Heb mijn vrouw beloofd om vanavond BzV mee te kijken in ruil voor een ongestoorde Formule 1 middag met snacks...
Wat een zaaddag.
Wat een zaaddag.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Je kan ook zappen hoor kan je kijken hoe Lando in ze stoel in slaap valtChevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
echt? Echt? ECHT?
Moet ik nu echt naar 22 volwassen mensen kijken die rennen om een bal te krijgen om die daarna weg te trappen? Geef ze allemaal een bal en ze zijn gelukkig!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ze komen terug bij wijzigingen zeiden zeHKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
Zo weer thuisZiggo zend nu voetbal uit.. komen ze nog wel terug als er wat gaat gebeuren of zijn ze er mee gestopt voor vandaag
Sporza…Bensimpel|IA schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Ik zit naastig te zoeken op een andere kanaal dat ze meestal dan openzetten... niet dus. wat?
Even naar kanaal 52 schakelen, Canvas zend de race ook uit 😏Chevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
echt? Echt? ECHT?
Moet ik nu echt naar 22 volwassen mensen kijken die rennen om een bal te krijgen om die daarna weg te trappen? Geef ze allemaal een bal en ze zijn gelukkig!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
We hebben ooit een vermenging van het Songfestival en F1 draadje gehad, nu hetzelfde met internationaal voetbal?Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Lekker, doelpunt Barcelona!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Niet, ze komen weer terug als er wat gebeurtDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Waar kun je nu verder kijken op Ziggo?
You got playedVerwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Heb mijn vrouw beloofd om vanavond BzV mee te kijken in ruil voor een ongestoorde Formule 1 middag met snacks...
Wat een zaaddag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sterkte alvastVerwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Wat een zaaddag.
Ik heb m hier inmiddels op CANVAS gezetDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Waar kun je nu verder kijken op Ziggo?
CanvasBensimpel|IA schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Ik zit naastig te zoeken op een andere kanaal dat ze meestal dan openzetten... niet dus. wat?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Daar is het wachten op de monteur die een ballon naast zijn hoofd laat knappen om te zeggen: it's on!dglavimans schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Je kan ook zappen hoor kan je kijken hoe Lando in ze stoel in slaap valt
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zou het doen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja, het is overduidelijk dat er 19 extra medical cars moeten komen die de piloten kunnen lenen in geval van regen.Chiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:03:
Medical car doet nog maar een rondje over de baan, die pookt ook wel stevig door over het water zeg, poh.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 43% gewijzigd door Yihaaa op 29-08-2021 17:05 ]
Die mannen zijn ook een keer door hun gespreksstof heen. Enige wat ze kunnen doen is nog een uur door speculeren. Dan maar ff wat anders en terug komen als er nieuws is.Bensimpel|IA schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
StefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Nog maar eens een rondje[Afbeelding]
[Afbeelding]
Whatever.
En dat is een zender?albino71 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:03:
Canvas zend ook uit.
www.google.nl
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doe niet zo gemeen zeg, omdat Ziggo de wedstrijd op het betaalde Ziggo Sport Docu uitzendt moet ik nu uit armoede naar een achterlopende stream kijken.Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Lekker, doelpunt Barcelona!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Yes Sherlock
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dan wel weer hele race?dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
Klok gestopt dus 18u is niet meer de deadline.
Ben je niet blij dat je niet naar Spa bent gereden voor een mooie race?Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Wat een zaaddag.
Op risk van een modban. Dear lord wat een fuckup.....StefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
De tijd is gestopt!! Kijk, dat geeft meer lucht!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit is toch gewoon goed nieuws? Zeker voor de fans daar!MisteRMeesteR schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
Money talks.. man man man
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ja, Belgische VRT. Niet een geplofte sentient Pirelli.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
kan dat wel volgens het reglement?DDX schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
Weer wat nieuws, 3u tijdlimiet is nu gestopt (tijdelijk)
Sorry, maar ik snap dat ziggo opeens weg gaat naar voetbal er natuurlijk vragen komen..DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:03:
[modbreak] Ja ik weet dat dit een mislukte race is, maar kunnen we ons toch een beetje inhouden? Want al dat gezeur over bijvoorbeeld nu weer voetbal hoeft ook niet. Zeg dan niks. Anders gooi ik hier gewoon de boel dicht totdat we echt gaan beginnen of het echt klaar is. [/]
Inderdaad! En over dat autogebeuren: maak die baan toch breder en rechter, dan hoeven die 20 wagens niet zo moelijk om elkaar heen! Dakjes erop en ze hebben minder last van de regen ookdglavimans schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Je kan ook zappen hoor kan je kijken hoe Lando in ze stoel in slaap valt
Omdat het over een half uurtje droog lijkt te worden.Hippocampus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
De klok gestopt? Waarom besluiten ze niet gewoon te stoppen joh.
Ja omdat Ziggo op voetbal is overgestapt zijn ze contractueel niet meer verbondenChiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
Klok is gestopt en ze zijn niet gebonden aan de time limit van 18.00
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Er zijn 2 SC en 2 MC. Als beide SC worden afgeschreven rijdt de MC.franssie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
En die safetycar moet ook op de baan blijven. Wat krijg je anders dan, een Safety-Safety-Car-Situation? Is er een tweede safety car?
Vragen vragen, maffe racedag dit.
Oké, sommige mensen hebben het dus erger.Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:02:
Wat een zaaddag.
22 bij T-Mobile thuis!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeker! Persoonlijk ben ik er ook blij mee maar weer afwijken van de regels… waarom nu opeens?miicker schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:05:
[...]
Dit is toch gewoon goed nieuws? Zeker voor de fans daar!
www.google.nl
Daar is dus ook gewoon een regel voorDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:04:
De FIA en hun uitzonderingen op hun eigen regels.![]()
Is de winter dan nog niet begonnen in de Ardennen? Ik denk niet dat Masi een race op sneeuw gaat toestaan...KlaasjeNL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:05:
Turkije is met het wegvallen van Japan al een week naar achteren geschoven. Daardoor zou Rusland ook weer een week kunnen opschuiven. Daarmee creëer je weer ruimte om Spa na Italië in te halen.
Is "gewoon" België 2, vziw hebben de Vlaamse zenders altijd in het pakket gezeten.Quad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:06:
[...]
22 bij T-Mobile thuis!
Wist niet eens dat ik Sporza en Canvas in het pakket had..
Regels zijn er toch om gebroken te worden?
Nee nee nee we zouden voor Vettel gaan, nu niet ineens aanpassen. Daar kan ik als autist toch helemaal niet tegen...Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:06:
Driver of the day: Van der Merwe.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Er is nog maar een uur over, alleen gestopt suggereert dan het opschuift en helaas halve punten blijven.dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:06:
Geen idee. Denk dat men wel iets wil doen.
Omdat het kan? En waarschijnlijk is het alleen maar win-win.. Je zou maar naar Belgie zijn gevlogen, hotelletje, duur ticket voor een mooie plek. Liever dan een uur langer wachten en toch iets zien.MisteRMeesteR schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:06:
[...]
Zeker! Persoonlijk ben ik er ook blij mee maar weer afwijken van de regels… waarom nu opeens?
I served in a company of heroes.
Lang leve Sporza op Canvas. Ziggo kanaal 52.D.deJong schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
Dit is voor mij de eerste keer dat ik vrijwillig naar een voetbalwedstrijd zit te kijken.
En onder dwang?D.deJong schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
Dit is voor mij de eerste keer dat ik vrijwillig naar een voetbalwedstrijd zit te kijken.
Gauw f1tv aangezet.D.deJong schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
Het hoeft niet je kunt ook schakelen naar Canvas.D.deJong schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
Mja, stoppen met regenen is niet droog natuurlijk. Daglicht lijkt er ook niet beter op te worden.MikeyMan schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:05:
[...]
Omdat het over een half uurtje droog lijkt te worden.
Na een dikke bui, dat wel.
Money rules the world F1.MisteRMeesteR schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:06:
[...]
Zeker! Persoonlijk ben ik er ook blij mee maar weer afwijken van de regels… waarom nu opeens?
"Vrijwillig"D.deJong schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat zeg ikStefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Regels zijn er toch om gebroken te worden?
Reden ze gisteren met de F3 ook niet vrij lang door tot het al redelijk duister werd? Kan prima dus...
Is daar wel wat te zien dan?Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Lang leve Sporza op Canvas. Ziggo kanaal 52.
In november is er ook nog een gaatje. Moeten ze wel op spijkerbanden gaan rijden.KlaasjeNL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:05:
Turkije is met het wegvallen van Japan al een week naar achteren geschoven. Daardoor zou Rusland ook weer een week kunnen opschuiven. Daarmee creëer je weer ruimte om Spa na Italië in te halen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Valt ook niet veel meer over de race te praten. Inpakken en wegwezen.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:03:
[modbreak] Ja ik weet dat dit een mislukte race is, maar kunnen we ons toch een beetje inhouden? Want al dat gezeur over bijvoorbeeld nu weer voetbal hoeft ook niet. Zeg dan niks. Anders gooi ik hier gewoon de boel dicht totdat we echt gaan beginnen of het echt klaar is. [/]
Nee 18u is al geschrapt. Limiet is nu daglicht, denk ik?hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Er is nog maar een uur over, alleen gestopt suggereert dan het opschuift en helaas halve punten blijven.
Strange times
Nee, Vettel was de Driver of the day -gisteren-. Het is nu een nieuwe dag, dus kan er dus een nieuwe driver of the day uitgeroepen worden.Saffie_time schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Nee nee nee we zouden voor Vettel gaan, nu niet ineens aanpassen. Daar kan ik als autist toch helemaal niet tegen...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
De medical is lekker aan het stampen.
Commentaar op moderatie hoort hier nietDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:03:
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:22 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq