Als de installatie op vragend staat voel je dan ook dat de pomp draait. Loopt de stroomkabel van de pomp wel aangesloten op de VR70 of in de binnenunit.Xanthine schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:36:
Ik heb toch jullie hulp nog een keer nodig![]()
Het warm water inclusief boiler werken perfect na de afwerking van mijn installateur, maar vandaag is de temperatuur binnenshuis pas gezakt en zou de vloerverwarming moeten werken. Ik zie op de binnenunit wel het icoontje van de radiator, dus de binnenunit lijkt me correct te werken. De warm water buizen voelen ook warm aan, tot in het bakje waar de pomp in zit (zie gekleurde lijntjes op de foto). Verder zijn alle buizen koud, dus het lijkt me dat deze pomp niet werkt? Kan ik dit in de instellingen aanpassen?
Hieronder enkele fotos, zo zie je dat ik 22 graden vraag, het buiten slechts 11 graden is (en de verwarming gaat pas uit als het buiten +17 graden is volgens de instellingen). De zoneklep staat open, dus dit lijkt me ook correct.
Wel zie ik in de instellingen "energiebedrijf: WP + BV uit", is dit correct?
Met mijn beperkte kennis denk ik dat ofwel de pomp defect is, niet juist aangesloten is, of er een instelling ivm met deze pomp niet juist staat![]()
Dank bij voorbaat voor enige info/tips.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
En als is op de binnen unit is aangesloten hebben ze hem dan wel in de VRC720 toegewezen . Als de pomp is aangesloten op de binnenunit moet dat op de X13 zijn multy functionele uitgang. En die moet je op de VRC toewijzen aan cvpomp.
Als de pomp op de VR70 is aangesloten moet hij op de R1in de VR70.
Zou dat even controleren.