No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik doelde op het 10 minuten signaal voor de startWognummer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
nee als het om 17:50 start hebben ze nog tot 18:50
De Safety car staat vooraan in de pitlane.groggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:14:
[...]
Snap ik ook niet zo goed. Dit is toch een taak voor de safety car?
En de pitlane in Spa is dusdanig smal, dat deze eenmaal weg niet meer langs de F1 auto's kan om weer vooraan aan te sluiten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar maar achteruit rijden dan?Sinned123 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:24:
[...]
De Safety car staat vooraan in de pitlane.
En de pitlane in Spa is dusdanig smal, dat deze eenmaal weg niet meer langs de F1 auto's kan om weer vooraan aan te sluiten.
Yes, diff settings, break balance, etc etcQuad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:24:
De helmcam van Alonso, moeten ze elke ronde zoveel aanpassingen doorvoeren op het stuur?
I have no special talent. I am only passionately curious.
En meer als het regent... en dan nog ook voor je uit kijken...Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:24:
De helmcam van Alonso, moeten ze elke ronde zoveel aanpassingen doorvoeren op het stuur?
Ja, bizar veel.Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:24:
JaQuad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:24:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Meestal is een circuit eenrichtingsverkeer ¿
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Vaak wel, juist om de laatste duizenden eruit te halen. Zeker rembalans kan nog veel uitmaken.Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:24:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Klopt helemaal, NL tv is vaak wat meer blaaskaken. BE commentaar komt meestal wat verstandiger/gedisciplineerder over.Bundin schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:23:
[...]
Dit. Er komt een radiobericht binnen en ze houden op met praten. Liever dit dan het overenthousiaste verhaal bij Ziggo. De voor- en nabeschouwingen bij Ziggo vind ik helemaal prima, dat is entertainment tv en daar kijk ik dan graag naar. Maar tijdens de race heb ik liever wat kalmer/feitelijker
Hier nog gewoon geluid.DDX schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:25:
Wat doen ze nu bij f1tv opeens, geen sky commentaar meer.
Denk even een pauze inlassen.DDX schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:25:
⛔ Trackers of betalen ⛔
SkyF1 is afgestapt van de world feed, die laten nu docu beelden zien.DDX schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:25:
:strip_exif()/f/image/c2YBco8gADRkZMMs96UcoS8Y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door StefanVerkerk op 29-08-2021 17:26 ]
De medical car staat altijd achteraan bij de start. Die kan dus makkelijker deze rondjes rijden en bij de pit ingang blijven wachten.
Die zenden nu tijdelijk wat anders uitDDX schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:25:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Bijna net zo erg als Duitse slagroom, sorry.Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:23:
[...]
Hey, beetje respect voor ons cultureel erfgoed.
Andere commentatoren, waarschijnlijk is Sky F1 ermee gekapt? Maar is eigenlijk offtopic
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Niet alleen de TVSilent Thunder schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:26:
[...]
Klopt helemaal, NL tv is vaak wat meer blaaskaken. BE commentaar komt meestal wat verstandiger/gedisciplineerder over.

I served in a company of heroes.
Dat is het pit lane commentaar
⛔ Trackers of betalen ⛔
ik zit te wachten op historische beelden van SPA.Killjoy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:26:
Historische beelden van GP Zandvoort op Nederland 1
Ik zou het doen!
Zoiets ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/wVNIwDdOUkvBF11nRrXrqFj1.png?f=user_large)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Das alleen in Holland… Nederland gaat wel.
Mijn boefje is liev!
De blauw is hier onomstreden de beste... al helemaal de 3 jaar oude Oak barrel aged.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:12:
[...]
Chimay gold is wel lekker, maar wij vonden de blue echt niet lekker....
Als dit zo doorgaat komen de speciaalbiertjes die voor deze race ingeslagen zijn nog mooi op leeftijd.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Bl44t
Die zal wel aan de voeding liggen in de pitlane.
Is dat die auto die ik telkens hoor starten
Daar kijken we toch al naar?rammes schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:27:
[...]
ik zit te wachten op historische beelden van SPA.
Elect a clown, expect a circus.
Meer Amsterdam en Het Gooi
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ja maar dan niet van Jan en Truus met een vette bek van de frieten.
Ik zou het doen!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:24 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:38
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Misschien, maar zal pas na sesamstraat zijnHollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:30:
Ik mag niet te lang opblijven, gaat het nog door vanavond?
Anders vraag je even aan moeders of je wat later naar bed mag.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:30:
Ik mag niet te lang opblijven, gaat het nog door vanavond?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
In jou geval was dat 9.miicker schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:08:
Over 10 min gaan we weer rijden!
Maar wordt dus SC start en ben benieuwd hoeveel ronden.
Er is er eentje heel erg blij met deze situatie en dat is PER
(Volgens mij ook de enige)
per aspera ad astra
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
En dat gaan echt een paar hele spannende rondes worden!
Ik hoop dat er wel een paar ronden geraced wordt. Anders is dat alsnog een blamage.Bart-Willem schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:09:
Ik ben benieuwd of het 2 rondjes SC wordt en het dan klaar is, of dat het toch volle bak knallen wordt.
Elk puntje telt!miicker schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:09:
Er werd gezegd dat we een race van een uur krijgen, dus zal om halve punten gaan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P7hemMLReilEdGpqNoGW2kaR.jpg?f=user_large)
Ze gaan toch rijden 😃
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

2. Rus
3. Ric
Fijne race!
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
404
Zondag sprintraceJasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:09:
[...]
En dat gaan echt een paar hele spannende rondes worden!
Canvas of F1TV
Select zal als t goed is zo ook naar F1 schakelen en anders kijken op Ziggo Sport Racing.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Maar ze gaan Barca er af drukken als F1 begint
Over 6 minuten zien hoe Russell Verstappen bocht 1 uitdrukt, om zijn stoeltje veilig te stellen voor komend jaar
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken