xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja, de "veldvulling" komt alleen op softs naar Q3 en moet dus eerder stoppen. Die zie je dus nooit meer terug en gaan je niet blokkeren als je later stops op mediums. Dat is ook het hele punt van mediums in Q2.[Roland] schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:56:
waarom is zo onhandig op rood te starten?
Over het algemeen is eerder stoppen (undercut) voordeliger dan later stoppen. Rood vs Geel scheelt sowieso maar een paar ronden met volle tank. Ik snap dat je niet te vroeg wilt stoppen om niet in verkeer terecht komen maar lijkt me dat een verstappen dat wel kan managen.
Mis ik wat?
Maar hier kan je natuurlijk ook juist softs doen, gat slaan en een andere strategie doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ja oke,.hoop het niet. Nu nog lastig terug te kijken. Kan dat Max te vroeg buiten was en dat er dan te veel onbekend was achter hem.Snowdog schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:55:
[...]
Heel pussy? Hij was enorm dicht bij elimination. Ik denk niet dat dit bewust was.
I served in a company of heroes.
Maar op rood > geel rij je hem zeker niet uit dus word dat een 2 stopper.hardware-lover schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:56:
[...]
Verstappen heeft nog een nieuwe gele set over dacht ik. Dus strategisch er nog is van alles mogelijk.
PSN: xMaurice93
Dacht ff dat het HAM was, dan meteen maar ff de bandenstappels ophogen...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Gun die man ook een keer een tow. Normaal geeft hij ze allemaal weg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hamilton knalt eronder door met 1.15.4..
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I served in a company of heroes.
P2 moet kunnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 31-07-2021 16:02 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Pole wordt nog wel een hele kluif, maar Mercedes is sterk op dit circuit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij wel..Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
Waren dit nieuwe Rode banden van Max?
ja, jij!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
Niemand door dat Max sneller was in Q2?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Iedereen wel denk ik.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
Niemand door dat Max sneller was in Q2?
1.15.65 was ook niet snel genoeg.
⏩ PVOutput☀️
Uiteraard, Q3 doe je niet op gebruikte banden.Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
Waren dit nieuwe Rode banden van Max?
2 stop werkt alleen als je weg kan rijden en dus van het begin vooraan rijdt. Je moet immers 24 seconden goedmaken. Je moet al eerder pitten met mogelijk dus verkeer na je stop.tweakduke schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
De 2 stop strategie kan werken. Mercedes is voornamelijk sterk op mediums. Als Max en team vindt dat ze uiteindelijk sneller zijn op softs > hard > softs of mediums dan mogen ze dat van mij proberen.
Pole wordt nog wel een hele kluif, maar Mercedes is sterk op dit circuit.
[ Voor 5% gewijzigd door computerjunky op 31-07-2021 16:04 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Ja dankzij valspelenMikeyMan schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
Hamilton WDC confirmed.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat zal ook niet het maximum zijn geweest.Quad schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
[...]
Iedereen wel denk ik.
1.15.65 was ook niet snel genoeg.
sort ofStefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
Wat een reacties hier weer, is Q3 al afgelopen ja?
⏩ PVOutput☀️
Misschien moet je alles niet zo serieus nemen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 31-07-2021 16:04 ]
Het waren harde banden met rode cirkels er op… heeft Toto geregeld bij de FIA.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
Max klaagt over gebrek aan grip op deze set.
Hij was in q2 sneller en nu is de baan weer sneller, we hebben nog een ronde
Atlas#22744
Echt he, zelfs de komende races in 2021 hoeven niet meer gereden te worden.StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
Nou blijkbaar niet toch? In de geschiedenis staat ook wel erg veel Mer/Ham als winnaar op dit circuit.Exocet schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
Dit wat toch een RedBull circuit?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Klopt, dus geen banden sparen dit keer. Even wachten of Max nog op P2 komt.computerjunky schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:
[...]
2 stop werkt alleen als je weg kan rijden en dus van het begin vooraan rijdt. Je moet immers 24 seconden goedmaken. Je moet al eerder pitten met mogelijk dus verkeer na je stop.
Dan rijd je 1 ronde met teveel brandstof en de ronde daarna met gebruikte banden.Segafreak83 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:04:
Zo maar 2 rondes doen ipv maar 1? Ja meer brandstof, maar wel extra kans.
Een alles of niets poging lijkt me dan beter, al lijkt het verschil te groot.
Dan kan het nu wel andersom dus?simons schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:04:
Voordeel voor Max als hij achter de MERCS staat, is dat ze hem niet er vanachter af kunnen douwen.
Klopt, maar ik denk dat pole lastig gaat worden.Kasai schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:04:
Ah de flessen zijn weer opengetrokken lees ik.
Hij was in q2 sneller en nu is de baan weer sneller, we hebben nog een ronde
Inderdaad elk nadeel heeft zijn voordeel
Ik hoor dan Zak Brown 'Landow' zeggen
Bensimpel
Positieve meneer
Idd je krijgt toch maar 10 sec straf.RRCreations schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:05:
Max wil gewoon achter Hamilton starten en dan ook bij de tweede ronde eruit duwen #thinkliketoto
😆 - Denk ook eens om ;)
Behoorlijk ja.Maurice079 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:06:
Lewis lijkt weer eens zeer kinderachtig bezig
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik dacht ook meer dat dit een MERC circuit was iddGiem schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:05:
[...]
Nou blijkbaar niet toch? In de geschiedenis staat ook wel erg veel Mer/Ham als winnaar op dit circuit.
Psychological warfareMaurice079 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:06:
Lewis lijkt weer eens zeer kinderachtig bezig
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2021 16:09 ]
Jabasvn schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:08:
Perez te laat??
Jep! En Olav ziet het niet...basvn schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:08:
Perez te laat??
I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Wat een enorme paardelul
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 31-07-2021 16:08 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
⏩ PVOutput☀️

Dit is toch de sport? Kom op. Anders kunnen we beter iedereen een eigen ronde geven om een q te rijden...Maurice079 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:08:
Dit is zo ongekend smerig van Lewis. Echt niet normaal.
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.