Het gaat mij om de misinformatie. Dat De Jonge dat 4 maanden gezegt heeft en het niet nakomt, ja dat kan je bij hem neerleggen. En ja dan kan je met de vinger naar hem wijzen.Kevinp schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:56:
[...]
Volgens mij ligt minstens 50% hier bij de overheid.
De Jonge 4 maanden geleden:
Een QR code bij bedrijven, nee dat komt er niet daar ga ik persoonlijk voor liggen.
4 maanden later: we voeren zelf een QR code in.
bedrijf vraagt om QR code om te komen werken: en we kijken de andere kant op en doen niks.
Hier gaat het niet om de QR code zelf, maar om de dikke vette leugens die steeds verteld worden. En als je dus als policticie aantoonbaar onbetrouwbaar bend waarom zou ik je dan vertrouwen?
En zo kan ik veel meer voorbeelden verzinnen corona gerelateerd en niet corona gerelateerd.
Maar om uit het niets met complete bullshit te komen dat we overal gevolgd gaan worden en dat we bestuurd worden door de overheid, dat is bangmakerij. Nu ben ik niet bang voor dat argument, ik ben eerder bang voor de hoeveelheid mensen die hierin meegaat. Ik zie oprecht veel rellen komen uiteindelijk doordat mensen tegen elkaar ingaan.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.