Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hoeveel rondjes hebben de banden van Hamilton al gereden?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2021 15:56 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

PSN: xMaurice93
Is geweest, paar seconden voor de spin van Vettel.Jolke schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:55:
In de trand van nog geen gele vlag geweest, zeg ik dat HAM nog niet uitgevallen is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 20% gewijzigd door jan390 op 05-09-2021 15:56 ]
Denk Ham nog want gebruikte mediums.Deruxian schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:55:
Zijn dit de laatste stops wss?
Ik hoorde op SKY dat de set alleen een paar ronden gescrubbed was...DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:55:
Hamilton moet ook sparen mensen want hij heeft veel ronden met een al gebruikte set.
at your service
Dat kan je niet weten volgens mij.Quad schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:55:
Debiele regel dat een stop niet sneller dan 2 sec mag zijn.
Hoeveel rondjes hebben de banden van Hamilton al gereden?
Dûh, dat bedoel ik juist. Toen ik het zei, was er de eerste gele vlag.Quad schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
[...]
Is geweest, paar seconden voor de spin van Vettel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zelfs dan nog, meer dan 30 ronden.The_Butler schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
[...]
Ik hoorde op SKY dat de set alleen een paar ronden gescrubbed was...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad!Bulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
Perez 8e toch knap hoor
Bl44t
Staat gewoon in de F1 app statistieken..?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Moet wel extra stoppen lijkt me.Bulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
Perez 8e toch knap hoor
Ja tot ie laatste stop doet en weer op P14 terug komtBulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
Perez 8e toch knap hoor
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Norris rijdt al vanaf het begin op mediums. Dan moeten 30 ronden in het slot van de race zeker te doen zijn gok ik.
True, volledig met je eens dat dit een risico is dat Merc neemt door oudere Mediums eronder te gooien
at your service
Niet bij gebruikte? Alleen hoeveel hij er nu op gereden heeft. Ik zal ff zoeken.ricardo246 schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:57:
[...]
Staat gewoon in de F1 app statistieken..?
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 05-09-2021 15:58 ]
Had helemaal wat kunnen wezen als hij dat setje hard niet had verpestBulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
Perez 8e toch knap hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja. Zondag kan hij best wel rijden.Bulletdodger schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
Perez 8e toch knap hoor
Daaom juist extra jammer van de zaterdag
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Niks is in de pocket tot we de chequered flag zien. Want gele vlaggen kunnen ook roet in het eten gooien.Krukar schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:56:
Dit is toch gewoon in de pocket? HAM moet nu nog 30 rondjes op al 5 (?) rondjes oude mediums.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- DaniëlWW2
- Niet online
En hij heeft het zelf ook door.
Lewis kan dat ook, Bottas gaat hem er wel voorbij laten....tweakduke schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:58:
Dan zullen Perez en Bottas straks wel strijden om het punt voor de snelste race rondeOf Hamilton heeft genoeg ruimte om met P2 de snelste ronde te doen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nou, loopt terug. nu 2.5 was net nog 3.5Bensimpel|IA schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:58:
Max rijd nu wel weg, beetje bij beetje
Sowieso schrijf je zo!
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ze weten van ieder setje hoeveel rondes er in andere sessies op is gereden. In het geval van Lewis 5 rondjes in de kwalificatie.Vos schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:58:
[...]
Niet bij gebruikte? Alleen hoeveel hij er nu op gereden heeft. Ik zal ff zoeken.
Gevonden, thnx.jan390 schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:58:
[...]
jawel via livetiming: Hamilton 9 op med, max 2 op hard
de P2 bedoel jedawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:59:
Haha Ham heeft er de P in.
Mentaal spelletje.dawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:59:
Haha Ham heeft er de P in.
www.google.nl
Dat zou ik niet zeggen. Hamilton kan erg goed met bandjes omgaan. Al laat hij anderen graag geloven van niet.ScorpionSquad schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:59:
In principe is het nu uitrijden en klaar.
Is wat aan het wisselen door het tegenmkomen van verkeer.
-
It aint over till…….ScorpionSquad schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:59:
In principe is het nu uitrijden en klaar.
Helemaal mee eens. Had verwacht dat het erg eentonig zou worden.Spotmatic schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:59:
Ik geniet toch echt met volle teugen van de race. Had ik vooraf niet verwacht. Een klassieker wat mij betreft!
Inderdaad, hij lijkt wel echt veranderd te zijn en stuk realistischer te zijnDaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:58:
Hamilton is ook helemaal niet sneller.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zit Netflix weer bij Mercedes dit weekend?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:58:
Hamilton is ook helemaal niet sneller.
Verwijderd
Signature
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton zijn band zal iets sneller zijn, maar hij moet die uitrekken. Hij is sneller op de rechte stukken en Max is sneller in S2 en heeft de band om dat te blijven doen.
Als Hamilton dichtbij komt, dan krijgt hij extra slijtage. Als Hamilton er voorbij zou komen, dan heeft Max de band om te jagen en Hamilton over de klif te jagen en alsnog terug te komen.
Mercedes heeft het hier verprutst. Als er niks gebeurd, dan is het klaar.
Hij is gewoon berekend aan het cruisen lijkt me.AMARONE schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:01:
Maar max is nu vol aan het pompen of nog berekenend?
Klopt, dat is bijna altijd hun voordeel.BMW_M3 schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
HAM kan nog makkelijk een pitstop doen voor zachte banden en snelste ronde en nog plek 2 krijgen.
Cloud ☁️
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Perez ook voor snelste rondeBMW_M3 schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
HAM kan nog makkelijk een pitstop doen voor zachte banden en snelste ronde en nog plek 2 krijgen.
Hij heeft de snelste ronde nu al. Maar ja, Lewis kan voor 20pnt gaan.BMW_M3 schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
Het zat em in dat ene moment van VET, waardoor BOT buiten de pit-window viel..DaniëlWW2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
Hier is het probleem:
Hamilton zijn band zal iets sneller zijn, maar hij moet die uitrekken. Hij is sneller op de rechte stukken en Max is sneller in S2 en heeft de band om dat te blijven doen.
Als Hamilton dichtbij komt, dan krijgt hij extra slijtage. Als Hamilton er voorbij zou komen, dan heeft Max de band om te jagen en Hamilton over de klif te jagen en alsnog terug te komen.
Mercedes heeft het hier verprutst. Als er niks gebeurd, dan is het klaar.
Gaat toch altijd zo als hij/z'n team het niet onder controle heeft?DutchCrownNL schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:00:
[...]
Inderdaad, hij lijkt wel echt veranderd te zijn en stuk realistischer te zijn
Toch spannender dan ik had verwacht

20?Joosie200 schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
[...]
Hij heeft de snelste ronde nu al. Maar ja, Lewis kan voor 20pnt gaan.
Het was een AH zak.HKLM_ schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
Wil de persoon van wie de plastic zak is zich melden bij bureau 4 a.u.b
19Joosie200 schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:02:
[...]
Hij heeft de snelste ronde nu al. Maar ja, Lewis kan voor 20pnt gaan.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Iemand heeft zijn eigen bier en nootjes dus mee
Cloud ☁️
Verwijderd
sure........ ;-)
hij gaat vast nog naar binnen als hij daarmee de snelste ronde terug kan krijgen (nu nog in zijn hamden)
Beetje olie wat eruit gegooid werd, no issueVerwijderd schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:04:
Ondertussen kachelt RIC ook gewoon door. Dacht dat die in eerste ronde motorproblemen had
I have no special talent. I am only passionately curious.
Een beetje vroeg wel..dawg schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:04:
Perez gaat voor de FL.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |