Yordi- schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:09:
@
CMD-Snake @
Dennis1812
Ik zeg niet dat het nooit meer kan of dat niemand meer naar een festival WIL, maar het kán gewoon niet. Ja wellicht komt het ooit terug. Maar zo werkt de markt toch? Dan ontstaan er weer nieuwe bedrijven, festivals en noem het maar op.
Zojuist nog eens naar het OMT geluisterd, ik hoor 2 redenen waarom de huidige maatregelen weer zijn ingegaan: 1: de deltavariant en de onduidelijkheid van bescherming daarvoor door het vaccin, 2: de kwetsbare mensen zijn alweer zo lang geleden gevaccineerd dat onzeker is of ze überhaupt nog wel voldoende zijn beschermd.
Met deze motivatie is de toekomst zo onzeker dat volstrekt onduidelijk is wanneer het wél kan. Ook discotheken hebben op dit moment geen bestaansrecht meer en zolang dit de strategie is tegen het coronavirus vind ik dat we echt per direct moeten stoppen met het overeind houden van bedrijven die op dit moment totaal geen bestaansrecht of maatschappelijk belang hebben. Kleine kroegen, discotheken, festivals, etc.
Waarom zou het niet kunnen?
Bijna iedereen die wil is ingeënt. Nog pak 2 maanden doorpakken. Desnoods een booster erbij. Al geloof ik niet dat de eerste Pfizers al geheel uitgewerkt zijn. Dan was dat al veel groter in het nieuws.
Iedereen die wil geprikt --> regels weg zolang het ziekenhuis behapbaar blijft.
Je kiest vanaf dan zelf voor long covid of opname o.i.d. een overgroot deel heeft een vaccin. Wil je dit niet om welke reden dan ook jammer. Maar daar kan je de wereld niet op draaien
Tenzij we toch Baudet naar voren schuiven. Anders faalt het onherroepelijk.
Nog jaren in regels zitten wegens besmettingen in plaats van voor opnames en overbelaste zorg ga ik niet aan beginnen. En met mij vele anderen niet. Gok ik. Anders moeten de rhino teststraten gebouwd gaan worden.
Ik wil weer op een festival mijn werk van acute zorg verpleegkundige uitoefenen ipv alleen in het ziekenhuis. Ik mis mijn tweede baan (die overigens 0,0 gecompenseerd is)
Nu maar zeggen dat een hele sector weg kan omdat het verboden is.. tja hoe ging dat met lachgas? Cocaïne? Heroïne? Speed? Xtc? Lsd? 2cB? 4FA, 4FMP?
Allemaal verboden
Allemaal makkelijk aan te komen.
Gaan we festivals houden op geheime locaties? Moeten we het verzet begonnen om aan festivals te kunnen komen?
Welke wereld wil je mag? Complete lockdown en doe niks. Veilig in een winkel kan ook niet. Er lopen anderen die op je kunnen hoesten. En de bank die probeert in de ikea zat een covid positieve
Zou het niet het meest helpen als iedereen die positief is ook daadwerkelijk volledig thuis blijft? Daar valt vast een heleboel winst te krijgen. Nog veel meer als met de feestjes gok ik. Laatste monitor ging dik 30% gewoon de straat op en covid uitdelen. Als je dat kan stoppen. Dan bereiken we een hele hoop.
Edit. Ik heb het 2x nagelezen. Maar mijn medicijnen kicken in. Hoop dat het begrijpbaar is wat er staat. Zo niet. Vlam me er niet op af, stuur een DM en ik pas het morgen netjes aan.
[
Voor 3% gewijzigd door
Dennis1812 op 12-07-2021 22:38
]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.