Antennes?Nibbz schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:51:
Weet iemand wat die rode en zwarte knop boven op de headphones zijn van redbull? lijken wel speaker outputs
Het is nog niet gestoptTommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:
Zou het nog gaan regenen?
Liever halve punten dan geen lijkt me…MikeyMan schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
Yup. Discussie over budgetcap?
Hoop niet dat ze alleen ff drie rondjes achter de safetycar gaan doen
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Regent het nog niet dan?TommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Natte vinger werkTommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:
Mijn boefje is liev!
Gisteren hebben ze hier gereden tot na 19u. Dus dan hebben ze nog wel even.Plenkske schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
Savonds is er ook zo'n fenomeen dat heet zonsondergang...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Meeste valt er langs 🥲
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Honestly there's a chance Masi will go 'whoops, race hasn't started yet. Still 3 hours / 43 laps to go' #BelgianGP
— Chain Bear (@chainbear) 29 augustus 2021
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Meest extreme anticlimax ooitChiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:53:
Ze gaan twee ronden achter de safetycar en dan is het klaar.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ze hadden sowieso al een halve race achter de sc kunnen rijden nuChiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:53:
Als ze tenminste überhaupt nog gaan rijden...
Of misschien ff die twee rondes doen, rode vlag en dan als het beter wordt alsnog van start.Chiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:53:
Ja maar een keer is het klaar. Wil je het publiek 5 uur laten wachten ? Zowel op locatie als thuis.FabianNL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:53:
[...]
Gisteren hebben ze hier gereden tot na 19u. Dus dan hebben ze nog wel even.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Maar dit doen ze omdat ze waarschijnlijk moeten starten vanwege de FOM uitzendrechten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die 3 uur is helaas vanaf de geplande start tijd
Achter de safety car moet iedereen ook maar zien te finishen...Kenny_026 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:54:
Max heeft gewonnen. Gefeliciteerd boys 🥳🍾🍺
Als ik het goed begreep, zijn die 2 rondjes al gereden (die formation laps tellen dus) en hoeven ze alleen te beginnenn achter de safety car, gelijk weer afvlaggen, en dan kunnen ze de 50% punten uitgeven.Chiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:53:
Veel toepasselijker iddsambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
deze is toepasselijker
[YouTube: Davina Michelle - The Power Of Water - Interval Act - Eurovision 2021]
The Power Of Water
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zal wel switchen tussen radio kanalen zijn oidNibbz schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:51:
Weet iemand wat die rode en zwarte knop boven op de headphones zijn van redbull? lijken wel speaker outputs
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volle peut auto: €80
Poncho bij de action: 1 euro
Zes uur verkleund in de regen zitten.
Twee rondjes achter SC live zien.
Sommige dingen zijn onbetaalbaar.
Voor al het andere is er mastercard.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Totdat er iemand af gaat en de rode vlag weer uitgaat.Krukar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
[...]
Als ik het goed begreep, zijn die 2 rondjes al gereden (die formation laps tellen dus) en hoeven ze alleen te beginnenn achter de safety car, gelijk weer afvlaggen, en dan kunnen ze de 50% punten uitgeven.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
En wie doet er dan een torpedo op Hamilton? Vanaf plek 12 is toch kansloos voor de punten, daar kun je dus iets anders mee doen.Chiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:53:
alles kan off-topic
Perezje...
En morgen ziek thuis.....Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
Ticket voor brons: €80
Whatever.
Last minute regenjas van de Ferrari stand; 90 euro.Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
Mwa, de USA race in 2005 waar er maar 6 aan begonnen vanwege banden ellende staat ook nog hoog op die lijst hoor.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Is inderdaad helemaal waardeloos als je bij het circuit zit, hopelijk heb je dan wel het hele weekend meegepakt en niet alleen de race.Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
12,5 hericardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:57:
Wat een farce, dan maar 0 punten….
Respect voor de presentatoren van Ziggo sport dat ze inmiddels al 2 uur hebben weten vol te praten
Ook voor het eerst dat ik meer biertjes gedronken heb dan er rondes zijn gereden
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
8 frietjes maal €7 (was 3 jaar geleden dus nu vast duurder) = €56Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bernd Mayländer stijgt naar positie 18 in het algemeen klassement. Voor de twee Haasen.jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
Er van uitgaande dat max en ham rijden volgens start positie, komt max op 3 punten van ham, hoe het zit met snelste raceronde weet ik niet.
Dit voelt echt slechter. USA was gewoon een blunder van MichelinHippocampus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:56:
[...]
Mwa, de USA race in 2005 waar er maar 6 aan begonnen vanwege banden ellende staat ook nog hoog op die lijst hoor.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik bedoel, dan maar niet racen. Ergo nul points
En die safetycar moet ook op de baan blijven. Wat krijg je anders dan, een Safety-Safety-Car-Situation? Is er een tweede safety car?Exocet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
[...]
Achter de safety car moet iedereen ook maar zien te finishen...
Vragen vragen, maffe racedag dit.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hij is niet voor Max…
Mijn boefje is liev!
Ik overwoog het nog last minute. Maar niet gegaan. Blij toedutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:57:
[...]
Is inderdaad helemaal waardeloos als je bij het circuit zit, hopelijk heb je dan wel het hele weekend meegepakt en niet alleen de race.
Maar goed, HAM krijgt ook half puntje dus.... (7.5)...
InderdaadSnowDude schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:57:
[...]
Dit voelt echt slechter. USA was gewoon een blunder van Michelin
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Per ongelukBasvanS schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:57:
Word nog een leuke race: Hoe rij je de snelste ronde achter de saftey car
ze gaan rijden 2 rondes achter de SC dat is net al aangegevenricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
Ik bedoel, dan maar niet racen. Ergo nul points
Zijn doel is veiligheid en niet entertainment value. Dus in dat opzicht is hij wel geschikt.
Waarom?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Heb de was al gedaan. Nu maar vast koken.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Die is inderdaad verantwoordelijk voor t weer en t huidige type auto/ band waardoor het te gevaarlijk is om te racen
Sowieso enkele ronden achter de safetycar, niet een enkele of gewoon nket gestart. Zie de onduidelijjgeid die hij nu gecreeerd heeft. Geen start, rode vlag voor einde formafieronde, wel een ronde op de teller. Ik bedoel, was niet die formatieronde aangegaan of enkele rondjes achter de sc.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
Uit nieuwsgierigheid: wat had Whiting anders gedaan dan?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
En dan door een tractor voor €25 uit de slijk getrokken worden met je auto!MaZo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:59:
Je zal maar helemaal naar Spa zijn gereden, in de file hebben gestaan, geld hebben verloren met balletje-balletje, en in de stromende regen op een ongesnoeide heuvel moeten zitten wachtend op een race van twee rondjes…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De commentator de Belgische zender zegt, mensen die slapen moet je rustig laten slapen, en daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik zou het doen!
Want?
Maakt niet uit als ik Tom/Tim Coronel zo hoor. Na p1 rij je in de spray en zie je sowieso niks.zonoskar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:00:
Ik vraag me af, ze rijden. nu niet omdat het zicht teveel belemmerd wordt door de spray. Zou dat met de auto's van volgend jaar beter worden dan? Of komt het meeste van de banden af en maakt het niet zo uit?
Whatever.
Maandag middagPatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
En dan door een tractor voor €25 uit de slijk getrokken worden met je auto!
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2021 17:05 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ca 15:30 een knoop doorhakken en met de rest van de crew een biertje pakken.
alles kan off-topic
En de gridstraffen? En…? Zoveel vragenKrankenhausen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:00:
Als de race wordt afgelast, telt het dan nog als Ricciardo's 200e race? En telt de pole position zonder race?
Mijn boefje is liev!
Cloud ☁️
Vind ik.
Maar die spelen wel gewoon door als het gaat regenen.Chevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
echt? Echt? ECHT?
Moet ik nu echt naar 22 volwassen mensen kijken die rennen om een bal te krijgen om die daarna weg te trappen? Geef ze allemaal een bal en ze zijn gelukkig!
Maarrrr de regen valt, ze kunnen paddestoelen gaan plukken in het bos. Leverschade op eigen risico.Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:55:
Het betere werk jasambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
Voor wie in de tussentijd toch nog wat live racen wil kijken:
[YouTube: RACE 2 | BRANDS HATCH | GT WORLD CHALLENGE 2021]
Ze scoren wel...Chevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
Geef ze allemaal een bal en ze zijn gelukkig!
Waar kun je nu verder kijken op Ziggo?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet wie je heeft ingefluisterd dat de spray de reden is dat ze niet rijden, maar ik zou niet vaker naar die persoon luisterenzonoskar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:00:
Ik vraag me af, ze rijden. nu niet omdat het zicht teveel belemmerd wordt door de spray. Zou dat met de auto's van volgend jaar beter worden dan? Of komt het meeste van de banden af en maakt het niet zo uit?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De Belg gaat vrolijk door en moet zeggen dat ik het wel fijn is om twee commentatoren te horen.dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:00:
Ze hebben het lang volgehouden bij Ziggo, nu toch maar voetbal. Wel mooi weer, maar verder waarschijnlijk ook niet om aan te zien. Getafe is afbreukvoetbal.
Ik zit naastig te zoeken op een andere kanaal dat ze meestal dan openzetten... niet dus. wat?Chevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:
echt? Echt? ECHT?
Moet ik nu echt naar 22 volwassen mensen kijken die rennen om een bal te krijgen om die daarna weg te trappen? Geef ze allemaal een bal en ze zijn gelukkig!
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
:strip_exif()/f/image/kOxJH3b1kBC1EedrYN40YeGb.jpg?f=fotoalbum_large)