Ja de medical car en zo nu en dan een interviewtje
Ik heb ondertussen wel een kast van die toko in elkaar gezetsambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:46:
begint hier iemand te klagen dat we ondertussen ook wel naar de Ikea konden gaan en ik nog niks gemist heb.![]()
Ik vind voetbal een gruwel, dodelijk saai.
Prima om naar te kijken die MC
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Strategische reserve blijkt ook maar 2 flesjes te zijn. De eerste is op. Ik vrees voor de toekomst voor de tweedeKilljoy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:13:
[...]
Vriendin meldt dat er nog Grimbergen blond ligt. Mag lenen uit haar strategische reserve
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Heb van betrouwbare bron begrepen dat Max geen zin meer had om te wachten en dus in de medical car is geklommen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
wat ik net hoorde is dat ze gewoon de hele race zouden kunnen ?hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Er is nog maar een uur over, alleen gestopt suggereert dan het opschuift en helaas halve punten blijven.
Strange times
20.27 zonsondergang in Spa vandaag.dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:09:
[...]
Nee 18u is al geschrapt. Limiet is nu daglicht, denk ik?
Geen biertaxi?Killjoy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:10:
[...]
Strategische reserve blijkt ook maar 2 flesjes te zijn. De eerste is op. Ik vrees voor de toekomst voor de tweede
PSN: bollsie
De lead video editor van de F1 Highlights van YouTube heeft ook een weekendje vrij:
https://twitter.com/ItsOnlyDom/status/1431993498501328903
https://twitter.com/ItsOnlyDom/status/1431993498501328903
[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 29-08-2021 17:11 ]
Dus gewoon beginnen om zes uur en gaan met die banaan.
Krijg je als toeschouwer wel waar voor je geld.
Chimay gold is wel lekker, maar wij vonden de blue echt niet lekker....DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:12:
[...]
Hier de laatste uit de reeks van 4.😅
[Afbeelding]
Zelden zo'n spannende race meegemaakt en hij is nog niet eens gestart.
Waarom rijdt de medical car ipv de safety car? Lijkt me nogal link als-ie in crasht.
Begint een beetje endurance trekjes te krijgen zo
Smakelijk.DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:12:
[...]
[Afbeelding]
En ik zie Kimi er straks zo eentje uithalen ipv zijn frisco: leave me alone, i know what i'am doing.
Oh kan heel goed, maar ik kom meestal niet verder dan de 1e 10 zenders + kanalen 150 en hoger (espn / Ziggo Sport).Maarten_E schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Is "gewoon" België 2, vziw hebben de Vlaamse zenders altijd in het pakket gezeten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vriendin vindt 4 bier wel genoeg. Schijnt niet gezond te zijn ofzo. Ga de hier geadviseerde trouwerij toch maar afblazen
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Dan had ik al onder tafel gelegen, al anderhalf jaar niet meer in de kroeg geweest dus ik wordt al dronken van een advocaatje.DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:12:
[...]
[Afbeelding]
Volgens mij staat die vooraan in de pitlane.werphengel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
Waarom rijdt de medical car ipv de safety car? Lijkt me nogal link als-ie in crasht.
Die staat vooraan in de pits, lastig om die weer vooraan te krijgen.werphengel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Normaal mag ik niet meer rijden na de race, nu al niet voor de opwarmronde...DarkFire1985 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:12:
Zelden zo'n spannende race meegemaakt en hij is nog niet eens gestart.
#plop
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Run Forest! Run!Killjoy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Vriendin vindt 4 bier wel genoeg. Schijnt niet gezond te zijn ofzo. Ga de hier geadviseerde trouwerij toch maar afblazen
Snap ik ook niet zo goed. Dit is toch een taak voor de safety car?werphengel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
Op zich zou die achteruit moeten kunnen rijden.ricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Die staat vooraan in de pits, lastig om die weer vooraan te krijgen.
Ik ga geen 3000 berichten doorlezen. Als de race wordt uitgesteld en ze komen later terug in het seizoen. Blijft de grid dan staan zoals die nu is?
Daniel kan zijn teentjes al niet meer voelen...
Ojee!
Ojee!
Gaat gewoon niet gebeuren.NoahAmber schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:14:
Ik ga geen 3000 berichten doorlezen. Als de race wordt uitgesteld en ze komen later terug in het seizoen. Blijft de grid dan staan zoals die nu is?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik ben blij dat ik vandaag niet Affligem Triple op de Blade heb staanhoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Normaal mag ik niet meer rijden na de race, nu al niet voor de opwarmronde...
#plop
Wat zat er in je Vedet glas?Gh0stw4lk3r schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
[Afbeelding]
Ik hou het niet lang meer vol zo...
ze hebben net de tijd limiet uitgezet ik denk dat ze gewoon gaan racenNoahAmber schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:14:
Dus die 3 uur was vooral vanwege TV uitzendrechten, maar nu met hun eigen streaming dienst zou dat toch niet meer moeten uitmaken
Sta je dan al bijna 2,5 uur in de regen op je hoogwerker.
Ik qas van ziggo naar de belg gegaan (niks mis mee). En zie nu bij ziggo dat voetbal aan de gang is, dus ik heb gemist of ze straks weer verder gaan op het vaste kanaal, of op een ander kanaal. Of gaan ze helemaal niet verder?
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Gewoon de FOM stream met Belgisch commentaar in plaats van dat gezwam in de Ziggo studio.
En alles is beter dan voetbal
Gaat niet door schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:
Sta je dan al bijna 2,5 uur in de regen op je hoogwerker.
:strip_exif()/f/image/1m8XJa4JFH99cPh64eAvbFHc.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik bedenk me net dat er nog een 3 kwart Pieter La Chouffe fles in de koelkast ligthoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Normaal mag ik niet meer rijden na de race, nu al niet voor de opwarmronde...
#plop
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Er stond net onder in beeld dat ze gewoon weer F1 uitzenden zodra dat verder gaat.Edgenumber schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:
Ik qas van ziggo naar de belg gegaan (niks mis mee). En zie nu bij ziggo dat voetbal aan de gang is, dus ik heb gemist of ze straks weer verder gaan op het vaste kanaal, of op een ander kanaal. Of gaan ze helemaal niet verder?
Niet. Dat is niet geregeld.NoahAmber schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Dan blijft de vraag nog staan. Hoe is dat dan geregeld
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Net even weggelopen. Is er al een tijd bekend dat ze gaan starten of kan ik nog even gaan zwemmen hier in Italie?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Race is vol aan de gang.Edgenumber schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:
Russell is net tegen Hamilton aangereden. Perez ligt inmiddels op P14 en Bottas is niet gestart, durfde het niet aan.
Op Ziggo racing staat de F1 feed aan.
Vooralsnog beeld van het circuit zonder commentaar.
Leffe tripel hier, liggen er helaas nog maar twee. Vier leek me vooraf meer dan voldoende, dan voldoe je normaal makkelijk aan het bier-regelement. Nu nog uit de frigo pakken en inschenken in minder dan 1,88sDarkFire1985 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:15:
Ik ben blij dat ik vandaag niet Affligem Triple op de Blade heb staan
Nog maar even de Alpha van COD Vanguard spelen dan maar..
Geen vedett haha, deze keer een gulpener
Nee, die is er in essentie om te voorkomen dat je een race tot in het oneindige kunt uitrekken. Want dat is voor niemand leuk. Ook voor ons als fans niet. Wij zitten te wachten, letterlijk niets te doen, zonder enige zekerheid of er nog iets komt. Beetje zinloos. Vandaar dat die limiet bestaat, al dacht ik dat deze 4u was en geen 3uJasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:16:
Dus die 3 uur was vooral vanwege TV uitzendrechten, maar nu met hun eigen streaming dienst zou dat toch niet meer moeten uitmaken
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Gewoon starten net als in 98
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En daar tikt Mazepin Beide mc Larens van de baan.DarkFire1985 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:17:
[...]
Race is vol aan de gang.
Russell is net tegen Hamilton aangereden. Perez ligt inmiddels op P14 en Bottas is niet gestart, durfde het niet aan.
Steiner op orf - om 1730 wordt beslissing genomen over start race, die dan een uur duurt. 18u is losgelaten.
Kon ik dit maar reproduceren thuis:

Tegelijkertijd heb ik wel een straffe Hendrik wild 2021 geopend. Prima aanbod daar in Brugge. Spa leek mij een mooie afsluiting van mijn Belgische vakantieweek.

Tegelijkertijd heb ik wel een straffe Hendrik wild 2021 geopend. Prima aanbod daar in Brugge. Spa leek mij een mooie afsluiting van mijn Belgische vakantieweek.
But this is not protocol, in geval van code rood, verkent de medical car de baan, want de SC staat met iedereen in de pits.Gaat niet door schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:14:
[...]
Op zich zou die achteruit moeten kunnen rijden.
Vlaamse fritten?
Elect a clown, expect a circus.
CueHompu schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:13:
Ik zwem inmiddels in Bacardi Lemon, toch beter dan zwemmen op/in Spa
Wel catchy...
Welke zender is dat?dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:17:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Die gast staat daar vanwege het veldrijden war er vandaag ook plaatsvinddawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:18:
[...]
Arme kerel. Beste uitzicht van het hele circuit, sta je dan. Zeiknat.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De FIA zei het volgende:
"In accordance with the powers vested in them under the FIA International Sporting Code the Stewards have decided in accordance with their authority to stop temporarily the BelgiumGP at 17:00h. This decision is taken on the grounds of Force Majeure"
Dat houd in dat de klok (waardoor de race eigenlijk om 18h zou eindigen) is stopgezet. Als het weer verbetert geeft dit de mogelijkheid aan de FIA om nog 1 uur te rijden/racen.
Van Twitter ;p
"In accordance with the powers vested in them under the FIA International Sporting Code the Stewards have decided in accordance with their authority to stop temporarily the BelgiumGP at 17:00h. This decision is taken on the grounds of Force Majeure"
Dat houd in dat de klok (waardoor de race eigenlijk om 18h zou eindigen) is stopgezet. Als het weer verbetert geeft dit de mogelijkheid aan de FIA om nog 1 uur te rijden/racen.
Van Twitter ;p
Op Canvas met commentaar. Een stuk plezanter.dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:17:
Is daar geen uitzondering op de regel voor te vinden?ricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:18:
[...]
But this is not protocol, in geval van code rood, verkent de medical car de baan, want de SC staat met iedereen in de pits.
Alleen maar meer water zo te zien.dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:17:
Testing, one, two ...
Nope. Yep.Gé Brander schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:17:
Net even weggelopen. Is er al een tijd bekend dat ze gaan starten of kan ik nog even gaan zwemmen hier in Italie?
Alles kan stuk.
kom zet er eens een lekker muziekje op. even de boel warm houden.

Ik zou het doen!
Krijg er jeuk vanSir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Cue [YouTube: Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen (Officiële Videoclip)]
Wel catchy...
Ik snap dat er niks aan de race is, maar: Speciaalbiertopic III
Must…not….reply…Gaat niet door schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Is daar geen uitzondering op de regel voor te vinden?
Tenzij het te donker wordt, krijg je dat weer...Barfman schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:19:
De FIA zei het volgende:
Van Twitter ;p
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Mercedes vraagt aan de FIA of ze 10min pauze kunnen nemen.
Yep. 10 stand down approved
Yep. 10 stand down approved
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Perez start met de helft van de benodigde hoeveelheid brandstof en rijd 50 kilo lichter alles voorbij.
Maar iedereen heeft nu wel minder slijtage.
We weten het nu echt wel en ik ga het je niet nog eens vragen. Stop met dit gezeur over Ziggo en hou je nu eindelijk eens aan de regels in dit topic.Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Op Canvas met commentaar. Een stuk plezanter.
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2021 17:33 ]
Of ze even van de pitmuur af konden komen. Als die geen verkoelingsverschijnselen krijgen vind ik het knap.Togi schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:20:
Tot 17:30 iig geen hervatting
Mercedes had net contact met Massi
We hadden Belgische frietjes gehaald met Belgische mayonaise. En enkele garnalenkroketten.
Thuis afgebakken.
Het hoeft niet altijd zo moeilijk te zijn
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ja leuk die radar maar tussendoor miezert het hier al sinds ongeveer half 1StefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:20:
Ik verwacht dat er rond 18.00u een kans komt op beter weer. Mijn gok: 17.50u krijgen ze te horen dat ze nog 10 minuten tijd hebben. Op de radar trekken nu de zwaarste buien over. Daarna wat ruimte voor droger weer.
[Afbeelding]
Ik heb mijn schrijftolk de opdracht gegeven die voetbal shit niet te ondertitelen. Dus die heeft nu even pauze. 🙈
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
nee als het om 17:50 start hebben ze nog tot 18:50StefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:20:
Ik verwacht dat er rond 18.00u een kans komt op beter weer. Mijn gok: 17.50u krijgen ze te horen dat ze nog 10 minuten tijd hebben. Op de radar trekken nu de zwaarste buien over. Daarna wat ruimte voor droger weer.
[Afbeelding]
Belgische mayonaisestreamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:21:
[...]
We hadden Belgische frietjes gehaald met Belgische mayonaise. En enkele garnalenkroketten.
Thuis afgebakken.
Het hoeft niet altijd zo moeilijk te zijn![]()
***members only***

Alonso doet even een rondje! Herhaling P2 met de helm camera
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Knotsgek seizoen, iemand mee eens
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik hoor net dat ze Chef’Special gebeld hebben of ze gratis willen komen optreden op Spa om het publiek op te warmen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit. Er komt een radiobericht binnen en ze houden op met praten. Liever dit dan het overenthousiaste verhaal bij Ziggo. De voor- en nabeschouwingen bij Ziggo vind ik helemaal prima, dat is entertainment tv en daar kijk ik dan graag naar. Maar tijdens de race heb ik liever wat kalmer/feitelijkerErazzzer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:21:
[...]
Wat een verademing die Belgen! Nu heb je pas echt in de gaten hoe tragisch het commentaar bij Ziggo is. Jammer dat ze niet alles races live doen.
Wahahaha... dat is eigenlijk wel het triest..Spotmatic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:22:
Ik heb mijn schrijftolk de opdracht gegeven die voetbal shit niet te ondertitelen. Dus die heeft nu even pauze. 🙈
Zo'n tolk is niet goedkoop en dan doet die werk terwijl het niet is wat je wilt.
Jup denk het ook. En dan max een uur racen.StefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:20:
[Afbeelding]
Vond de camera bovenop de helm van Alonso wel een nice pov geven. Mogen ze bij elke coureur wel doen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ORYt325ugAusvpSkC2JUu6Oq.jpg?f=user_large)
Kreeg deze binnen van een maat😁
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Zal je zien, drie uur wachten en dan vliegt Max zo in de eerste ronde de banden in.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken