Poeh.. de afweging is nu: nieuwe inters, of doorrijden op je oude inters en dan mogelijk naar slicks..
De Mercedes van Hamilton moet uitgelijnd worden, die banden slijten schuin
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
RIC naar nieuwe inters.
12 toch? (zitten er al 4 onder de auto
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee.jelmuur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:37:
Moet je bij natte omstandigheden ook minstens twee compounds gebruiken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nope.jelmuur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:37:
"When you grow up your heart dies"
Nee, bij natte race geld de banden regel niet.jelmuur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:37:
Nee. ☺️jelmuur schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:37:
En daar is Yuki's foutje..
Denk dat het nog niet eens zo dom is om dadelijk een pitstop te pakken en misschien op het einde van de race als de baan dan een wel droge race lijn heeft.
Ik denk dat red bull hoopt op een opdrogende baan zodat ze na inters sparen gelijk door kunnen op slicks.
Maar zo te zien heeft Mercedes in deze de betere strategie.
Maar zo te zien heeft Mercedes in deze de betere strategie.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
RIC voorlopig nog niet sneller..tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:39:
Denk dat het nog niet eens zo dom is om dadelijk een pitstop te pakken en misschien op het einde van de race als de baan dan een wel droge race lijn heeft.
Verwacht dat er idd meerdere nog naar inters gaan.
En dan mogelijk laatste stuk nog naar slicks
En dan mogelijk laatste stuk nog naar slicks
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max heeft wel een mooi gat waar hij in valt,precies achter Hamilton
Ik lees weleens dat inters gebruikt kunnen worden als slicks door erop door te blijven rijden. Levert dat ook meer gevaar op op klapbanden/lekke banden, of zitten die regenblokken bovenop de reguliere band zegmaar?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Door die natte plassen in sommige bochten denk ik dat je op slicks heel veel schuivers gaat zien, dus denk dat je gelijk hebt. Gaat nog wel even duren voordat er echt met slicks snellere tijden gereden kunnen wordentweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:39:
Ik had bij een natte race wat meer spektakel verwacht, misschien komt het nog...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Tokyo driftJoosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:38:
Yuki had zin in een 360 spin?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
P1 t/m P5 (of net P6) kan nu pitten zonder in verkeer te komen van de rest van het veld. Kan ook een keuze zijn.
Alleen als de baan nog lang genoeg nat blijft om de pit delta goed te rijden.tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:39:
Wanneer het crossover punt komt, moet er wel gewisseld worden. Dan heb je het moment niet echt te kiezen op een lap of 2 na.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Maar hij gaat nu naar groene sectoren iig.ViperTim schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:40:
RIC is slower with new Inters
Dan maar de oude volledig oprijden tot semi slicks.ViperTim schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:40:
Is ook een optie wat nu wellicht speelt. Doorrijden (met tijdverlies) tot de baan droog genoeg is, dan het profiel laten slijten en weer knallen.Maarten_E schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:40:
Ik lees weleens dat inters gebruikt kunnen worden als slicks door erop door te blijven rijden. Levert dat ook meer gevaar op op klapbanden/lekke banden, of zitten die regenblokken bovenop de reguliere band zegmaar?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja. Ten opzichte van Lewis wel ja.ViperTim schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:40:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ondertussen is Ricciardo veel sneller dan die was met zijn oude set. Net zo snel als de top.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
LEC blijft dichtbij hoor. Rijdt echt een hele sterke racepace.
PSN: xMaurice93
En het gaat weer harder regenen lijkt het.. Max naar binnen halen nu?DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:41:
Ondertussen is Ricciardo veel sneller dan die was met zijn oude set. Net zo snel als de top.
Nee te voorbarig, te veel risico met Hamilton.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
En het gaat weer harder regenen lijkt het.. Max naar binnen halen nu?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ja, hij doet het echt goed in de schaduw van de kop.Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:42:
LEC blijft dichtbij hoor. Rijdt echt een hele sterke racepace.
Maar met meer regen nu heeft die wel een probleem.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:41:
Max heeft meer profiel dan Ham. Als ze slim zijn schaduwen ze Ham's strategie.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Precies. Laat Lewis maar in de lead qua tactiek. En dan gewoon volgen en verdedigen.Slavy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Nee te voorbarig, te veel risico met Hamilton.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Hup Max. Naar binnen nu voor een setje nieuwe inters…..
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee nog niet. Ik denk dat deze race wel eens puur op inters gereden kan gaan worden. Dus over de 30 is ideaal.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Maar Max begint wel meer te klagen over de banden.
Ronde 29 dan? Ik denk dat met een goede undercut hij bottas nog wel eens kan pakker.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:44:
[...]
Nee nog niet. Ik denk dat deze race wel eens puur op inters gereden kan gaan worden. Dus over de 30 is ideaal.
Maar Max begint wel meer te klagen over de banden.
Wel irritant telkens die regen, dat onvoorspelbare.. Liever een race die je gewoon van begin tot eind kan voorspellen, minder stressvol.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ideaal gezien ga je gelijktijdig met Hamilton.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Ronde 29 dan? Ik denk dat met een goede undercut hij bottas nog wel eens kan pakker.
Maar aangezien Bottas al lang gaat, moet Max eigenlijk ook.
De top5 begint nu aardig een status quo te vertonen.
Val half in slaap. Ben ik de enige?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar zijn er genoeg van, kijk vrijwel elke race met zon. Races met chaos zijn veel leuker.Maarten_E schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:45:
Wel irritant telkens die regen, dat onvoorspelbare.. Liever een race die je gewoon van begin tot eind kan voorspellen, minder stressvol.
De pitstop van inter->inter en het crossover punt komen dichter bij elkaar.tweakduke schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:46:
De top5 begint nu aardig een status quo te vertonen.
Kan binnen nu en 5 laps alle kanten op gaan
Het is wel eens spannender geweest dit seizoen, maarja er kan nog veel gebeuren.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Er gebeurd inderdaad momenteel weinig. Misschien maar goed ook ....Rivanov schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:46:
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat was de onboard van Verstappen. Die is weg dus geen radio meer van mij. 
edit: mopper, mopper. Beeld is weg, radio nog wel.
[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2021 14:47 ]
*Schrikt wakker*Rivanov schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:46:
https://wren.co/join/Devian
De spanning is nu vergelijkbaar met die in een bergetappe in de TDF; iemand die even meekijkt vindt er geen reet aan. De trouwe volger zit op het puntje van zijn stoel.
Mjah, denk dat ik het daar niet mee eens ben. Want HAM rijdt een seconde sneller als de baan in zijn voordeel opdroogt. Dus als MAX moet je nu proberen het gat te slaan...DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Ideaal gezien ga je gelijktijdig met Hamilton.![]()
Maar aangezien Bottas al lang gaat, moet Max eigenlijk ook.
VET verwacht dat er nog wel slicks komen.. Venijn in de staart.
In het water gevallen?DaniëlWW2 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:47:
En dat was de onboard van Verstappen. Die is weg dus geen radio meer van mij.
Mijn boefje is liev!
Ja ze zijn nu naar elkaar aan het kijken wie er als eerst naar binnen gaat.JackBol schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
De pitstop van inter->inter en het crossover punt komen dichter bij elkaar.
Kan binnen nu en 5 laps alle kanten op gaan
Gat slaan? Met Bottas voor hem?Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Mjah, denk dat ik het daar niet mee eens ben. Want HAM rijdt een seconde sneller als de baan in zijn voordeel opdroogt. Dus als MAX moet je nu proberen het gat te slaan...
VET verwacht dat er nog wel slicks komen.. Venijn in de staart.
De strategie maakt het nu spannend. Echt snel gaan ze nu ook weer niet...
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Begon heel erg te storen en toen weg. Ik vermoed iets atmosferisch.
En we zijn net terug.
kan ook naar een Pit gaand0s schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:48:
Bottas loopt uit nu.
Nee, om met de stop genoeg voor ham te blijven dat hij ruimte over heeft tot het einde..
And we are back
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Mazepin waarschuwing ignoring blue flags?
wow maz vern***** daar bijna ham's race..
Bottas loopt uit maar het verschil tussen Ham en Ver blijft 14 seconden.
En daar is motor 4 van Bot die op 150% staat,we hebben toch nog een 5de motor. 🤡
Mazepin being Mazepin. Never gets old.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Max houdt gat rond 4sec.. HAM nu bij PER.
Voor een natte race gebeurt er eigenlijk vrij weinig. Bandjes zijn te goed.
⏩ PVOutput☀️
Voor een saaie race zit er toch wel veel spanning inQuad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:51:
Voor een natte race gebeurt er eigenlijk vrij weinig. Bandjes zijn te goed.
naar nieuwe inters.
Mag het niet zeggen, maar zou het niet erg vinden als PER een albonnetje doet op Ham.
Was vorig jaar eigenlijk beetje hetzelfde deze race...
Max verliest toch wel wat.
I served in a company of heroes.
Volgens mij gaan ze nu wel 100kmh harder....Shva schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:52:
Was vorig jaar eigenlijk beetje hetzelfde deze race...
Je bedoelt dat hij een Hamiltonnetje doet op Hamilton? *kuch Silverstone kuch*DoubleDutch schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:52:
Mag het niet zeggen, maar zou het niet erg vinden als PER een albonnetje doet op Ham.
Max lijkt nogal wat overstuur te krijgen... loopt in de bochten soms wat te 'vechten' met het stuurtje.
Mag ook. 😂Slavy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:53:
[...]
Je bedoelt dat hij een Hamiltonnetje doet op Hamilton? *kuch Silverstone kuch*
Ham heeft zijn turbo weer aan
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Gaat wel de verkeerde kant op nu, lijkt me sterk dat Max de race kan winnen op snelheidVuvuzela schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:53:
Max verliest toch wel wat.
Volgens mij gaan ze bij RBR gewoon long, niet pitten..
Die uit staat.ViperTim schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:54:
Ham binnen DRS
Het heeft even geduurd, maar Hamilton meldt zich bij Perez. Eens kijken of die er langs komt en of er nog een pitstop wordt gedaan.
Ik zeg ook niet dat het saai is, er gebeurt gewoon niet zoveel. 2 spinnetjes, geen SC, en Hamilton die zeer steady en goed is.Dentist schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:51:
[...]
Voor een saaie race zit er toch wel veel spanning in
⏩ PVOutput☀️
zolang hij maar voor ham blijft..Exocet schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Gaat wel de verkeerde kant op nu, lijkt me sterk dat Max de race kan winnen op snelheid
True.. geeft ook wel aan hoe hoog het niveau is. Laatste races onder moeilijke omstandigheden vrijwel altijd hele veld over de finish.Quad schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Ik zeg ook niet dat het saai is, er gebeurt gewoon niet zoveel. 2 spinnetjes, geen SC, en Hamilton die zeer steady en goed is.
Mwah ik zie Bottas ook nog wel zichzelf 360noscopen, daar staat hij ook deels vekend om.groggy schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:54:
Tweede plek is het maximale vandaag voor max
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |