nee, daarin ben je absoluut niet de enige hoorLucW2 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:17:
[...]
Ik wil mijn website niet vergelijken met deze van Tweakers. Ik weet wat het kost om een website te onderhouden en ik betaal het uit mijn beperkte zak wat overblijft van anonieme sponsors (dan zijn mijn volgers in mijn radioshows, die dat zelf aanbieden) en dan heb ik ook nog een streaming op 320 kbps erbij, zij het beperkt tot 10 sets van elk 3 uur, kost wat bandbreedte maar ik kan het als particulier bekostigen. Ik heb stille sponsors. Ik heb geen banners, cookies etc dus er zijn geen blockers nodig op mijn site om alles te zien.
Nogmaals, ik wil mijn site niet vergelijken met het Mega grote Tweakers, maar je kan er over na denken om meer sponsoren te vinden, Tweakers vertegenwoordigd met de product reviews een grote invloed op koop gedag van veel consumenten, misschien zit daar een bron van inkomsten ten goede van de website kosten van Tweakers website, hoe en wat, voor de creatieven van jullie om daar eens over te brainstormen,
Verder blijft ik het raar vinden, dat je geen Plus artikelen kan verrekenen met je karma punten systeem. Ik geef met mijn 17 product reviews (in cat. zelf gekocht) toch ook een positieve bijdrage aan Tweakers inhoudelijk, maar moet gaan betalen voor meer dan 3 Plus artikelen, ben ik de enige die dit wat vreemd vind?

Eindelijk het Tweakers-Plus gedrocht weg *O*