Je zal maar moeten wachten op een hartoperatie omdat je buurman bang is voor een chip in de vaccinatie.Verwijderd schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:06:
wat ik verbazingwekkend vind is dat dezelfde mensen die de (facebook) gelovigen / minder geinformeerden [insert overige snerende laatdunkende termen] verwensen en verachten om hun domheid en het liefst al hun rechten zouden ontnemen zelf het vermogen lijken te missen om de implicaties van de grove dwangmiddelen die ze voorstellen te overzien. In Nederland kan de overheid gelukkig niet zulke dingen doen.
Zie ik dan niet graag een hogere vaccinatiegraad? Zeker wel. Maar dat doel heiligt niet alle middelen, die ook nog eens op een ander moment voor een ander doel ingezet zouden kunnen worden.
En door bovenstaande te stellen betekent het niet dat ik een betere oplossing weet of dat opa maar moet stikken of behandeling X maar moet wachten, maar wel dat ik waarde hecht aan de rechtstaat waarin we leven.
https://www.nu.nl/coronav...atienten-in-de-wacht.html
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
:strip_exif()/f/image/3aNsFar3URooCH5JW6PpgxzM.jpg?f=fotoalbum_large)