Tot ze geen bandjes meer hebben...HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:20:
[...]
Stomme vraag.. wat doen die tijdens de regen?
Mogen ze overigens bij dit weer wel onbeperkt die regenbanden gebruiken of blijven die langer goed?
Dit gaat toch een recept voor chaos worden?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
nog voordat het echt begintCowamundo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
Binnen hoeveel rondjes hebben we een code rood? Place your bets...
Sorry hoor, maar Masi stelt de race 3.30 uur uit, gaan nu wel rijden en de situatie lijkt vrijwel hetzelfde als dat het in het begin was...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Perez parkeert de bus na drie rondjes. Red flag En klaar.Cowamundo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
Eerste bocht wssCowamundo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Met of zonder safetycar?Cowamundo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
Zonder: 2
Met: 6
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Twee rondjes zou wel weer gunstig zijn voor Max. Kan de motor weer een race langer mee.
Ik kan je garanderen dat je die dingen niet uitkrijgt, ook al prop je ze in een emmer water.DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:20:
Denk dat de helft van de oranje fakkels niet meer wil branden. 😅
Nou 75% is onmogelijk om te halen, dus we gaan gewoon straks naar binnen en 'call it a day'?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Naar mijn mening is het nu wel beter.Maarten_E schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
Sorry hoor, maar Masi stelt de race 3.30 uur uit, gaan nu wel rijden en de situatie lijkt vrijwel hetzelfde als dat het in het begin was...
Misschien heb ik t gemist, maar tellen deze rondes nu al voor de minimale 2 rondes mbt de punten?
Ik zag iemand handmatig de baan dweilen.. toegewijd aan hun werk zijn ze daar wel.Frieda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:20:
Ze hebben toch tijdens die bui heel de baan droog geveegd, komop.
Ik word gewoon een beetje zenuwachtig zelfs
Met dit tempo niet.Franko P. schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
Dit gaat toch een recept voor chaos worden?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja nu wel.MC_Sparkles schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:22:
Misschien heb ik t gemist, maar tellen deze rondes nu al voor de minimale 2 rondes mbt de punten?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja.MC_Sparkles schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:22:
2 ronden is genoeg, en dat hebben ze nusiggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:22:
Nou 75% is onmogelijk om te halen, dus we gaan gewoon straks naar binnen en 'call it a day'?
Max maakt het geen hol uit. Prima zicht.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zelfs Max zegt dat het erger is geworden.
Max bevestigd: erger.
[ Voor 4% gewijzigd door Justevo op 29-08-2021 18:23 ]
Zo... Bern in de SC keek ook alsof hij dacht ; wat doe ik hier, ik wil een kachel en een hete choco.
Als ze eenmaal branden ja, maar krijg ze maar eens aan als ze nat zijn. 😜maartend schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:21:
[...]
Ik kan je garanderen dat je die dingen niet uitkrijgt, ook al prop je ze in een emmer water.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het probleem is dus ook niet de grip maar echt die spray.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben echt een fan van gedurfd rijden.... maar dat is gewoon niet verantwoord, echt ik geef het 1 bocht en dan crash met meerdere auto's met alle gevolgen van dien...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Geen startJB schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:23:
Standing start of?
Max vindt het nu te nat. Slechter dan voor de onderbreking. Logisch
Nee, want de race is nog niet van start gegaan. Als ze 2 rondes in de race achter de SC rijden krijgen ze halve punten en kan het afgevlagd wordenMC_Sparkles schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:22:
Ik heb hem nog niks op team radio horen zeggen, of team radio moet er uit liggen bij de driver cam.Justevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:23:
Max bevestigd: erger.
Dus wanneer het na 2 rondes alsnog afgeblazen wordt dan geldt de Q opstelling voor de halve punten?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, zoals het nu is. Dus jammer voor Perez.PalingDrone schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Dus wanneer het na 2 rondes alsnog afgeblazen wordt dan geldt de Q opstelling voor de halve punten?
Volgens Perez wordt het wel wat beter, maar dit lijkt geen doen.
Net als met Norris gisteren, neem op tijd een beslissing voor het fout gaat...
Net als met Norris gisteren, neem op tijd een beslissing voor het fout gaat...
Ha max pakt de fastest lap.
Afvlaggen maar.
Aaand it's gone. Bottas heeft hem.
Afvlaggen maar.
Aaand it's gone. Bottas heeft hem.
[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 29-08-2021 18:24 ]
Nul. Die hebben ze geheel nietHollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Hoeveel hebben ze van de winterbanden?
Volgens mij 4 inters en 3 full wet.
Maar die zijn ook gebruikt door het weekend heen.
Ik dacht juist te verstaan ; it's getting better
Het is wel de grootste RBR sandwich die ik ooit heb gezien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoppa, max een halve punt erbij voor de snelste ronde.
Snelste raceronde? Lol!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja dat bedoelde ik eigenlijk, maargoed dan heeft PER weliswaar geen punten maar ook geen DNFDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:24:
[...]
Nee, zoals het nu is. Dus jammer voor Perez.
Mazepin fastest lap, afvlaggen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die hadden ze in 1998 ook. Dus ik ben niet heel erg onder de indruk.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:23:
Het probleem is dus ook niet de grip maar echt die spray.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:20:
Denk dat de helft van de oranje fakkels niet meer wil branden. 😅
offtopic:
Dat magnesium noodvuurwerk brandt zelfs onderwater, genereert haar eigen zuurstof
Dat magnesium noodvuurwerk brandt zelfs onderwater, genereert haar eigen zuurstof
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nog 50 minuten op de klok.. Tijd zat, al hebben we maar 20 minuten race straks. Laat ze maar lekker die baan droog rijden.
I served in a company of heroes.
Die grap is ondertussen zo oud, dat we hier mensen PM's voor hebben uitgedeeld. Het is klaar nurenegrunn schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:25:
Fastest lap Mazepin!
[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:30 ]
Ik bedoelde natuurlijk regenbanden.Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:24:
[...]
Nul. Die hebben ze geheel niet
Volgens mij 4 inters en 3 full wet.
Maar die zijn ook gebruikt door het weekend heen.
Ah, maar eens opzoeken welke beter zijn in de regen.. al twijfel ik nog op het wel doorgaat.

Is raidillon/eau rouge nou het grote probleem? Want eigenlijk heb ik wel gekker gezien qua regen.
Volgens de radar met ±10 minuten droog. Dan kunnen we nog ±30 minuten racen als je 10 minuten nodig hebt om de boel droog te krijgen. Nog 20 minuten safety car?
Max zit ook lekker dicht op de SC, het is wel een Mercedes natuurlijk
Hail to the king baby!
Er zal zo vast nog iemand achter de SC de fout ingaan.

[ Voor 11% gewijzigd door KlaasjeNL op 29-08-2021 18:27 ]
Rode vlag, race suspended.
Het waren twee geweldige rondes
Afgelopen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ughhh
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Terug naar het voetbal!
Wel heel erg jammer.. en nu?
Wel heel erg jammer.. en nu?
Momenteel is Full Wet beter. Je kunt de Q van gisteren zien wanneer de FW en Inters wissel is.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:25:
[...]
Ik bedoelde natuurlijk regenbanden.
Ah, maar eens opzoeken welke beter zijn in de regen.. al twijfel ik nog op het wel doorgaat.
Wacht ; suspended. Kan dus nog doorgaan. Ze hebben een uur totaal
Klaar. Tot volgende week.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En klaar, dit wordt echt niet meer opgestart.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wint in Spa.

Na 2 rondes eerste pitstops voor inters
Lijkt me mooie chaos veroorzaken
Dat was het dus ¿ ?
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verstandig. Hopen dat het snel stopt met regenen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Best crowd ever!!!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bedankt voor het lachen, tot volgende week!
“Nog wat leuks gedaan dit weekend?”
Waarom rijden ze niet nog 5 ronden achter de sc en dan gewoon starten? Kom op zeg. Baan wordt nu lekker weer nat. Dus wordt niks zo.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo voelt het niet
Pffffft.
Dit schiet niet op zo 😂. Aan de andere kant wel easy halve punten zo
Dit schiet niet op zo 😂. Aan de andere kant wel easy halve punten zo
Ze geen nu ook niet meer hoor, geprobeerd en helaas, het kan niet.
Nu is er in ieder geval een uitslag.
Uithuilen en weer door.
Nu is er in ieder geval een uitslag.
Uithuilen en weer door.
Zo. Daar heb je dan 950 euro voro betaald voor je hele gezin vandaag.
Dit slaat natuurlijk nergens op… waarom niet doorrijden achter de safety car en zo eventueel de baan droger rijden… leuk voor de toeschouwers daar…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En weer rode vlag... Als ze nou gewoon om 15:00 de eerste 10 ronden achter de SC hadden gereden had je de baan droog genoeg gehad om te kunnen racen
Ik ben maar een simpele volger, maar kunnen ze dit circuit dan niet gewoon nogmaals doen i.p.v. Japan bijvoorbeeld?
Stel je toch eens voor dat dit Russell's enige podium zou zijn. Is in feite een Tiago Monteiro scenario...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken