Canvas (Vlaamse TV).
Dat is kanaal 52 als je Ziggo hebt.
Dat is kanaal 52 als je Ziggo hebt.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 63% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:24 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Haters everywhere but I don’t really care
Ja als het goed is welhoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:11:
Uitbuiken bij de warm-up lap, Perez inderdaad vanuit de pits?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Afpilsen dushoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:11:
Uitbuiken bij de warm-up lap, Perez inderdaad vanuit de pits?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
George this is Toto. Execute order 44 and you have the seat of Bottas.Bundin schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:11:
Over 6 minuten zien hoe Russell Verstappen bocht 1 uitdrukt, om zijn stoeltje veilig te stellen voor komend jaar
Gun @DaniëlWW2 ook even een plaspauzeTechnofreakz schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:11:
Vond het maar flauw dat dit topic tijdelijk op slot ging…
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja mag mee doen 18.17 is start.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zo’n fijne race zal het niet worden als dit de uitslag wordt!
Eerst moet Max maar eens zien te winnen.Justevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:11:
Zul je zien dat Hamilton vandaag punten verliest en dat het dan maar de helft is van wat hij normaal verliest. Zo'n dag is het.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik vind het heel fijn dat iedereen even op mij heeft gewacht! Net aangekomen op de vakantie locatie, en zit er klaar voorrenegrunn schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Morgen de hele dag in de auto, iemand een idee hoe de race het beste via (online) radio te volgen is?
Mag nog een tijdje duren ,keuze genoegDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:12:
Sorry @DaniëlWW2 mijn laatste off topic post, hierna is het klaar.
Mijn schoonvader was ook klaar met wachten en kwam even met een hele toepasselijke flesje bier aanzetten. 😂
Alsnog een fijne race allemaal. 👍🏻
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En die DJ helaas, Dan maar de Belg.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als dat de enige zware dobber is voor vandaag, prima! Proost!DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:12:
Sorry @DaniëlWW2 mijn laatste off topic post, hierna is het klaar.
Mijn schoonvader was ook klaar met wachten en kwam even met een hele toepasselijke flesje bier aanzetten. 😂
Alsnog een fijne race allemaal. 👍🏻
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die ter Doolen zijn heerlijkklada schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
[...]
Mag nog een tijdje duren ,keuze genoeg [Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Woon je toevallig in de buurt? 😳klada schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
[...]
Mag nog een tijdje duren ,keuze genoeg [Afbeelding]
Truukje. Tijd is om 1700 stilgezetDeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Kan iemand mij uitleggen waarom de race alsnog kan beginnen? Ik begreep dat de regels duidelijk waren: einde race om 18:00 uur.
Is de Verstappen loophole gevonden op zijn thuiscircuit?
Ze hebben de einde race gedelayed.DeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Kan iemand mij uitleggen waarom de race alsnog kan beginnen? Ik begreep dat de regels duidelijk waren: einde race om 18:00 uur.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
1:45 ofzoHollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Stomme vraag, maar hoe lang is deze baan normaal (in tijd)?
Iets met een uitzondering op die regel.DeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Ronde record: 1:46.283 - Valtteri Bottas (2018)HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Zie de Op.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
⏩ PVOutput☀️
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Rondetijd bedoel je? Volgens mij 1.52/1.55 in droge omstandigheden.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zou wel moeten eigenlijk, maar denk het niet.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:14:
Heeft PER nu +1lap?
Dan zou Raikonnen ook op +1 staan toch?Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:14:
Heeft PER nu +1lap?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Countdown klok stilgezet.... CreatiefDeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Back to the FutureDeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Haters everywhere but I don’t really care
Omdat ze perse wilden dat er geraced kan worden. Nu dus een uur, half points.DeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Neah, want de race nis niet gestart nog oid.Justevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:14:
[...]
Dat zou wel moeten eigenlijk, maar denk het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door mjjveldt op 29-08-2021 18:16 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Onder de noemer overmacht is de klok stilgezet. Dus zodra ze de pits uitrijden hebben ze nog 1 uur. Incl rondes achter de SC.DeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
#2. En een memorabele
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tijd is een vrij breed begrip waar je dus een vrij eigen definitie aan mag gevenDeKever schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:
Waarom mag het normaal niet dan?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:16:
Max radio: de coureurs mogen tijdens deze formatie/start/whatever ronden nu wel praten met hun team. Normaal gesproken mag dit niet.
Is dat confirmed?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:16:
Max radio: de coureurs mogen tijdens deze formatie/start/whatever ronden nu wel praten met hun team. Normaal gesproken mag dit niet.
Door welke coureurs? Op ZS nog geen radio gehoord.chevsticks schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:16:
Ik moet nog maar eens zien dat ze het vrij gaan geven. Er wordt nu al door de heren geklaagd dat het nog net zo hard regent als een uur of 2 geleden.
Ze hebben het blijkbaar van de FIA gehoord.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:17:
[...]
Is dat confirmed?
Zou niet de eerste keer zijn dat er zoiets gezegd wordt en achteraf blijkt dat toch niet zo te zijn.
Kan me no herinneren over een bepaalde positie ofzo on track van begin dit jaar?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Skysport had het sowieso over Hamilton (Die ziet natuurlijk liever de boel niet door gaan, dan loopt Max niet in).HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:17:
[...]
Door welke coureurs? Op ZS nog geen radio gehoord.
⏩ PVOutput☀️
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PSN: xMaurice93
Ja.
Het word wel droger (de baan ook), tenminste dat geven sommige hier aan.Viswinkel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:17:
Hadden gewoon moeten starten om 15:00. Zicht is altijd 0 in de regen. Zelfde als in Brazilie
Ja, is echt helemaal niks beter. Zeker niet op start/finish
Als er 20 luitjes rijden wordt ie ook droger.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:18:
[...]
Het word wel droger (de baan ook), tenminste dat geven sommige hier aan.
Regen is gestopt als het goed is en baan is al een aardig stukkie droger, dus zal wel een stuk beter te doen zijn nu
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja dat dacht ik ook. Dat is dus het punt van afwachten op beter weer, het blijft een gok. (zeker in de Ardennen)
PSN: McMillan0984
Zeiden we hier ook al, dan zie je al niet weinig met die spray, ga je rookbommetjes afstekenJoosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:19:
De Max Verstappen tribune produceert oranje spray
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Alle punten door de helft dus voor FL maar een halve punt lijkt me wel ja.Clavat schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:20:
Krijgt de snelste ronde ook een half punt?
Stomme vraag.. wat doen die tijdens de regen?Viswinkel schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:19:
En dan straks iedereen direct naar inters
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq