Gasly voor Perez, die gaat volgend seizoen naast Max rijden. 🤡
Daarom hebben ze een helm in de andere hand
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Fijn van Max z'n motor zeg!
Ik zou echt niet in de schoenen willen staan van degene die beslist of die motor de rest v/h seizoen te gebruiken is.
Als ie de geest geeft heb je naast waarschijnlijk een grid penalty ook nog een DNF te pakken.
Ik zou echt niet in de schoenen willen staan van degene die beslist of die motor de rest v/h seizoen te gebruiken is.
Als ie de geest geeft heb je naast waarschijnlijk een grid penalty ook nog een DNF te pakken.
TouchéIllegal_Alien schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:11:
[...]
Daarom hebben ze een helm in de andere hand.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ligt er natuurlijk aan wanneer je de motor vervangt, vervang je die op tijd, heb je dus geen DNF.Graft schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:12:
Anoniem: 377816
Iets met oorzaak gevolg.Vuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:12:
[...]
Door dit soort berichten hoop ik eigenlijk dat Lewis het dit weekend gewoon nog een keer flikt bij Max. Ik ben voor Max. Maar pffff kom op, is die haat zo nodig? Vroeger was het zelfpijperij om hoe geweldig Max was, vond ik ook irritant maar dat was tenminste nog positief.
Dus jij vindt Mercedes een mooi en sportief team?
Ik vond het 2 weken geleden zum kotzen.
Wie zegt dat die motor erin ligt?Graft schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:12:
Fijn van Max z'n motor zeg!
Mijn boefje is liev!
Is door RB/Honda aangegeven dat ze FP1 en FP2 de motor zouden testen.
Toto heeft ook vaak aangegeven dat RB zou gaan winnen.codex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:23:
[...]
I served in a company of heroes.
"0,8 seconds, where is that come from?" "they are so much quicker on the straights"codex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:23:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door JB op 30-07-2021 13:30 ]
Mijn boefje is liev!
Toto is de minst geloofwaardige persoon in de paddockVuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:27:
[...]
Toto heeft ook vaak aangegeven dat RB zou gaan winnen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Fight Night om 3 uur 's middags?
"When you grow up your heart dies"
Is dat niet zo dan? Ik dacht dat Honda dat gisteren had aangekondigd.
Dat weet alleen RBR en Honda.Graft schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:44:
[...]
Is dat niet zo dan? Ik dacht dat Honda dat gisteren had aangekondigd.
Mijn boefje is liev!
Ze zullen het niet bevestigen maar ik ga er wel vanuit dat die motor erin ligt. Honda wilde hem sowieso op het circuit testen en ze zullen hem er niet pas in FP2 in lepelen...
de vraag is dan nog steeds, welke motor zit er morgen en zondag in?
Het enige wat we weten is dat ze de uitlaat hebben vervangen..

Dus of het is de motor van het begin van het seizoen of diegene uit Silverstone.

Dus of het is de motor van het begin van het seizoen of diegene uit Silverstone.
-
Pffft, de race is smiddags.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ze kunnen ook gewoon de derde motor inzetten om op safe te gaan, de andere kan je dan gebruiken als je wat afstand hebt met punten.
Ze zullen wel moeten want ze mogen de gerepareerde motor niet op de testbank testen.sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:47:
[...]
Ze zullen het niet bevestigen maar ik ga er wel vanuit dat die motor erin ligt. Honda wilde hem sowieso op het circuit testen en ze zullen hem er niet pas in FP2 in lepelen...
Dat kan, maar als dat zo is dan zou daar een officieel FIA document van zijn, aangezien er geen derde motor is en die dus nieuw toegevoegd moet worden aan de pool en dat dus gedocumenteerd wordt.Barfman schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:56:
Ze kunnen ook gewoon de derde motor inzetten om op safe te gaan, de andere kan je dan gebruiken als je wat afstand hebt met punten.
Is dat zo? Ik denk dat ze hem toch echt wel op de dyno gehad hebben. Ze hebben ook onderdelen mogen vervangen. En wat voor voordeel zouden ze eraan gehad hebben? De motor maakt dan sowieso ook extra toeren die meetellen voor de slijtage.Chocoball schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:05:
[...]
Ze zullen wel moeten want ze mogen de gerepareerde motor niet op de testbank testen.
Dat de motor getest kan worden op betrouwbaarheid en dus niet tijdens de wedstrijd stuk gaat?sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:11:
[...]
En wat voor voordeel zouden ze eraan gehad hebben?
En zoals @sjaool aangeeft zullen die extra "kilometers" op de dyno ook gewoon af gaan van het aantal kilometers dat de motor kan lopen. Op de dyno kunnen ze niet zien dat de motor nog 500KM mee gaat, alleen dat die het op de dyno nog doet.Dentist schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:14:
[...]
Dat de motor getest kan worden op betrouwbaarheid en dus niet tijdens de wedstrijd stuk gaat?
Poh dan moet je ook ballen hebben zeg, om al die calls te maken mbt die motor van Silverstone. Respect! Je wil geen Leclercje zoals in Monaco.
Mijn boefje is liev!
Het was dan ook niet de motor die stuk was bij LeclercJB schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:20:
Poh dan moet je ook ballen hebben zeg, om al die calls te maken mbt die motor van Silverstone. Respect! Je wil geen Leclercje zoals in Monaco.
-
Inderdaad, bij een versnellingsbak moet je die gok helemaal niet willen nemen en hem gewoon vervangen. Die dingen kunnen veel minder hebben dan een motor.Edd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:24:
[...]
Het was dan ook niet de motor die stuk was bij Leclerc
Verschil is dat het Japanners zijn en geen ItalianenJB schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:20:
Een Italiaan zegt "Kan wel" obv 5% zekerheid of het kan
Een Japanner zegt pas "Kan wel" obv 105% zekerheid
Die wil echt geen gezichtsverlies willen lijden dus zou nooit zo'n beslissing nemen als ie het niet zeker weet
De motor wordt na assemblage verzegeld. Men mag het zegel niet verbreken. Een aantal onderdelen vallen buiten de verzegeling, zoals pompen, fuel rail, injectoren, sensoren, draadboom.. echt een hele waslijst. Binnen de "seal" valt alles vanaf het kleppendeksel tot het carter. Dat wat technisch een "Long Block" heet.sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:11:
[...]
Is dat zo? Ik denk dat ze hem toch echt wel op de dyno gehad hebben. Ze hebben ook onderdelen mogen vervangen. En wat voor voordeel zouden ze eraan gehad hebben? De motor maakt dan sowieso ook extra toeren die meetellen voor de slijtage.
Ze zullen binnen de reglementen alles vervangen hebben wat mocht, nu is het hopen dat de motor zelf goed is. Door hem in FP1 en 2 in te zetten kom je daar achter.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
No shit sherlock. Gaat toch om de call die je moet maken omdat je er niet in mag/kan kijken...?Edd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:24:
[...]
Het was dan ook niet de motor die stuk was bij Leclerc
Mijn boefje is liev!
Zover ik weet mogen ze er wel in kijken, maar niets wijzigen. Dit geldt (naar mijn weten) voor zowel motor als versnellingsbak.JB schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:29:
[...]
No shit sherlock. Gaat toch om de call die je moet maken omdat je er niet in mag/kan kijken...?
-
Dan nog geldt hetzelfdeEdd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:32:
[...]
Zover ik weet mogen ze er wel in kijken, maar niets wijzigen. Dit geldt (naar mijn weten) voor zowel motor als versnellingsbak.

Mijn boefje is liev!
*knip*
Niet oneindig hierover doorgaan aub.
[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 30-07-2021 15:09 ]
Voor of de motor wel of niet gebruikt is neem ik Formula1.com toch het meest serieus:
https://www.formula1.com/...r7hBxdMc2r3vXEt37rv5.html
https://www.formula1.com/...r7hBxdMc2r3vXEt37rv5.html
Als die het overleeft mogen ze die motor wel bedekken met bladgoud en in een vitrine zetten.Verstappen, running the Honda engine that sustained the 51G impact in his Lap 1 crash at the British Grand Prix, was fastest out of the gate with hard tyres at the Hungaroring and switched to softs after Tsunoda's red flag. He set the fastest time of 1m17.555s, clear by just 0.061s.
Anoniem: 677216
In die zin zit minstens 1 fout, wie garandeert dat het er geen 2 zijn?Illegal_Alien schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:35:
Voor of de motor wel of niet gebruikt is neem ik Formula1.com toch het meest serieus:
[...]
Als die het overleeft mogen ze die motor wel bedekken met bladgoud en in een vitrine zetten.
Wat doet Ocon met de uitlaten dat hij er al zoveel heeft gebruikt? Nr 6 van 8 nu in gebruik, en we zijn pas ergens halverwege het seizoen.Edd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:50:
[Afbeelding]
Het is altijd ergens avond
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou deze training kan ik wel kijken, zo te zien heb ik gemist dat Tsunoda spinde en dat is inderdaad niet goed voor zijn status binnen het team.
De uitslag van FP1:
De uitslag van FP1:
Volges mij had Jack het erover dat Ocon een ander chassis heeft dus misschien daarom ook een andere uitlaatTransportman schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:59:
[...]
Wat doet Ocon met de uitlaten dat hij er al zoveel heeft gebruikt? Nr 6 van 8 nu in gebruik, en we zijn pas ergens halverwege het seizoen.
[...]
Het is altijd ergens avond
bij het Sky-UK commentaar maken ze al grappen over de inhoud de appeal van RBR, ze vinden het vooral grappig dat ze Albon hebben gebruikt om data te verzamelen door de situatie te simuleren in een RB.
Waar is de inhoud van de appeal te vinden?Chefbierrr schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:07:
bij het Sky-UK commentaar maken ze al grappen over de inhoud de appeal van RBR, ze vinden het vooral grappig dat ze Albon hebben gebruikt om data te verzamelen door de situatie te simuleren in een RB.
Volgens mij staat er meer info in de generale F1 topic, mijn post is dan ook in de verkeerde topic
Verstappen stopt gelijk met zijn hot lap na bocht 1, hij ging niet helemaal lekker de bocht door. Ben benieuwd of dat zo nog op de world feed komt.
Ham nu snelste tijd, reedt hij op geel ook? Zit op de camping dus kijk maar korte stukjes..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 499527
Ja op GEELm0nk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:18:
Ham nu snelste tijd, reedt hij op geel ook? Zit op de camping dus kijk maar korte stukjes..
Max gaat nog niet echt lekker.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max was zo blij met de auto dat die naar binnen gaat. Heel veel onderstuur.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom zou HAM zoveel banden gebruikt hebben? Hij heeft toch geen lock-ups gehad of iets dergelijks?
Het verschil tussen de top teams en de wat mindere goden vindt ik ook frappant.... met Russel als duidelijk uitzondering op de regel.
Mja, maar van Merc mag je toch aannemen dat ze mega aan sandbaggen zijn omdat ze dat altijd doen.LZ86 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:32:
RBR moet nog wat aan de afstelling doen.
Wel op 2 tiende met een matig afgestelde auto zo ljkt t
Zijn geen gebruikte banden, maar stints. Dus 3x H achter elkaar, kan nog steeds dezelfde harde band zijn geweest voor alle drie de stints.MrSparkels schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:33:
[...]
Waarom zou HAM zoveel banden gebruikt hebben? Hij heeft toch geen lock-ups gehad of iets dergelijks?![]()
Het verschil tussen de top teams en de wat mindere goden vindt ik ook frappant.... met Russel als duidelijk uitzondering op de regel.
Hij volgt zijn leermeester natuurlijk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik verwacht uiteindelijk dat de verschillen tussen Mercedes en RBR klein zullen zijn op deze baan. Scheelt dat dit weekend weer uitgebreid getraind kan worden om de juiste afstelling te vinden.
En afwachten of er morgen een verse motor wordt ingezet.
En afwachten of er morgen een verse motor wordt ingezet.
Het zijn stints, niet banden. Vaak dezelfde bandenset gebruikt dus.MrSparkels schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:33:
[...]
Waarom zou HAM zoveel banden gebruikt hebben? Hij heeft toch geen lock-ups gehad of iets dergelijks?![]()
Hij volgt zijn leermeester natuurlijk
Penalty's!
bij vrouwenvoetbal
bij vrouwenvoetbal
Mijn boefje is liev!
Thx!Plenkske schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:35:
[...]
Het zijn stints, niet banden. Vaak dezelfde bandenset gebruikt dus.
@Transportman ook bedankt voor reactie
Wel raar dat je dan als je 36 stints maakt op 1 setje, je 36 bandjes achter je naam krijgt

Ik zal wel te oud zijn om dat te snappen.
Max is dan toch altijd weer van veel meer detail over de boordradio dan een Lewis of?
Mijn boefje is liev!
Max nog aan het rommelen met de balans van de wagen, vraagt 1.5 graden front wing.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ze hebben de juiste draai duidelijk nog niet gevonden.Chiron schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:51:
Max nog aan het rommelen met de balans van de wagen, vraagt 1.5 graden front wing.
Testing, one, two ...
Check die flexi wing van BOT!
Mijn boefje is liev!
Longrun tijden van Max V zijn ook echt heel slecht, maar ja altijd slecht in te schatten.
[ Voor 27% gewijzigd door Chefbierrr op 30-07-2021 15:58 ]
Misschien is zijn auto toch niet helemaal lekker opnieuw opgebouwd...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat ding gaat altijd uit elkaar, maakt weinig verschil.renzo4000 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:59:
Misschien is zijn auto toch niet helemaal lekker opnieuw opgebouwd...
Nou Yuki, jaag 'm niet de muur in
Mijn boefje is liev!
Met het grote verschil dat van de vorige niet veel meer in elkaar gezet kon worden. Dus helemaal gelijk aan de vorige zal ie nooit zijn, ieder onderdeel heeft tenslotte ook zijn toleranties bij produceren.Vos schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:59:
[...]
Dat ding gaat altijd uit elkaar, maakt weinig verschil.
Testing, one, two ...
Anoniem: 499527
FP1 hoopvol
FP2 not so much
Benieuwd of ze de boel morgen op orde hebben met de wagen.
FP2 not so much
Ze gaan echt niet elke race een compleet nieuwe auto inelkaar zetten met nieuwe onderdelen. Daarnaast zijn er ook nieuwe dingen vervangen tbv de aandrijflijn.Vos schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:59:
[...]
Dat ding gaat altijd uit elkaar, maakt weinig verschil.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zoooo lastig te zeggen, maar het zou wel eens een tegenvallend weekend kunnen worden als door een oranje bril kijkt. Maar als er regen valt kan al deze data van vandaag toch in de prullenbak.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:02:
FP1 hoopvol
FP2 not so much
[ Voor 4% gewijzigd door Chefbierrr op 30-07-2021 16:05 ]
Zag een paar auto's met grafitti op de zijkant rijden. Denk dat Pirelli zoiets niet zou willen?
Front wings need hydration too! 🥤#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/kizKS7QqCH
— Formula 1 (@F1) 30 juli 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik vind het meest interessante nog het het uitlaatsysteem van die Alpines, 6 stuks al gebruikt.Edd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:50:
[Afbeelding]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Mercedes duidelijk sneller. Kan gamechanger seizoen worden dit weekend. Helaas
Als je flowvis bedoelt dan is dat heel gebruikelijk, om de aerodynamica van dat onderdeel te checken.AtlAntA schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:05:
Zag een paar auto's met grafitti op de zijkant rijden. Denk dat Pirelli zoiets niet zou willen?
Nee man, Kvyat valt tijdelijk in voor Perez en zorgt ervoor dat die voorsprong terug komt bij max.Joehoe900 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:07:
Mercedes duidelijk sneller. Kan gamechanger seizoen worden dit weekend. Helaas
Vraag me af wat ik nou van deze VT moet vinden. Max was in bijna elke bocht aan het vechten met de auto.
Normaal gesproken gaat hij gelijk naar binnen als de setup hem niet bevalt.
Zou bijna denken dat het een beetje een dwaalspoor is voor de mercs.
Normaal gesproken gaat hij gelijk naar binnen als de setup hem niet bevalt.
Zou bijna denken dat het een beetje een dwaalspoor is voor de mercs.
Was hier al een beetje bang voor, het momentum nu duidelijk bij Mercedes.
Hopelijk komt er nog een verrassing uit de hoge hoed morgen
Hopelijk komt er nog een verrassing uit de hoge hoed morgen
Kan zijn dat ze nu stalen wielophangingen (meer gewicht) gebruiken met het idee om de auto er in de eerste bocht half naast te zetten. Daarna weet je natuurlijk nooit wat er kan gebeuren
Nou, ik weet het niet... Momentum lijkt iig gekeerd... Hoop dat ze nog iets vinden.
Zaterdag regen en zondag buien met flinke wind volgens mijn glazen bol
[ Voor 37% gewijzigd door PalingDrone op 30-07-2021 16:32 ]
Nee zo stond er bijvoorbeeld bij Mazepin "MAZ" op de zijkant gespoten. Vond dat er niet zo chique uitzien en kan me ook niet voorstellen dat Pirelli dat wel vindt.Plenkske schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:08:
[...]
Als je flowvis bedoelt dan is dat heel gebruikelijk, om de aerodynamica van dat onderdeel te checken.
Hamilton 0.7 per seconde snellerrr in racetrim simulatie

[ Voor 5% gewijzigd door Joehoe900 op 30-07-2021 16:44 ]
En Perez ook sneller dus hoe reëel zijn de gegevens?Joehoe900 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:42:
Hamilton 0.7 per seconde snellerrr in racetrim simulatie
[Afbeelding]
Er is er maar eentje die de 51G klap heeft doorstaan.Anoniem: 677216 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:43:
[...]
In die zin zit minstens 1 fout, wie garandeert dat het er geen 2 zijn?
Met andere woorden Alex kan weer overuren gaan maken in de simulator...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:32:
Max was zo blij met de auto dat die naar binnen gaat. Heel veel onderstuur.
Max reed gewoon met een volle tank peut in sessie 2 ;p
Heb je een foto? En wat heeft Pirelli ermee te maken?AtlAntA schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:39:
[...]
Nee zo stond er bijvoorbeeld bij Mazepin "MAZ" op de zijkant gespoten. Vond dat er niet zo chique uitzien en kan me ook niet voorstellen dat Pirelli dat wel vindt.
Volgens dit interview: https://racingnews365.nl/...-op-mercedes-in-hongarije
Waren ze in FP2 dus aan het experimenteren.
Als ik me goed herinner is dit wel eens vaker voorgekomen dit seizoen, op zaterdag/zondag stonden ze er dan toch wel weer."We hebben op weg naar de tweede vrije training wat dingen aangepast aan de auto ten opzichte van de eerste vrije training. Nu moeten we er naar gaan kijken welke veranderingen er wel werkten en welke niet", zo legt hij uit.
Gaat waarschijnlijk om de tenaamstelling die teams vaak op de banden kalken. Dat doen ze eigenlijk altijd, want het is verboden te rijden met de banden van je teamgenoot.DataGhost schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:54:
[...]
Heb je een foto? En wat heeft Pirelli ermee te maken?
Zou toch raar zijn als je vindt dat je een goede setup hebt in FP1 en daarom in FP2 en FP3 niks meer qua veranderingen probeert om te zien of je er nog meer performance uit kan halen, helemaal als een ander team dat wel doet en je voorbij gaat. Posities in FPs maken toch niks uit.Plenkske schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:58:
Volgens dit interview: https://racingnews365.nl/...-op-mercedes-in-hongarije
[...]
Als ik me goed herinner is dit wel eens vaker voorgekomen dit seizoen, op zaterdag/zondag stonden ze er dan toch wel weer.
We gaan het zien zondagpjlgt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:30:
2 vrije trainingen en alles is alweer verloren... /s
[ Voor 18% gewijzigd door Chefbierrr op 30-07-2021 17:06 ]
Ja zoiets gok ik ook, dat is inderdaad standaard en de manier waarop de Mercedes pitcrew vorig jaar doorkreeg dat ze Russell's banden bij Bottas aan het monteren waren, maar bij "graffiti op de zijkant" zonder dat daar specifiek de banden genoemd worden verwacht ik toch wat uitgebreidersmavamal schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:04:
[...]
Gaat waarschijnlijk om de tenaamstelling die teams vaak op de banden kalken. Dat doen ze eigenlijk altijd, want het is verboden te rijden met de banden van je teamgenoot.
Als je in je eerste setup na een stevige crash in FP1 goed mee komt (understatement) wat zegt het resultaat van FP2 dan?
Zijn ze iets extreems aan het testen?
alles kan off-topic
Overigens lijkt de regen morgen te komen en zondag een vergelijkbare dag met vandaag. Blijft natuurlijk hoogst onvoorspelbaar maar hoe werkt een parc ferme als het zaterdag alleen maar regent? Vervolgens ga je zondag met 33 graden en zon de baan weer op?
Het blijft ongetwijfeld gewoon kurkdroog morgenChefbierrr schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:31:
Overigens lijkt de regen morgen te komen en zondag een vergelijkbare dag met vandaag. Blijft natuurlijk hoogst onvoorspelbaar maar hoe werkt een parc ferme als het zaterdag alleen maar regent? Vervolgens ga je zondag met 33 graden en zon de baan weer op?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Groene baan en 1e stint op witte banden, dan zit je ver van de limiet en zijn balans problemen veel minder erg. In de race zal de pace er zijn, maar in de qualy? Was vorige keer ook een gat van 1,4 seconde.Ankona schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:27:
Als je in je eerste setup na een stevige crash in FP1 goed mee komt (understatement) wat zegt het resultaat van FP2 dan?
Max natuurlijk ook een nieuw chassis, met dank aan Sir Lewis.
een treffende spreuk
Dat er steeds gesproken werd over Pirelli gaf een aanwijzing, maar bij mij viel het kwartje ook pas toen er "MAZ" werd geroepenDataGhost schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:06:
[...]
Ja zoiets gok ik ook, dat is inderdaad standaard en de manier waarop de Mercedes pitcrew vorig jaar doorkreeg dat ze Russell's banden bij Bottas aan het monteren waren, maar bij "graffiti op de zijkant" zonder dat daar specifiek de banden genoemd worden verwacht ik toch wat uitgebreiders
Dit topic is gesloten.
Let op:
Overige topics:
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.