It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Het is FP1, tijden zeggen niks, wellicht dat lando met veel meer brandstof rijd.sjaool schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:45:
[...]
Wat mij wel opvalt dat Max sneller is op Hard dan Lando op Medium.
Ligt wel een olie spoortje van Vettel.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar dit betekent wel dat die PU echt klaar is. Dit sloopt alles.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
alles kan off-topic
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja, daar had hij het over in z'n podcast afgelopen week.Rivanov schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:47:
Is Allard Kalf circuit speaker?
Mashalls mogen alleen op de baan na toestemming van Race Direction.Bensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
En niemand die vettel even helpt ofzo?
Mag niet bij geel. Alleen bij rood.Bensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
was nog geen rood.. dus mocht nog nietBensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
alles kan off-topic
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mag alleen bij rode vlag, nu dus.Ankona schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
Waarom helpen die marshalls niet een beetje mee?
onboard liep flink achter op tv (hier)StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
Max geeft ook aan geen notificatie te krijgen van rode vlag, ook op de borden geen rode vlaggen. Storing in het systeem?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En ook alleen via HDMI input. Via tuner werkt het niet
Omdat ze alleen bij code rood de baan op mogen en ‘t was nog geelAnkona schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
Waarom helpen die marshalls niet een beetje mee?
Twente komt eraan!
Er is niks mis, maar Vettel wil niet die foam brandblussers.OMX2000 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:49:
Dafuq is mis met die blussers
NotSoSteady schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:49:
Zeker nog brandblussers van de laatste F1 GP in Zandvoort.

[ Voor 69% gewijzigd door mr_petit op 03-09-2021 11:50 ]
"man is not truly one, but truly two,"
leek erop alsof hij om een blusser vroeg zonder chemische meuk.OMX2000 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:49:
Dafuq is mis met die blussers
Max klaagt toch dat hij ‘frontend limited’ is over het hele circuit, dus overal onderstuur. Baan is ook nog steeds behoorlijk vuil.tweakduke schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:42:
Nou de Red Bull van Max ligt op rails als ik dat zo zie. Eens kijken hoe de Mercedes ligt als daar beelden van komen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zonde, gewoon een motor probleem.
Wel een held hoor die Vettel
Niet. Dat kan strafje zijn als ie niet de voet van het gas hield.Spotmatic schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:48:
Hoe kan NOR de fastest lap krijgen onder een gele vlag???
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

If you choose not to decide, you still have made a choice.
En begrijpelijk, als hij met dat spul aan de slag gaat, kan hij alles afschrijven.meenkdrie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:49:
[...]
leek erop alsof hij om een blusser vroeg zonder chemische meuk.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ja precies… nie tof dit. Het komt knullig over. Baal er wel een beetje van.Pierre schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:49:
Beetje amateuristisch dit
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Laat dat aub.
[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 11:54 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ik denk dat de marshalls de baan niet op mogen zo lang er geen SC/rode vlag is. Daarom kwamen ze niet. En die brandblusser is dus ook geen succes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geel was na tarzan, kan toch gewoon dat hij al snel onderweg was?loekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:50:
[...]
Niet. Dat kan strafje zijn als ie niet de voet van het gas hield.
Komt nog steeds rook uit de lucht-intake en uitlaat hoor. Die PU kan de kliko in.Migrator schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:50:
Wel een plof, eigenlijk geen rook, wel veel olie. Score 2/10.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gele vlag was alleen in sector 1, als je al voorbij bent voordat die actief wordt, kan dat gewoon.loekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:50:
[...]
Niet. Dat kan strafje zijn als ie niet de voet van het gas hield.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Worden niet gebruikt. Schuim of co2. En vettel wilde co2 denk ikpsy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:51:
Wellicht poederblussers? Daarmee sloop je echt alles.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Terecht, maar maak aub een tr aan dan in het topic zelf over beginnen.
[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2021 11:55 ]
Geeft niet, het is natuurlijk vrijwilligerswerk.
Duurde ook aardig lang voordat er rood kwam..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:51:
Nou die PU brandt te lang. Die is nu helemaal klaar...
Maar ik denk dat de marshalls de baan niet op mogen zo lang er geen SC/rode vlag is. Daarom kwamen ze niet. En die brandblusser is dus ook geen succes.
En ook oliespoor.
Hopelijk alleen de MGU-H en kan de ICU gewoon hergebruikt worden. Tenzij alle elektronica stuk is dankzij die blussersloekf2 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:51:
[...]
Komt nog steeds rook uit de lucht-intake en uitlaat hoor. Die PU kan de kliko in.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Het gaat weer naar geel. Er is denk iets mis met de FOM.Bensimpel|IA schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:52:
[...]
Duurde ook aardig lang voordat er rood kwam..
En ook oliespoor.
CO2 is voornamelijk voor binnen en vloeistoffen geschikt. Sproeischuim is de betere keuze. Vettel was gewoon niet bekend met dit type. Geeft niet. Hij is coureur, geen BHV'er of brandweerman.Franko P. schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:51:
[...]
Worden niet gebruikt. Schuim of co2. En vettel wilde co2 denk ik
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
of is 't weergeven ervan gewoon erg onduidelijk?
[ Voor 38% gewijzigd door rik86 op 03-09-2021 11:54 ]
Dat is zeker niet nieuw ...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik weet dat het FP1 is maar ik weet ook dat de een op Hard rijdt en de ander op Medium.Martin0 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:47:
[...]
Het is FP1, tijden zeggen niks, wellicht dat lando met veel meer brandstof rijd.
Ligt wel een olie spoortje van Vettel.
"When you grow up your heart dies"
Daarom vroeg Vettel ook om een co2 variant.FabianGTI schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:52:
Even voor de marshalls:
[Afbeelding]
Geeft niet, het is natuurlijk vrijwilligerswerk.![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Van wat ik heb begrepen, schrijft dat ook je mechanische onderdelen aardig af. Daarom wou Vettel denk ik een CO2 blusser. Die hebben ze staan, maar die marshal zal dit niet door hebben gehad denk ik.tweakduke schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:54:
Het schuim wordt toch gebruikt, die elektra kun je toch afschrijven.
Kan het ook de MGU zijn ? Ik hoorde aan het begin iets over een electrisch probleem bij een Aston. Echter... ze met de blusser in je motor is killing voor het hele ding.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik dacht meer een sleepkabelStefanVerkerk schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:54:
Komen er nou blusslangen uit?
[Afbeelding]
Ik denk dat ze daar alleen schuim en poeder hebben. (ik heb geen co2 blusser gezien)tweakduke schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:54:
Het schuim wordt toch gebruikt, die elektra kun je toch afschrijven.
Dan kan je beter schuim gebruiken. Ook voor de elektra. (vanuit oogpunt van het toebrengen van schade).
Het poeder is heel aggresief.
[ Voor 4% gewijzigd door mr_petit op 03-09-2021 11:55 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2021 11:55 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De F1 kent geen code rood maar alleen een rode vlag.hoevenpe schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:50:
Daar is ze weer![]()
[Afbeelding]
Kunnen ze die vrouw geen gratis kaartjes voor de race geven?
"When you grow up your heart dies"
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Takelen en wegwezen, dit is gewoon een Aston Martin probleem en niet voor iedereen.
Jahoor... Ziggo sport of f1tv...
Er lijkt een pomp in de kofferbak te zitten. Poederblusser in de auto?
lol
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij is de taxi chauffeur nu.Spotmatic schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:55:
Waarom bemoeit Alan van der Merwe zich met (de auto van) Vettel???
I served in a company of heroes.
Bij mij ook. Hoop dat als er echt iets ergs zou gebeuren het toch wat vlotter gaatNotSoSteady schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:55:
Het zal misschien aan mij liggen, maar het komt toch allemaal enigszins knullig over.
Snapt niet waarom ze blijven kutten aan die auto, maar hij zal "veilig" moeten zijn (electrisch en vuur) voordat ze hem op die wagen zetten.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:55:
Het zal misschien aan mij liggen, maar het komt toch allemaal enigszins knullig over.
Geen commentaar op de verslaggeving!NotSoSteady schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:55:
Jammer voor Seb. Wel mooi dat Lando weer vooraan staat
En die tips van Tom voor Fernando en Esteban doen het nog niet echt he
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |