Een waarschuwing dat er auto's aankomen.HollowGamer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:04:
Stomme vraag - maar waarom vlaggen ze met blauw bij de uitgang van de pitsstraat?
Wel stoer van VET dat ie het heeft geprobeerd, maar dit was echt een glijbaan 😂
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als er iemand op 't rechte stuk aan komt rijden. Om de wagen die uit de pit komt te informeren.HollowGamer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:04:
Stomme vraag - maar waarom vlaggen ze met blauw bij de uitgang van de pitsstraat?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verstappen z'n banden moeten nog even op temp komen, zag je bij RIC ook na z'n pit. Nothing to worry about.
Denk toch dat PER ten minste buiten had moeten blijven...
Zei hij zelf niet dat de baan op aan het drogen was?BramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:03:
Wat een amateurs bij Aston Martin.
Moet er gestopt worden in de omstandigheden? Kan leclerc hem uitrijden ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vettel glijdt al alle kanten op bij het schakelen
Leek me al erg opportunistisch, maar dat blijkt dus ook... Jammer! Leclerc flink verremd, die moet echt nog wel pitten lijkt me. Hamilton blijft bizar snel, zal hij hem kunnen uitrijden op de banden? Nog 'maar' 19 rondjes...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Risico nemen hoort erbij. Niks amateurs aanBramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:03:
Wat een amateurs bij Aston Martin.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nu er geen bandenreglement is, moet je dan wel verplicht minimaal 1x pitten?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee, hoeft niet te stoppen.v8power67 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:05:
Moet er gestopt worden in de omstandigheden? Kan leclerc hem uitrijden ?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ah thanks.JackBol schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
Als er iemand op 't rechte stuk aan komt rijden. Om de wagen die uit de pit komt te informeren.
Is dat altijd zo? Het valt mij nu pas op.
Daar nemen ze best wel een lange 5 seconden zo lijkt het
Flickr PSN ID= cheironnl
Tsunoda Tokyo Drift, Vettel Nurburgdrift.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat vroeg ik me ook afwontcachme schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:05:
LEC en HAM gaan hem gewoon lekker uitrijden op 1 setje.
PSN: xMaurice93
Nee.wontcachme schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:05:
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Nee dus
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Leclerc mag door blijven rijden!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jep. Daar was ook een hele discussie over in Monza. Daar kreeg Lewis de blauwe vlag toen Max eraan kwam en toen waren er fanboys die claimde dat Ham Max voor zou moeten laten gaan om die reden.HollowGamer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:05:
[...]
Ah thanks.
Is dat altijd zo? Het valt mij nu pas op.
Maar dat is dus niet zo.
Soms is het ook een lamp ipv vlag.
Leclerc gaat het voor je proberen.cheiron schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:02:
Is het mogelijk om de race uit te rijden op 1 setje inters?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dat deden ze precies lang genoeg zodat MAX voor PER kon pitten. Beslissend.Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:06:
Ik snap niet dat ze Perez niet voor Hamilton op de baan hebben gehouden..
Leclerc gaat het toch proberen
Flickr PSN ID= cheironnl
maar hebben ze niet een probleem dan aan het einde hopen dat het niet droger word
Niet als het van ver aan te zien is dat het niet gaat werken, en het je ook nog eens punten en geld gaat kosten.Player1S schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:05:
[...]
Risico nemen hoort erbij. Niks amateurs aan
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het valt te proberen, maar die nieuwe setjes zijn al beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hij is trager dan BOT dus is het slim?Quad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:07:
Leclerc mag door blijven rijden!
Denk het ook. Per ging naar binnen toen de terugval naar P3 veilig was.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Dat deden ze precies lang genoeg zodat MAX voor PER kon pitten. Beslissend.
Ik vind een 5 sec straf zo amateuristisch gaan. Dat kost minimaal 5 sec, maar nooit 5 sec, in een sport waar het om details gaat. Dat moet anders (kunnen)cheiron schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:06:
[...]
Daar nemen ze best wel een lange 5 seconden zo lijkt het
Ja, bijzonder. HAM moet nu ook. Kan me niet voorstellen dat die banden competitief blijven tov de nieuwe inters.
De hele race niet pitten? Denk dat Raikonnen een traumatische deja vu krijgt.
Ja maar dan is het hopen dat ze geen lekken banden rijden omdat de inters dan op zijn.Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:06:
LEC en HAM gaan hem gewoon lekker uitrijden op 1 setje.
Ha SIKE - Mercedes
[ Voor 4% gewijzigd door dglavimans op 10-10-2021 15:09 ]
Nee.
stiekem toch niet
Ik zou het doen!
Mooi. Hamilton maakt gewoon z'n eigen keuzes
Nee hoor
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die dummies mochten toch niet meer?
Nou, kom maar op, klein regenbuitje erover...
"When you grow up your heart dies"
Ham box? Wil niet.
Monteurs gaan weer naar binnen.
Dat mag toch niet? Monteurs voor niks naar buiten sturen?
⏩ PVOutput☀️
Lec heeft vooral pace gemanaged waar lewis in de aanval heeft gezeten.... ik ben benieuwdJoosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:08:
Lewis wil de Lec move doen.
Dit was geen dummy. Hamilton wilde gewoon nietFormula one schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:08:
En weer een dummy
Geen dummie, Lewis negeert het team gewoon
jaDoubleDutch schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
Mag Ham hem uit rijden op 1 set?
Ik zou het doen!
Zou wel schandalig zijn als die banden het volhouden tot het einde zo.
Norris is trots op he...oh
ja bandenreglement is nvtDoubleDutch schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
Mag Ham hem uit rijden op 1 set?
Waarom?MikeyMan schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
Zou wel schandalig zijn als die banden het volhouden tot het einde zo.
Vooraf afgesproken werk.Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Dit was geen dummy. Hamilton wilde gewoon niet
Normaal 4x box, nu 5x box, dan weet dat Hamilton een "ik negeer de call" reactie moet geven.
⏩ PVOutput☀️
Ja nog evenQuad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
Vooraf afgesproken werk.
Normaal 4x box, nu 5x box, dan weet dat Hamilton een "ik negeer de call" reactie moet geven.

Dan had Mercedes nu al zoveel straffen gehad moeten hebbem, het aantal dummiepitstops die hun hebben gedaan zijn niet op twee handen te tellen.Quad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
Ham box? Wil niet.
Raar eigenlijk dat bij nat weer het banden reglement niet geldt. Je rijdt je banden kaal = minder grip = gevaarlijker bij nat weer.
Of denk ik nu verkeerd?
Of denk ik nu verkeerd?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dummies niet nee dacht ik. Maar je mag je nog steeds bedenken.scrappy.doo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
Die dummies mochten toch niet meer?
Ik was dus echt in de veronderstelling dat je altijd 1x moet pitten. Maar omdat het regent ze gewoon van inters naar inters mogen. Maar blijkbaar mag je hem ook uitrijden op 1 set.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Een dummy? Wie moeten ze in de maling nemen dan

Leclerc 2e? En had verstappen dan wel moeten pitten?
Serieus? Ben geen kenner, maar je mag dus ook niet die monteurs buiten laten staan?Quad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:09:
Ham box? Wil niet.
Dat kan het team en Vettel beter aanvoelen dan jij met een zak chips op de bank. Ook al zaten ze er nu naastBramViking schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Niet als het van ver aan te zien is dat het niet gaat werken, en het je ook nog eens punten en geld gaat kosten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omdat er normaal gesproken gewoon minimaal 1x gepit moet worden. Geen enkel band zou het een hele race vol moeten houden.
Lewis wil doorrijden om aan het einde slicks eronder te gooien…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In het verleden was er een regel waarbij monteurs pas naar buiten mochten in de ronde waarin de coureur binnenkomt. In dat geval móest je dus wel als de call was gemaakt.Slavy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
Dan had Mercedes nu al zoveel straffen gehad moeten hebbem, het aantal dummiepitstops die hun hebben gedaan zijn niet op twee handen te tellen.
Die komen er zo vanzelf onder.PatrickC schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
Lewis wil doorrijden om aan het einde slicks eronder te gooien…
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wou al zeggen max heeft issues, gaat echt traag..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja als het bandenregelement actief is, dat is nu niet zo.NeHoX schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
Ik was dus echt in de veronderstelling dat je altijd 1x moet pitten. Maar omdat het regent ze gewoon van inters naar inters mogen. Maar blijkbaar mag je hem ook uitrijden op 1 set.
Max heeft totaal geen pace vandaag.Exocet schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
In dit tempo gaat Max LEC niet pakken
Er zijn circuits waar je prima op de hardste band de hele race zou kunnen rijden.MikeyMan schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
Omdat er normaal gesproken gewoon minimaal 1x gepit moet worden. Geen enkel band zou het een hele race vol moeten houden.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Volgen mij is het zodat er geen klapbanden komen omdat iemand teveel risico neemt.MikeyMan schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
De lijn lijkt nu wel steeds droger te worden... Maar op sommige plekken lijkt het echt nog goed vochtig.
Oei, Verstappen lijkt een probleem te hebben.
Oei, Verstappen lijkt een probleem te hebben.
Lekke band?v8power67 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:12:
Wou al zeggen max heeft issues, gaat echt traag..
ja mag niet doen alsof je een pitstop doet, om je concurrent in de maling te nemen,HollowGamer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
Serieus? Ben geen kenner, maar je mag dus ook niet die monteurs buiten laten staan?
Ik zou het doen!
Die Inters gaan zometeen ook een dropoff krijgen.
Uiteindelijk zijn het gewoon supersofts met wat ribbeltjes.
Uiteindelijk zijn het gewoon supersofts met wat ribbeltjes.
Probleem met z'n stuur.
Vettel is net wat te vroeg op de droogweerbanden gegaan. Dat is een fout van zijn team, denk ik.
Gegokt en verloren. Niks mis mee in de sport.
Gegokt en verloren. Niks mis mee in de sport.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Leclerc stort in qua rondetijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jij moet lekker een bril gaan kopen. Allereerst hebben ze zelf ingezien dat het een foute keuze is en daarnaast zit ik niet met een zak chips op de bank. Het lijkt er eerder op dat jij dat wel doet, en er vanuit gaat dat anderen dat ook dan maar doen. Een foute aanname dus.Player1S schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
Dat kan het team en Vettel beter aanvoelen dan jij met een zak chips op de bank. Ook al zaten ze er nu naast
[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 10-10-2021 15:13 ]
Evengoed schandalig.Osxy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:12:
[...]
Er zijn circuits waar je prima op de hardste band de hele race zou kunnen rijden.
Nog veel erger eigenlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 10-10-2021 15:14 ]
Nou, technisch gezien mag je mensen niet zonder reden in de pitstraat hebben.rammes schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:13:
[...]
ja mag niet doen alsof je een pitstop doet, om je concurrent in de maling te nemen,
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De banden van Leclerc zijn klaar, Bottas komt al snel. Die intermediates tot slicks gereden, zijn gewoon niet sneller hier.
Daar gaat het niet eens om. Het is een safety ding.rammes schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:13:
[...]
ja mag niet doen alsof je een pitstop doet, om je concurrent in de maling te nemen,
Voor veiligheid wilt de FIA zo min mogelijk mensen in de pitstraat, een nep pitstop zorgt dat er meer mensen in pitstraat staan.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Die engineer bij Leclerc. Ik denk niet dat hij dat bedoelde

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |