I served in a company of heroes.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
lijkt er wel op jaLZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:49:
Kwam dat nou omdat ie om die MERC heen moest sturen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ziggo zegt van niet, te ver naar links gestuurdLZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:49:
I have no special talent. I am only passionately curious.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Yep achterwiel over het grasricardo246 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
[...]
Ziggo zegt van niet, te ver naar links gestuurd
/s
"When you grow up your heart dies"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat valt ook wel weer mee volgens mij. Wel een hele nare richting.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:49:
Oh dat was een heel harde. Ik denk in de tientallen G...
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Totaal niet dus. Achterband op of over de lijn.LZ86 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:49:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat Olav zegt moet je niet altijd gelovenricardo246 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Baan zal wel wat afkoelen. Ik gok.op een hoge 1.8 voor pole.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:50:
Maar Max had paars in S1, weer 0,1s eraf.
Niet dat het de schuld van HAM was, maar ik denk dat LAT wel wat meer naar links zat rekening houdend met die MERC die daar reed, en daardoor de fout maakte.ricardo246 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
[...]
Als ze het wiel eraf krijgen, anders P10wontcachme schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
GIO door naar Q3. Wie had dat verwacht.....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en door die zijwaartse impact en meteen stilstaan, krijg je dus zo'n impact..ScorpionSquad schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
[...]
Dat valt ook wel weer mee volgens mij. Wel een hele nare richting.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat gebeurt echt nooit bij de topteams.sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
Wat een blunder van McLaren en NOR. Je weet toch dat je eerst een snelle ronde moet rijden. Nu weer gewoon alles gemist. Dat gebeurt daar toch te vaak...
/s
Dat hoor ik elke coureur zeggen, je mag geen fouten maken hier. En dat blijkt.ArthurMorgan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:51:
Dit gaat het duurste circuit van het jaar worden denk ik. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat.... elk foutje wordt keihard afgestraft blijkbaar.
Ik ben het wel met hem eens, driver errorPlenkske schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:52:
[...]
Wat Olav zegt moet je niet altijd geloven
i agree.Gemini NL schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:50:
Dit kan wel eens een lange race worden morgen, zou een wonder zijn als het zonder crashes lukt.
Hoezo? Die dingen heten nu eenmaal zo.Wolly schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:52:
Wordt Olav gesponsord door de fabrikant van die barrier?
Maar alleen voor misschien de eerste twee coureurs, dus dat is een oneerlijk voordeel.MikeyMan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:50:
Hoezo niet resumed? Outlap in 1:38 lukt best...
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Ik ook, was meer als algemene tip bedoeltricardo246 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:52:
[...]
Ik ben het wel met hem eens, driver error
Ik gok dat er nog wel een Red Flag bij komt ook, als ze zo hard de vangrail in klappen.Kenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:52:
Je moet wel op rood vertrekken ook morgen. Ik durf hem wel aan dat we minimaal 3 safetycars gaan krijgen morgen
En anders ook wel P10 denk ik. Desalniettemin netjes.hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:52:
[...]
Als ze het wiel eraf krijgen, anders P10
Misschien een tweet aan hem sturen en suggereren dat hij het woord vervangt door smurf.
Als er iemand af gaat is het bijna automatisch rood, want de wagens mogen niet onder de takelende kraan door rijden.Kenny_026 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:52:
Je moet wel op rood vertrekken ook morgen. Ik durf hem wel aan dat we minimaal 3 safetycars gaan krijgen morgen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mag in een ander topicPlenkske schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:53:
[...]
Ik ook, was meer als algemene tip bedoelt
En ik ben niet nieuw hier
Je bedoelt dat deze track limits leuker zijn dan die andereRocketKoen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:53:
Dit is toch wel leuker om te zien dan track limits.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Haha, inderdaad. Die Chicken 'Jerry Springer' Tonight-reclame kan ik inmiddels ook dromen.
zolang het Max niet is
Mijn boefje is liev!
Ik vind hem wel geniaal.
Er staan geloof ik flink wat fietsen klaar voor mensen om naar het circuit te rijden.
Hoezo? Ik vind 'm juist leuk gemaakt. En ze helpen nog mee met het niet teveel auto's krijgen daar in Zandvoort
Hier in huis ook een standaard handeling.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Idee, grindbakken voor vijvers vervangenKilljoy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:54:
[...]
Je bedoelt dat deze track limits leuker zijn dan die andereOp Baku was het daarom ook prima.
Jinx het nou niet!JB schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:55:
Heerlijk oldskool! Gewoon de grindbak in als het mis gaat..
zolang het Max niet is
Ik ga zwemmen in ba…….Pjottski schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:56:
[...]
Hier in huis ook een standaard handeling.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online

Ik mag iets niet, dus ik ga absoluut de concurrent verraden bij de eerste gelegenheid.
edit: Het was dat Mercedes met de halve bandenwarmers eraf staat zonder de intentie te gaan rijden en RBR dat niet meer mocht doen.
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2021 15:58 ]
Volgens mij ging het over weaving van de MercsVuvuzela schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:57:
Wat zei RB tegen de FIA? Sky lult er doorheen..
[ Voor 34% gewijzigd door jan390 op 04-09-2021 15:58 ]
Ze waren in ieder geval aan het klagen over de 2 MercedesVuvuzela schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:57:
Dat zij waarschuwingen kregen voor het gebruiken van tyre blankets en Mercedes het nu ook doet.Vuvuzela schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:57:
Iets met klaarstaan in de pit met de bandenwarmers nog over de banden, terwijl redbull daar eerder op aangesproken is, of zoVuvuzela schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:57:
7.000 toch?sjaool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:55:
[...]
Ik vind hem wel geniaal.
Er staan geloof ik flink wat fietsen klaar voor mensen om naar het circuit te rijden.
Voor dit soort berichten check ik dit topic. Thanks !LoeWn schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:58:
[...]
Dat zij waarschuwingen kregen voor het gebruiken van tyre blankets en Mercedes het nu ook doet.
Iets over dat Mercedes de dekens erg lang over de banden houden als die al naar beneden is. En dat red bull daar al eens voor gewaarschuwd was.Vuvuzela schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:57:
De FIA ging mensen sturen om te kijken.
Beetje vaag als je het mij vraagt
Breien voor gevorderden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat klopt, zij hebben ook nog eigen beelden naast de world feed die wij zienLeviathius schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:58:
Heb het idee dat het commentaarteam van Sky soms naar volledig andere beelden zitten te kijken... Hebben het vaak over 'and here you see DRIVER making a mistake' terwijl je op de world feed naar een pitbox kijkt..
Ze switchen daar nog wel eens naar hun eigen camera's waar dan beelden besproken worden. (op de sky pad)Leviathius schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:58:
Heb het idee dat het commentaarteam van Sky soms naar volledig andere beelden zitten te kijken... Hebben het vaak over 'and here you see DRIVER making a mistake' terwijl je op de world feed naar een pitbox kijkt..
Op de world feed zie je dit dan niet.
Sky doet ook zijn eigen replays op hun eigen uitzending, wat wij natuurlijk niet zien.Leviathius schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:58:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is ook zo. Vooral tussen de Q's in, zitten zij naar andere dingen te kijken. Dat zien wij op F1TV niet. Dat heb je heel, heel af en toe ook met Ziggo. Dan hoor je Olav met de mensen in de studio praten terwijl je de studio niet hoort.Leviathius schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:58:
Een echte tijger is niet te te…..
Wel hinderlijk zoals met die intercom tussen RBR en FIA zojuist dus..
Terechte actie van RBR als het kloptJelte schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:59:
[...]
Iets over dat Mercedes de dekens erg lang over de banden houden als die al naar beneden is. En dat red bull daar al eens voor gewaarschuwd was.
De FIA ging mensen sturen om te kijken.
Beetje vaag als je het mij vraagt
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze herhalen dat soort audio vaak wel als ze klaar zijn met die beelden. Dit keer dus ookLeviathius schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:00:
Thanks allemaal, is dat ook weer duidelijk![]()
Wel hinderlijk zoals met die intercom tussen RBR en FIA zojuist dus..
Mwah da's niet gelimiteerd tot de F1 toch maar in elke profsport wel zo?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:57:
En daar is de politiek van de Formule 1 weer.![]()
Ik mag iets niet, dus ik ga absoluut de concurrent verraden bij de eerste gelegenheid.
edit: Het was dat Mercedes met de halve bandenwarmers eraf staat zonder de intentie te gaan rijden en RBR dat niet meer mocht doen.
Kijk maar eens bij voetbal of hockey b.v. hoeveel die trainers tegen de 4de man staan te klagen over alles wat ze zien.
Zo gek is het ook niet, als je ergens een waarschuwing van de FIA voor krijgt is het toch logisch dat je daar over klaagt als je een ander team hetzelfde ziet doen.
Klopt, op F1 TV heb je de beelden van F1 zelf en commentaar vanuit diverse landen. Engels is Sky en Nederlands is Ziggo. Sky zet zelf ook andere beelden tussendoor die niet vanuit de F1 regie zelf komen. Ziggo is beetje hetzelfde als er gesproken word tussen de studio en Olav/Jack, dan horen/zien wij de studio niet.Leviathius schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:58:
[ Voor 45% gewijzigd door Jelte op 04-09-2021 16:02 ]
Herstart? Start van Q3 denk ik…
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker, maar in deze sport maken ze er een sport van om elkaar te verlinken.Krukar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:01:
[...]
Mwah da's niet gelimiteerd tot de F1 toch maar in elke profsport wel zo?
Kijk maar eens bij voetbal of hockey b.v. hoeveel die trainers tegen de 4de man staan te klagen over alles wat ze zien.
Zo gek is het ook niet, als je ergens een waarschuwing van de FIA voor krijgt is het toch logisch dat je daar over klaagt als je een ander team hetzelfde ziet doen.
Is er een tussenstand bekend ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:03:
[...]
Zeker, maar in deze sport maken ze er een sport van om elkaar te verlinken.
Kan je zomaar pole position kosten als je er niks aan doet, dus ik snap het welDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:03:
[...]
General admission zonesPalingDrone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:04:
Als ik zo de heli shots zie van de tribunes vraag ik me serieus af waar ze nog 30% meer volk willen neerzetten volgend jaar.
Duinen vooral. Of wat ze normaal general admission noemen.PalingDrone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:04:
Als ik zo de heli shots zie van de tribunes vraag ik me serieus af waar ze nog 30% meer volk willen neerzetten volgend jaar.
Ja daar ben ik het wel over eens, vaak is het echt muggenziften en denk je van 'laat nou gewoon'. Maar in dit geval was het denk ik wel terechtDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:03:
[...]
Snel naar buiten en gaan.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |