Vraag is, waar mag Perez starten.
Ik vermoed achteraan
Ik vermoed achteraan
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I served in a company of heroes.
De eerste verlaten het schip daar al ....Krukar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:38:
[...]
Heb hier sushi besteld maar volgens mij moet die ook vanaf Spa komen o.i.d.
Zou om uur worden bezorgd, nog niks gehoord
Net als de rest, niet meer…/Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:38:
Ik vermoed achteraan
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Pit na KimiSir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:38:
Ik vermoed achteraan
Pits. Discussie is of hij op 1 of meer ronden achterstand staat.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:38:
Ik vermoed achteraan
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Regent het bij jullie?Krukar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:38:
[...]
Heb hier sushi besteld maar volgens mij moet die ook vanaf Spa komen o.i.d.
Zou om 4 uur worden bezorgd, nog niks gehoord
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
vanuit de pits, net als iedereen.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:38:
Ik vermoed achteraan
Sky wist toch ook al zeker dat hij niet mocht startenvliegnerd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:39:
Op Sky (F1TV) hele redevoeringen dat Perez "must be a lap down" mocht hij alsnog vanuit de Pits starten. Ze zijn vast vergeten dat HAM in Imola ook gewoon zijn ronde terugkreeg tijdens de code rood.
;-)
alles kan off-topic
Nope, wel bewolkt, misschien wachten ze het even af
Volgens mij omdat het anders te donker wordt aan het eind van de race.DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:34:
Misschien een gekke vraag, vanwaar die 3 uur dat de race gereden moet worden, zijn er nog races hierna?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Er zijn helemaal nog geen race rondes gereden… triest dat ze dat niet weten bij Sky.vliegnerd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:39:
Op Sky (F1TV) hele redevoeringen dat Perez "must be a lap down" mocht hij alsnog vanuit de Pits starten. Ze zijn vast vergeten dat HAM in Imola ook gewoon zijn ronde terugkreeg tijdens de code rood.
;-)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I served in a company of heroes.
Is in verband met de uitzendrechten.Ankona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:40:
Wat een gare regel dat die wedstrijd voor 18:00 klaar moet zijn. Moeten ze echt perse op tijd bij moeders aan tafel zitten?
(als het donker wordt kan ik me er iets bij voorstellen, maar om dat voor te zijn hoef je dat toch niet zo star in de regels te zetten? )
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het is een TV sport, zenders haken af na een aantal uur (aldus het commentaar vanuit de Ziggo studio zojuist).Ankona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:40:
Wat een gare regel dat die wedstrijd voor 18:00 klaar moet zijn. Moeten ze echt perse op tijd bij moeders aan tafel zitten?
(als het donker wordt kan ik me er iets bij voorstellen, maar om dat voor te zijn hoef je dat toch niet zo star in de regels te zetten? )
[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 29-08-2021 16:41 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Canada anyone?Orion84 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:41:
[...]
Het is een TV sport, zenders haken af na een aantal uur.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hopelijk droogt mijn stream niet op....Orion84 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:41:
[...]
Het is een TV sport, zenders haken af na een aantal uur.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Briljante televisie toen met de sky presentatoren.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ja en jaFreshMaker schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:42:
Hoe zit dat met de kaartjes, als ze niet starten ...
Pech, geld weg ....
Da's balen, met deze prijzen ..
...of probeert hij uit te zoeken waarom zijn bestelling voor "zonnig weer" is verwisseld met "heel veel regen"?Rivanov schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:41:
Toto belt even Susie op dat ze niet hoeft te wachten met eten.
Slimme keus denk ik!nachtnet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:42:
Volgens mij zie ik al bezoekers naar huis toe gaan.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volgens de Belgen wil ie even vragen of de Sky verslaggeefster mee naar het strand mag morgen.Rivanov schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:41:
Toto belt even Susie op dat ze niet hoeft te wachten met eten.
Slim. Zelfs met stralend weer sta je daar uren in de rij om weg te komen uit die weilanden. Laat staan met dit weer.nachtnet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:42:
1e in de rij bij de tractor die ze eruit moet trekkenmr thee schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:43:
Ja die willen de chaos voor zijn
Tsja, heb ik ook wel eens bij een Metalllica concert gehad, moest nog x uur rijden en de volgende dag vroeg werken, dan houdt het helaas een keer op (niet dat ze laat startten overigens maar omdat ze bleven spelen tot ze van de politie van het podium werden gestuurd ... deden een set van 4+ uur)nachtnet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:42:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Regen is nat,streamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Ik word echt oud…
Net een powernapje gedaan van 15min
Vrouwlief maakte me wakker omdat ik té hard snurkte![]()
Ik ga nu niet alles nalezen maar wat heb ik gemist? Is er al wat meer bekend?
(Alvast bedankt)
Ik zou het doen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Scheelt ook dat de F1 regels vrij lastig te interpreteren zijn. Of soms zelfs op meerdere manieren uit te leggenJasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Ik verbaas mij echt over de ontwetendheid over de regels. Het zal best dat dit scenario niet letterlijk in de regels staat. Maar we zijn bijna 2 uur bezig en niemand lijkt te weten wat er nou gebeurd is
Ik maak effe een samenvatting voor je, maar mogelijk val ik in slaap.streamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Ik word echt oud…
(Alvast bedankt)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat lijkt me wel een keer leuk ja.Frieda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:43:
Kunnen ze niet gewoon de race in de simulator rijden dit keer? Ik zie het niet meer gebeuren vandaag eerlijk gezegd
Wagens worden ingeladen voor Zandvoort, daar komt het min of meer op neer. Lees het blijft regenen en heel misschien rijden ze nog een paar ronden tijdens een iets droger moment.streamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Ik word echt oud…
(Alvast bedankt)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN: xMaurice93
Delen door 0 kan niet toch?Mschamp schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Dit topic gaat wel echt een record worden voor posts per gereden ronde
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Alles beter dan de Ikeasambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:46:
begint hier iemand te klagen dat we ondertussen ook wel naar de Ikea konden gaan en ik nog niks gemist heb.![]()
alles kan off-topic
Je moet diegene een beetje zelfstandig laten worden, dan kunnen ze zich zelf vermaken 😝sambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:46:
begint hier iemand te klagen dat we ondertussen ook wel naar de Ikea konden gaan en ik nog niks gemist heb.![]()
Tsja, Masi shitshow continues. Onder Whiting was dit niet gebeurd.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Ik verbaas mij echt over de ontwetendheid over de regels. Het zal best dat dit scenario niet letterlijk in de regels staat. Maar we zijn bijna 2 uur bezig en niemand lijkt te weten wat er nou gebeurd is
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat weet niemand. Behalve de bibberaars van de FIA.KlaasjeNL schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:47:
Waarom nu niet gewoon achter de SC rondjes rijden? Al is het alleen maar voor het publiek dat wat te zien krijgt? Als er niet serieus gestart wordt, heb je dan in elk geval voldoende afstand gereden om punten uit te reiken. Kwalificatie bepaalt dan in feite de uitslag. Dan kan je redeneren dat dat niet eerlijk is, maar er gebeuren wel vaker dingen die niet eerlijk zijn in F1.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 29-08-2021 16:49 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wat was de eindstand geworden dan? Ik ben wel benieuwdAnkona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:47:
Hoe dan ook, dit zijn wel de spannendste race weekends. Als ze gewoon rondjes rijden weet iedereen wel ongeveer wat er gaat gebeuren.
Het is meer dat we twee uur na de geplande start nog niet bezig zijn en niemand lijkt te weten wanneer het stopt met regenen.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:45:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Again:siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
[...]
Tsja, Masi shitshow continues. Onder Whiting was dit niet gebeurd.
Geen race meer ljjkt me. Dadelijk niet eens halve punten dus waarom dsn nog de baan opgaan? 50 procent of 2/3 nodig voor halve punten? Dus minimaal 45 min nodig voor halve race en 2 min rondjes. Dus denk dat niks wordt.
Na 2 rondjes al halve punten… beter dan niets voor Max en RUS..siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
[...]
Geen race meer ljjkt me. Dadelijk niet eens halve punten dus waarom dsn nog de baan opgaan? 50 procent of 2/3 nodig voor halve punten? Dus minimaal 45 min nodig voor halve race en 2 min rondjes. Dus denk dat niks wordt.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tellen de ronden die ze al gereden hebben nu wel of niet mee?tlpeter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
Again:
Meer dan twee rondes = halve punten
Meer dan 75% = hele punten
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
still delayed 🤷
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 29 augustus 2021
while we wait, show us your setups and where you’re watching from 👌
here’s ours pic.twitter.com/OIZTHK2y6Z
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 29 augustus 2021
Waaaat. In 2009 was dat compleet anders. Button in Maleise halve punten.tlpeter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
Again:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
ja maar wat gaan ze doen met de tot nu toe gereden formatierondes? Gaat die meetellen of niet?PatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:40:
[...]
Er zijn helemaal nog geen race rondes gereden… triest dat ze dat niet weten bij Sky.
Dat ligt er aan of ze ervoor betaald wordt.AW_Bos schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
Kunnen we Davina Michelle niet alvast naar België sturen?
[YouTube: Davina Michelle Duurt Te Lang]
Het duurt te lang!
![]()
Doe maar 3 rondjes en afvlaggen maar.tlpeter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
Again:
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dit inderdaad. Hak de knoop door, laat de race niet doorgaan of kies moment X waar sowieso gestart zal worden.siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De formatie ronde gaat af van het totaal maar zijn geen race rondes. Telt dus niet mee.Gé Brander schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Tellen de ronden die ze al gereden hebben nu wel of niet mee?
Nouja, in het donker kunnen ze toch ook niet rijden, dus of dat nou zoveel verschil maakt. Geen idee hoe lang het daar licht genoeg is om te rijden, maar kan me voorstellen dat veel later starten dan dat toch ook niet ideaal is.MazeWing schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:49:
Ik verwacht wel wat wijzigen in het reglement qua regen en die 3 uur…
Het is natuurlijk een wanvertoning als de race niet start en het om 18:00 uur de rest van de avond droog is.
Uit nieuwsgierigheid: wat had Whiting anders gedaan dan?siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
[...]
13:37
JaMelkunie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:51:
Ik kijk via F1TV, af en toe begint Olav ineens te praten alsof ie met iemand in gesprek is, maar de andere kant er van hoor je dus niet. Spreekt hij dan met het Ziggo programma?
I intend to live forever. So far, so good.
Ja.Melkunie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:51:
Ik kijk via F1TV, af en toe begint Olav ineens te praten alsof ie met iemand in gesprek is, maar de andere kant er van hoor je dus niet. Spreekt hij dan met het Ziggo programma?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
deze is toepasselijkerAW_Bos schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:48:
Kunnen we Davina Michelle niet alvast naar België sturen?
[YouTube: Davina Michelle Duurt Te Lang]
Het duurt te lang!
![]()
Yup. Discussie over budgetcap?Melkunie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:51:
Savonds is er ook zo'n fenomeen dat heet zonsondergang...MazeWing schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:49:
Ik verwacht wel wat wijzigen in het reglement qua regen en die 3 uur…
Het is natuurlijk een wanvertoning als de race niet start en het om 18:00 uur de rest van de avond droog is.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq