@Ronald heeft eerder in dit topic een folder uit Oostenrijk of Duitsland gevonden waaruit zou blijken dat de nieuwe Arotherm Plus-lijn geen tonaliteitstoeslag meer heeft. Die tonaliteitstoeslag maakt de Arotherm niet bruikbaar in situaties waar geluid kritiek is, zoals tussenwoningen, itt bv de Nefit Bosch Compress 5800i. Dat zou wel mooi zijn, benieuwd of dat inderdaad ook het geval is als alle info hier in NL publiek gemaakt wordt.martijnst schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:40:
Hier is de folder met vooraankondiging en ik las dat de prijzen/specs op de VSK-E bekend worden gemaakt (bijna dus). Mijn indruk van de nieuwe Arotherm Plus is dat hij heel vergelijkbaar is met de oude, maar iets verder terugmoduleert in sommige omstandigheden en soms iets meer opbrengst heeft. Ben wel benieuwd naar de Pro die echt "nieuw" is. Die heeft wel een opengewerkte linkerkant, zag ik in een perspectieffoto, dus ik vraag me af of het eigenlijk een Midea is, want die hebben dat ook.
Daarnaast zou deze versie ook OTA updates kunnen ontvangen, wat ook mooi meegenomen is.
[ Voor 11% gewijzigd door marvel27 op 25-01-2026 13:22 ]
:strip_exif()/f/image/k1EFptmtm83jLineAnmiq9FH.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/OQWn3tK1WEpkfPqGOI9Xi6N4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/WiPKMbbnQZa7UJCNt6OvhDPH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rGtUG5KztJVjd81wngdI9fpK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UbZvhav493ve63eavncoDllU.png?f=user_large)