Gat tussen PER en HAM is langzaam teruggelopen in de laatste ronden, maar gat HAM BOT is bijna een seconde per ronde teruggelopen in de laatste 5...
Zou Max het wel best vinden om niet te winnen en gewoon lekker relaxed z’n banden aan het sparen zijn? Ik vind het raar dat Bottas zo uitloopt
Hallo met Tim
RIC is echt mijn dissapointment van het seizoen tot nu toe…
is de delta maar 16 sec?Barfman schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:56:
Max zou nu net voor Perez komen met een pitstop, ik zou het doen.
Leclerc flink ingelopen op Max, die lijkt wat rustiger aan te doen.
Lekker Perez!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wauw.. lekker PER
Go per
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat is verdedigen. Straf voor de pitlane incoming.
Flickr PSN ID= cheironnl
El loco Checo, vamos!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
CHECO!!! LEKKER BEZIG
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Eindelijk Checo. Dit is waar je het voor doet. Vamos!
Ik denk dat een collision voorkomen zwaarder telt in dit geval.cheiron schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:57:
Dat is verdedigen. Straf voor de pitlane incoming.
"When you grow up your heart dies"
Gasly heeft ook ineens in een paar ronden 6s dicht gereden. Zit nu 4s achter HAM
PSN: xMaurice93
Al zal Perez zo wel weer een UI krijgen omdat ie naar buiten was gedrukt en via de verkeerde kant van t paaltje verder reed

Nee.groggy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:58:
Werd perez er niet vanaf geduwd door ham?
Max tijd wel ineens 6 seconde achter Bottas?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja, ze gingen al duwend en trekkend richting de start/finish auto naast auto. Dat gebeurde al toen ze de bocht in gingen.groggy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:58:
Werd perez er niet vanaf geduwd door ham?
MAx weet dat hij em niet gaat winnen, dus Bottas aanvallen heeft geen zinMelkaz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:58:
Ik zou het doen!
hansanders.nl
Nee niet ineens, verschil gaat al heel lang steeds een beetje groter.Melkaz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:58:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lekker hoor
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max gaat zo pitten denk ik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als Perez hier een douw voor zou krijgen, dan is de F1 echt klaar
- DaniëlWW2
- Niet online
Max pit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oeh wat is dit voor strategie? spannend!
Ik zou het doen!
Kan Hamilton een straf krijgen voor pushing another driver off the track? Niet dat ik het hoop maar wetend hoe wispelturig de FIA kan zijn...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
2,1 hallelujah
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Perez levert keurig werk en nu Max met een goede pitstop. Nu eens kijken of Mercedes erachteraan komt.
1-stop terwijl HAM tijd verliest tegen PER.rammes schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:00:
Goede stop van VER, 2.1s.
Goeie pit!
⏩ PVOutput☀️
1.9?Melkaz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:00:
2,1 hallelujah
Eentje waarbij hij voor Ham op de baan blijftrammes schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:00:
Verander die Pitstop regels toch. Dit is compleet idioot.
Ferrari neemt wel een snelle siesta tijdens de pitstop, ook een prestatie.
Er zit daar echt wat mis in de nieuwe pit systemen, FIA ga het is onderzoeken!
Jeeej weer dat kauutee systeem.
⏩ PVOutput☀️
Vettel naar slicks!
Heel mooi getimed! Perfecte stop qua uitvoering en timing, mooi wat ruimte naar voren. Iets langzamer en hij was het bokje geweest met Leclerc die hem voorbij had gekund.
Sainz, balen!
Sainz, balen!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat gebeurde daar? leek niet echt paniek ofzo.
VET naar slicks...
BOT naar inters.
owjee..
En Ferrari wordt genaaid door de nieuwe regel.
Wacht ff. Reed VET nou op Mediums?
Top pit en poep pit na elkaar. Het kan verkeren.
RBR benut Perez goed nu als tweede rijder zodat Max kon pitten en Lewis niet dichterbij zou komen.
RBR benut Perez goed nu als tweede rijder zodat Max kon pitten en Lewis niet dichterbij zou komen.
HAM nietSlavy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:00:
Kan Hamilton een straf krijgen voor pushing another driver off the track? Niet dat ik het hoop maar wetend hoe wispelturig de FIA kan zijn...
Maar zonder gekheid, zou wat mij betreft eigenlijk wel een UI mogen zijn je ziet hem gewoon de pit entry ingeduwd worden.
Niet vanwege HAM maar ook als het 2 andere waren
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja.Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:02:
Is het mogelijk om de race uit te rijden op 1 setje inters?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee. Sir #Blessed mag datSlavy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:00:

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nope.cheiron schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:02:
Is het mogelijk om de race uit te rijden op 1 setje inters?
Yes, iddMaurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:02:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Max en Perez doen dus intermediates en Vettel die het probeert op mediums, maar die zit dus te glijden. Dapper geprobeerd, maar dat gaat dus niet.
*GlijdMaurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:02:
Vertel al buiten de baan
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
VET gegokt en verloren. Hopen dat er geen SC komt waardoor HAM een gratis stop krijgt.
En dat is geen goed idee
Flickr PSN ID= cheironnl
Jeej Vettel on ice..

⏩ PVOutput☀️
Olav Mol was niet helemaal wakker

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ja z'n 15 seconds of fame op de world-feedDutchCrownNL schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:01:
Vettel naar slicks!
Waarom moet een pitstop boven een bepaalde tijd zitten?
VER stopte, en de commentator zei, dat ze niet eerder de auto weg mochten sturen, want de tijd mocht niet korter. VER had 2,1s pitstoptijd.
VER stopte, en de commentator zei, dat ze niet eerder de auto weg mochten sturen, want de tijd mocht niet korter. VER had 2,1s pitstoptijd.
- DaniëlWW2
- Niet online
Welke debiel heeft Vettel op mediums gezet?
Gegokt en verloren voor Vettel

Pitstop moet >2sec zijn vanwege "veiligheidsredenen"....mavaros schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:03:
Waarom moet een pitstop onder een bepaalde tijd zitten?
Heeft die die call niet zelf gemaakt? Dankzij hem weten we wel dat het echt niet gaat, daar hoeven we achteraf dus niet over te twijfelen.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:03:
Gaat je race van VET.. Stom zeg je stond gewoon 10e
Gelukkig is algemeen bekend dat Vettel niet gauw in de rondte gaat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou nou, zo kan ie wel weer.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:03:
Als het net goed valt is hij de held. Kan gebeuren, VET had weinig te verliezen en alles te winnen. Risk/reward is prima.
GP: Leclerc is really slow at the moment...
Stomme vraag - maar waarom vlaggen ze met blauw bij de uitgang van de pitsstraat?
- DaniëlWW2
- Niet online
We horen na de race wel wie het was. Maar het was nogal stom.tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:03:
[...]
Heeft die die call niet zelf gemaakt? Dankzij hem weten we wel dat het echt niet gaat, daar hoeven we achteraf dus niet over te twijfelen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |