Gewoon RIC undercutten. Kom je er vanzelf.
Yep, je kunt wel zeggen dat de ze hele track DRS hebben.dawg schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:11:
Oef DRS zet maar weinig zoden aan de dijk met die lage achtervleugel.
"When you grow up your heart dies"
En de Merc motor in de McLarens doet goede zaken.dawg schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:11:
Oef DRS zet maar weinig zoden aan de dijk met die lage achtervleugel.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Mclaren is nooit snel met pitstops, daar is wellicht ook nog wel wat mogelijk om Ricciardo in te halen.
Andersom heeft HAM ook last van NORVos schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:12:
Dit kost Max dure seconden. Was anders al los geweest. Zo kan Hamilton bij blijven.
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die inhaalactie gaat er niet zomaar komen.
Helaas want Max is waarschijnlijk beduidend sneller dan Ricciardo. Je kan zo'n enorm gat kunnen slaan.
Helaas want Max is waarschijnlijk beduidend sneller dan Ricciardo. Je kan zo'n enorm gat kunnen slaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze moeten wel zorgen dat HAM niet in schone lucht terecht komt op zijn harde banden want dan krijgt hij de gelegenheid om weg te rijden.Justevo schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:11:
Gewoon RIC undercutten. Kom je er vanzelf.
Zodra Max ook gaat klagen over zijn bandjes (en daarna snelste ronde gaat rijden), verliest ie credits bij mij.
je ziet echt een hele kleine sleuf met de DRS open ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nu is Hamilton met z'n harde banden in het voordeel, langer door rijden en hopen op een overcut op Max. En dan op je mediums nog even flink doorknallen en de winst pakken.
We zagen het gisteren bij HAM al. Die McLaren haal je gewoon niet zomaar in.
PSN: xMaurice93
Stiekem vind ik dit zó gaaf dat RIC (als ex teammaatje van VER) weer eens vóór VER zit én daarmee ook op P1 kan rijden
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Er langs komen is inderdaad een ander verhaal. Ricciardo kan zo echter niet verslappen en zal aardig stampen met zijn banden.
Anders maar met de undercut. Hamilton komt evengoed niet langs Norris.
Anders maar met de undercut. Hamilton komt evengoed niet langs Norris.
Norris is veel te lief voor Hamilton. ALs Hamilton komt, laat Norris hem er gewoon voorbij.sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:13:
zolang NOR hetzelfde doet als RIC is er niks aan de hand
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2021 08:46 . Reden: Naamsverbasteringen zijn niet nodig ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
McLaren, this is Toto…sambalbaj schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:13:
zolang NOR hetzelfde doet als RIC is er niks aan de hand
Gewoon druk erop houden, kijken of RIC de pace ook vol kan houden zonder foutjes te maken.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:13:
Ehh zo staat Norris niet bekend anderssiggy schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:13:
[...]
Norris is veel te lief voor Hammy.ALs Hammy komt, laat Norris hem er gewoon voorbij.
Ik betwijfel het. Zo kort volgen kost je ook je witte banden, waardoor je er minder lang mee door kan rijden dan je vooraf mogelijk zou willen. Kan je dus een extra pitstop in het tweede deel kosten.chevsticks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:13:
Nu is Hamilton met z'n harde banden in het voordeel, langer door rijden en hopen op een overcut op Max. En dan op je mediums nog even flink doorknallen en de winst pakken.
Tenzij RIC een foutje maakt zal het met de pits moeten gebeuren denk ik.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:13:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Gap was ineens 1,3-1,4s.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:14:
Foutje van max?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nee, denk dat Ric de bocht te weid heeft genomen terwijl Max dat niet doet. Of hij gaat de batterij weer opladen.MikeyMan schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:14:
Foutje van max?
Of even koeleng0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:15:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Gap was ineens 1,3-1,4s.
volgens mij managen richting witte band van HAM.g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:15:
[...]
Opladen van systemen denk ik.g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:15:
[...]
Banden sparen en koelen etc…g0tanks schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:15:
[...]
Lekker Perez 😊
Netjes Perez
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Denk dat het idd in de pit moet.
RBR moet goede PIT doen. En max goede in/out lap.
Ham komt ook Nor niet makkelijk voorbij.
Benieuwd wanneer Ham dan naar binnen gaat komen,
RBR moet goede PIT doen. En max goede in/out lap.
Ham komt ook Nor niet makkelijk voorbij.
Benieuwd wanneer Ham dan naar binnen gaat komen,
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat wordt lachen als PER straks aan de staart van HAM kan komen... Tenminste ik hoop dat dat gaat gebeuren...
Was er toch niets gelogen aan het interview tussen Max en Daniel waarbij Ricciardo zei dat Verstappen hem er langs zou laten zodat hij de race zou winnen 
Als Verstappen de snelste ronde nog weet te behouden is er helemaal niets gelogen in het interview.
Als Verstappen de snelste ronde nog weet te behouden is er helemaal niets gelogen in het interview.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Overigens zou ik gewoon tekenen voor deze uitslag. Daar niet van.
Goed voor de punten in het constructeurs kampioenschap. BOT heeft 't zwaar, nu.....Kenny_026 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:16:
[...]
Banden sparen en koelen etc…
Lekker Perez 😊
PER stijgt toch weer iets in aanzien
Zeker als dit mogelijk zijn laatste seizoen is… Zhou incomingpoor Leno schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:14:
Jaaaaaaaaaa joh geef Giovinazzi nog ff een penalty. Alsof die nog niet genoeg pech had zeg!![]()
![]()
Lang leve de sprintrace. Met een normale Q had je niet deze stand gehad.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wedstrijd wordt beslist in de pitstraat, daar zal de enige mogelijkheid zijn om in te halen waarschijnlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er komt misschien een stoeltje vrij bij Aston Martin dus er zijn kansen...cy-gor25 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:17:
[...]
Zeker als dit mogelijk zijn laatste seizoen is… Zhou incoming
Ja. Maar toch nee, F de sprintraceRivanov schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:17:
Lang leve de sprintrace. Met een normale Q had je niet deze stand gehad.
I served in a company of heroes.
Nou, ik zal het ook eens roepen dan:
Afvlaggen maar
Afvlaggen maar

Absoluut. Hij verliest niet meer op Ric, blijft stabielTk55 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:17:
Dit kan nog weleens goed uitpakken boor HAM op harde band!
Het is géén 'race' maar een Sprint Qualificatie
Idd. En dat doet ie vooralsnog niet.nadroJ schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:18:
Perez moet nog wel eerst naar Leclerc rijden hè mannen
Wie o wie maakt er een foutje...
Lijkt een slimme keuze van HAM/mercedes, die harde band.
Hij rijdt gewoon mee met de mediums en kan langer doorrijden.
Als ik die mclarens zo zie ben ik al blij dat t P2 wordt voor VER.
Norris dusShva schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:19:
Wie o wie maakt er een foutje...
Lekker in de DRS hangen en hopen dat Lando niet te ver achterop kan liggen.readytoflow schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:19:
Lijkt een slimme keuze van HAM/mercedes, die harde band.
NOR houdt HAM vooralsnog redelijk nétjes áchter 'm ....
Lekker racen zo NOR & HAM, kost ze wel wat snelheid en rubber.
Denk inderdaad dat de harde band heel slim is. Echter als Max straks een snelle in en out lap heeft en een snellere stop dan Daniel kan het nog alle kanten op lijkt me.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Denk niet dat ie t nog lang gaat volhouden, maar hij doet het erg goed!Will_M schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:20:
NOR houdt HAM vooralsnog redelijk nétjes áchter 'm ....
HAM last van clipping
Die witte band gaat het op deze manier nooit zo lang volhouden als HAM zou willen. Dus wellicht veel eerder wisselen naar geel en dan op het eind nog een pitstop? Voor HAM Is dit verre van ideaal.
Wat is dat?Dentist schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:21:
HAM last van clipping
Die kan je nu al opschrijven voor DotD gok ik.
tot hier was het makkelijk, elk rondje een drs.
Nu krijgt hij auto's met een kleiner verschil in snelheid
Oei oei. Bij een goede start was hij toch wel spekkoper geweest. Nu is het toch wel HAM op de beste positie.
Denk dat het wel meevalt. Ham kan in de 3/4 bochten die er zijnKlaasjeNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:21:
Die witte band gaat het op deze manier nooit zo lang volhouden als HAM zou willen. Dus wellicht veel eerder wisselen naar geel en dan op het eind nog een pitstop? Voor HAM Is dit verre van ideaal.

I served in a company of heroes.
Wordt er nog wat op de onboard van Max gezegd wat we niet op de world live feed horen?
Sowieso schrijf je zo!
Rechts voor ziet er slecht uit bij NOR en die van HAM lijdt ookDentist schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:21:
HAM last van clipping
Edit verkeerde gequote
[ Voor 5% gewijzigd door ricardo246 op 12-09-2021 15:24 ]
Dat wordt dadelijk een 'job' voor de monteurs in de PIT .... Mc.Laren is daar in de regel minder 'snel' dan RBExocet schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:22:
Dit gaat niet goed voor Max, hij moet er voorbij, maar dat lijkt kansloos
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij komt er niet langs en dat was het.nadroJ schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:22:
Wordt er nog wat op de onboard van Max gezegd wat we niet op de world live feed horen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die voorbanden van norris zag er niet lekker uit, maar Hamilton links achter ook niet.
Dus, straks.. RIC als 1e van de MClarens binnen, dan VER ff vrije lucht.
Graag. AUB.
Graag. AUB.
Ben benieuwd wie eerst gaat pitten. Ric or Ver.
De kop blijft in elk geval wel lekker dicht bij elkaar zo
De electrische systemen kun je opladen en daarna gebruiken. Na een bepaalde periode is dat wat is opgelaad op en heb je geen hulp meer van de hybride systemen. Dan heb je minder pk's. Ga je minder snel.
Kun je zien aan de knipperlicht achter de betreffende auto. Toevallig hadden ze het er in de voorbeschouwing eens over
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Misschien moet hij dat nu ook niet meer willen. Met de pitstop pakken ze hem wel denk ik.
LEC sluit aan bij HAM
Alleen dat ie niet closer kan komennadroJ schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:22:
jup lec gaat ham onder druk zetten
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vermoed Ricciardo. Want Max zou veel sneller moeten kunnen voor een paar ronden.Robkazoe schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:24:
Ben benieuwd wie eerst gaat pitten. Ric or Ver.
Vettel heeft het niet mee
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waarom heeft verstappen geen DRS? (hoorde ik net op het stream commentaar)
Of bedoelde hij dat het niet gebruikt werd
[ Voor 23% gewijzigd door Silent Thunder op 12-09-2021 15:26 ]
niet binnen 1 seconde van ricSilent Thunder schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:25:
Leek wel een konijn/haasKlaasjeNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:24:
Waar reed Max doorheen?
Ligt net buiten de 1s. Of nou ja voor een rondje. Nu weer <1s.Silent Thunder schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:25:
[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 12-09-2021 15:26 ]
zit buiten 1 secondSilent Thunder schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:25:
DUGG
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |