Dit is een fundamentelere beleidsdiscussie die ook al eerder gevoerd is en waarvan de uitkomst destijds telkens was: Iemand die zich niet kan gedragen in één bepaald topic of (sub)forum, die is in beginsel ook niet welkom in andere topics of (sub)fora. Waarmee de prio om er technische resources op te zetten ook vrijwel nul wordt. Dat dit voor AWM anders is, maakt niet dat het voor de rest van het forum dan alsnog belangrijk is om te implementeren. AWM is gewoon maar een klein stukje van het gehele forum.HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 april 2026 @ 10:44:
Ik hoop dat jullie dit alleen zien als de zoveelste irritante poging tot het mogelijk maken van een verboden discussie, maar dit ook als kans grijpen om je forum wel technisch zodanig in te richten dat je mensen of een threadban of een themaforum ban kunt geven. Als je dat niet voor de discussie Israël wil doen, doe dat in elk geval proactief voor alle discussies die zowat gegarandeerd zullen zijn als het conflict escaleert.
offtopic:
De workaround die nu voor AWM is gekozen is dan ook echt een workaround die maar eenmalig werkt: Als ik het goed heb begrepen is een AWM-ban nu ingericht als een ban van het forum-deel waarvoor je ingelogd moet zijn (dus ook TL, HK, etc). Deze optie is dus niet uit te breiden met een themaforum-ban, zonder daar ook een AWM-ban van te maken.
Maar het is trouwens niet de eerste keer dat er nu gezegd wordt dat aparte bans voor themaforum niet mogelijk is. Dat is meerdere malen gezeggd in diverse bewoordeingen.De workaround die nu voor AWM is gekozen is dan ook echt een workaround die maar eenmalig werkt: Als ik het goed heb begrepen is een AWM-ban nu ingericht als een ban van het forum-deel waarvoor je ingelogd moet zijn (dus ook TL, HK, etc). Deze optie is dus niet uit te breiden met een themaforum-ban, zonder daar ook een AWM-ban van te maken.
Bovendien is "Nee, omdat" ook gewoon een antwoord, je hebt geen recht op discussie over dit standpunt
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
/f/image/0em4ogDI9Irx7QFCw7YKojnB.png?f=fotoalbum_large)