F1 World Championship winner in the history of F1 :+
Hij is helaas al te oud daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

tweakduke schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:45:
Sainz lepelt er wel alles nieuw in en zal denk ik dus achteraan starten.
50 plekken gridstraf -> meer dan 15 plekken vanwege motoronderdelen -> achteraan starten idd. Samen met de rest die nog penalties gaan pakken, dat kan alsnog voor FP2 en FP3 of zelfs de Q.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:47:

Met bijv 2x10 plekken (ipv helemaal achteraan) pakken, rijdt ie gewoon beide races alsnog zeker dik in de punten, niets aan de hand -O-
Gelukkig is het 100% safe om in het middenveld te starten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 16:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Ze kiezen er inderdaad voor om te spreiden. De PU unit moet dan nog wel een vol weekend presteren, iets terugschroeven zit er in principe niet in met de strijd om het kampioenschap. Dat is aan de ene kant ook een risico.

edit:
Of ze kiezen later dit weekend om toch de boel te vervangen, even afwachten is het ook nog :)

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 08-10-2021 10:50 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Mwah. Kan natuurlijk altijd nog zijn dat er een ouder onderdeel klapt. Kans is klein bij Mercedes, maar nooit nul. Als je 1 keer alle pijn zou pakken dan lijkt mij dat beter. Echter is Turkije niet echt een power circuit, dus ze moeten eigenlijk zo hoog mogelijk beginnen. Maar bij SKY zeiden ze net dat ze het risico op een DNF met zijn oude ICE te hoog vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hij komt wel midden in de midfield melee terecht.
Daar loop je een veel grotere kans dat er bij de start ineens een voorwiel van een ander midden in de radiator zit.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012

Met 1 keer 20 plekken op een circuit waar je kan inhalen ook wel, het verschil met het achterveld is al helemaal extreem groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Extigo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:42:
Alleen de ICE wordt vervangen bij Hamilton. Dus 10 plekken straf (tot nu toe)
Hoop dat Alonso dan voor hem kan staan ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
EJlol schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Hij is helaas al te oud daarvoor ;)
Really? Wie dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:57
Vettel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Of het klopt gewoon dat Mercedes problemen heeft met de verbrandingsmotor en de MGU-H, MGU-K, ES batterij en CE gewoon wel lang genoeg werken. ;)

Komt bij dat Honda eigenlijk de enige PU fabrikant was die echt op schema lag voor drie PU's in een seizoen. En toen werden die motoren gesloopt. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 22:11
In iedergeval Vettel en Hamilton, beide 23. Mogelijk ook Alonso (24). Verstappen is ook 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nouja het zal allemaal wel weer toevallig magisch fantastisch uitpakken voor ze :/

Hopen dat ie een slechte Q rijdt iig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:50

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LEip2gWk4XC2rmWzQthw0Sk2U4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LW0dBX9igHrLdylSPXJpK22u.png?f=user_large

Hmm, zonder regen is de kans natuurlijk wel kleiner dat Hamilton makkelijk naar voren rijd...

Regenrace is dan wel weer leuker :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
EJlol schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

In iedergeval Vettel en Hamilton, beide 23. Mogelijk ook Alonso (24). Verstappen is ook 24.
Thx. Dan zat ik er compleet, maar dan ook helemaal compleet, naast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:19
poor Leno schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:52:
Nouja het zal allemaal wel weer toevallig magisch fantastisch uitpakken voor ze :/

Hopen dat ie een slechte Q rijdt iig ;)
Vorige race pakte het ook op magische wijze fantastisch uit voor Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:45:
Is Turkije dan logischer om het te doen voor MER :? #dtv
Misschien eerder een noodzaak? Als de motor al tegen het limiet aan zit, het is wel duidelijk dat ze liever nog wat punten pakken in Turkije dan helemaal achteraan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:52:
Of het klopt gewoon dat Mercedes problemen heeft met de verbrandingsmotor en de MGU-H, MGU-K, ES batterij en CE gewoon wel lang genoeg werken. ;)

Komt bij dat Honda eigenlijk de enige PU fabrikant was die echt op schema lag voor drie PU's in een seizoen. En toen werden die motoren gesloopt. :z
De problemen hebben altijd in de ICE gezeten, dat is ook het enige onderdeel wat bij hem echt afgeschreven is op Zandvoort. Maar met 10 plekken straf is het niet heel ver meer naar achteren, persoonlijk had ik de rest gewoon meegewisseld. Hij zal maar deze race een MGU-K failure krijgen en daardoor puntenloos eindigen of zelfs DNF, en volgende race weer penalties moeten nemen 8)7 Maar Mercedes heeft vast hun afwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 15:50

Damian

Insane Obtrusion

[...]

- Nevermind -

[ Voor 10% gewijzigd door Damian op 08-10-2021 10:55 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bensimpel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Misschien eerder een noodzaak? Als de motor al tegen het limiet aan zit, het is wel duidelijk dat ze liever nog wat punten pakken in Turkije dan helemaal achteraan.
Ik doel dan op; waarom niet vorige race?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Spotmatic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

[Afbeelding]
Zoiets las ik ook. Maar, behalve dat ze wit als basis hebben genomen, zie ik weinig overeenkomsten.

Neemt niet weg dat het er prima uitziet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Damian schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Que?

Alonso is 40 en Vettel 34 en Hamilton 36
Op het moment dat ze hun eerste WDCs binnenhaalden natuurlijk, niet hoe oud ze nu zijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:42:
10 plekken gridstraf. Dus in het middenveld. Niet achteraan.
Als hij maar achter Alonso terecht komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Transportman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Vorige race pakte het ook op magische wijze fantastisch uit voor Verstappen.
Tuurlijk, was ook dikke mazzel :)

Alleen mag dat dan ook wel eens een keer. Bij Hamilton is dat meer regel dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Ik doel dan op; waarom niet vorige race?
Toen pakte bottas al een straf (alweer), misschien vonden ze dat teveel risico ivm het contructeurskampioenschap? Als ze toen een motorwissel hadden gedaan, had Lewis niet gewonnen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
sjaool schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:55:
[...]

Als hij maar achter Alonso terecht komt. :+
De McLarens gaan ook niet veel weggeven denk ik.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bensimpel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Toen pakte bottas al een straf (alweer), misschien vonden ze dat teveel risico ivm het contructeurskampioenschap? Als ze toen een motorwissel hadden gedaan, had Lewis niet gewonnen.
Die van BOT was niet echt logisch/noodzakelijk toch?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Hamilton heeft straks ook het nadeel van zijn Q2 bandjes. Hij krijgt 10 plaatsen gridstraf maar wil wel graag zo ver mogelijk naar voren staan. Dus hij moet aan Q3 deelnemen en dus ook verplicht op zijn Q2 banden starten. (Alles beneden P10 heeft vrije bandenkeus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:03
Nog niet volledig, maar ja gaat langzaam maar zeker weer opstarten :)
Doet nu beide vrije trainingen. Morgen NASCAR Xfinity (met Loris Hezemans!) op Ziggo Sport Racing.

Op zondag de NASCAR Cup doet Rick bijvoorbeeld niet, want dat is nog net te zwaar voor hem.

Weer blij om hem te horen, betekent dat het al de goede kant met hem opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

JB schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
Die van BOT was niet echt logisch/noodzakelijk toch?
Achteraf zei Mercedes van wel (motorprobleem, niet veilig om met die motor door te gaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Die T14 track limits gaan we nog wel vaker horen dit weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DataGhost schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

De problemen hebben altijd in de ICE gezeten, dat is ook het enige onderdeel wat bij hem echt afgeschreven is op Zandvoort. Maar met 10 plekken straf is het niet heel ver meer naar achteren, persoonlijk had ik de rest gewoon meegewisseld. Hij zal maar deze race een MGU-K failure krijgen en daardoor puntenloos eindigen of zelfs DNF, en volgende race weer penalties moeten nemen 8)7 Maar Mercedes heeft vast hun afwegingen.
Als ik Mercedes was, dan zou ik ook niet denken dat Hamilton zoveel ongeluk zou kunnen hebben dat de MGU-K kapot gaat. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
[...]

1 Sebastian Vettel 23 years, 134 days 2010
2 Lewis Hamilton 23 years, 300 days 2008
3 Fernando Alonso 24 years, 58 days 2005

Hij kan Alonso nog voorblijven dus :+

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldMcDonald op 08-10-2021 11:04 ]

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord