Oefenen voor de race... Het is niet voor niets een "practice-session"basvn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:37:
wat was Sainz daar aan het doen..??
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Oefenen voor de race... Het is niet voor niets een "practice-session"basvn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:37:
wat was Sainz daar aan het doen..??
-
Live timing op de tablet hier.
"When you grow up your heart dies"
Zal voor nu inderdaad veel focus op de motor liggen, even testen of alles goed gaat.sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:37:
VER paars, paars, paars... Die motor moet het weer even bewijzen...
Enerzijds heb je gelijk.poor Leno schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:39:
Stiekem hoop ik gewoon dat Hamilton géén pech heeft of géén DNF of wat dan ook..
(hoewel ik dat eerst natuurlijk wel tegen de tv aan t schreeuwen was..)
Want op die manier kan ie ook niet gaan janken of het als excuus gaan gebruiken op t moment dat Verstappen m op eerlijke wijze verslaat.. en vermorzelt (de gluiperige worm dat ie is..)
Heb het geluid na 5 minuten maar uit gezet. Wat een tergend commentaar van Jack Plooij...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
[ Voor 19% gewijzigd door Vuvuzela op 30-07-2021 11:44 ]
I served in a company of heroes.
Je weet niet hoe ze de training in gaan.Spotmatic schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:42:
Het blijft bijzonder dat VER altijd meteen al snel is, PER nooit.
Ik heb het vermoeden van wel. Max maakt anders nooit zoveel rondjes achter elkaar in FP1.Vuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:44:
Het is niet bekend of dit de Silverstone motor is. Kan ook een andere zijn.
Anoniem: 31491
Volgens Jack is dit de motor. Honda heeft schijnbaar een wonder verricht met het reviseren van de motor.Vuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:44:
Volgens mij is gisteren bekend gemaakt dat ze die motor meteen zouden testen vandaag. Lijkt me niet logisch dat ze de motor zouden wisselen tussen FP1 en FP2. Daarom lijkt het me dat dit de motor is (en niet pas in FP2).Vuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:44:
[ Voor 9% gewijzigd door Plenkske op 30-07-2021 11:46 ]
Dat is ook wat ik afgelopen dagen gelezen hebtAnoniem: 31491 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:44:
[...]
Volgens Jack is dit de motor. Honda heeft schijnbaar een wonder verricht met revisie van de motor.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik hoop dat Max hem puur op dominantie op een ronde zet. Even zwaaien als ie hem voorbij gaat.poor Leno schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:39:
Stiekem hoop ik gewoon dat Hamilton géén pech heeft of géén DNF of wat dan ook..
(hoewel ik dat eerst natuurlijk wel tegen de tv aan t schreeuwen was..)
Want op die manier kan ie ook niet gaan janken of het als excuus gaan gebruiken op t moment dat Verstappen m op eerlijke wijze verslaat.. en vermorzelt (de gluiperige worm dat ie is..)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Er was gisteren al in de media te lezen dat Max in VT1 en 2 de Silverstone motor aan de tand ging voelen.Vuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:44:
Kan ik dus ook maar moeilijk geloven!psy schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:43:
Ongelofelijk dat die motor nog zo functioneert.
Ik denk juist door de zeer kleine tolerantie van de onderdelen dat de motor die klap goed heeft opgevangen. Qua tijden ziet het er in ieder geval goed uit. Nu maar afwachten wat Honda uit de data kan aflezen.Novarion schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:46:
[...]
Kan ik dus ook maar moeilijk geloven!
Je zou toch zeggen dat alles na zo'n klap Totoloss is.
Zal dan ook wel genoeg aan vervangen zijn, maar alsnog bijzonder!
Ik denk ook dat die hele aanklacht meer een tactische manoeuvre was.Melantrix schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:08:
[...]
De tendens op reddit is inderdaad dat RB hier niet postief uit komt. Maar ik vraag me af of RB wel degelijk de aantijging heeft gemaakt dat dit heel bewust was van Hamilton. Max zei zelf in de pressconference dat hij dat ook niet dacht.
Ik denk dat RB eerder heeft gezegd dat Hamilton oud wordt en inschattingsfouten maken (kijkend naar de rest van de incidenten waar hij mensen er af tikt) en dat daarom harder opgetreden moet worden. Of iets in die trant. Dus niet dat het express is gegaan, maar eerder door een op eenstapeling van fouten die bij Hamilton liggen.
Voor mijn part zelfs dat ie is afgeleid door andere dingen op de baan etc etc. Er zijn heel veel dingen die gezegd kunnen zijn met allerlei nuances.
Vergeet ook niet dat Mercedes hard is aangepakt door RB in de afgelopen race over dat feestvieren, dus die gaan natuurlijk ook heel hard terug slaan nu.
Ja, maar ze kunnen roepen wat ze willen.Frappuccino schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:46:
[...]
Er was gisteren al in de media te lezen dat Max in VT1 en 2 de Silverstone motor aan de tand ging voelen.
Fantastische engineering!sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:48:
[...]
Ik denk juist door de zeer kleine tolerantie van de onderdelen dat de motor die klap goed heeft opgevangen. Qua tijden ziet het er in ieder geval goed uit. Nu maar afwachten wat Honda uit de data kan aflezen.
Als je er zo instaat wat voor nut heeft het dan om de 'experts' op Tweakers er over te raadplegen?Vuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:51:
[...]
Ja, maar ze kunnen roepen wat ze willen.
Ted Kravitz vroeg net aan RB/Honda welke motor er nu in zit, maar dat is geheime info want ze willen Mercedes niets wijzer maken.
Ook bij Ted kunnen ze dus roepen wat ze willenVuvuzela schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:51:
[...]
Ja, maar ze kunnen roepen wat ze willen.
Ted Kravitz vroeg net aan RB/Honda welke motor er nu in zit, maar dat is geheime info want ze willen Mercedes niets wijzer maken.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 499527
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 499527 op 30-07-2021 11:57 ]
Dat kan toch prima!Frappuccino schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:53:
[...]
Als je er zo instaat wat voor nut heeft het dan om de 'experts' op Tweakers er over te raadplegen?
Dus 1.4s sneller dan VER maar 2s sneller dan zijn run op hard.Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:57:
BOT even 1.4s sneller op ROOD
Gebeurt meestal wel hier, dus ik zie het probleem niet? Niet iedereen kan live meekijken.
als je de mogelijkheid hebt ergens om ook gelijk wat bewegende beelden er bij te posten, maak je nog veel meer mensen blij!StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:00:
[...]
Gebeurt meestal wel hier, dus ik zie het probleem niet? Niet iedereen kan live meekijken.
Ik kijk F1TV altijd via MPV met meerdere schermen tegelijk, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om live op te nemen zonder dat ik de gesyncte streams out of sync breng. Dus ik hou het voorlopig even op screenshots. Is denk ik ook wat minder copyright gevoelig(?). (Maar misschien dat dit wat te veel off-topic is, misschien kunnen we dit bespreken in '[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?'-topic)basvn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:01:
[...] als je de mogelijkheid hebt ergens om ook gelijk wat bewegende beelden er bij te posten, maak je nog veel meer mensen blij!
Bewegend beeld graag dan voor de niet-kunnenkijkers :-)StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:00:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door noo op 30-07-2021 12:05 ]
Ik had het over media, niet (anti)social media.Novarion schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:57:
[...]
Dat kan toch prima!
In vergelijking met de virologen op een ander platform: "Ik las het op feesboek, dus het is waar!"
Toto en z'n bende gaan inderdaad volop verliezen dit weekeinde.
Eat the bugs, live in a pod
Het hoeft niet zo moeilijk te zijn... Daar hebben we Reddit voor..StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:03:
Ik kijk F1TV altijd via MPV met meerdere schermen tegelijk, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om live op te nemen zonder dat ik de gesyncte streams out of sync breng.
-
*Gooit spiritus op vuurtje* GET IN THERE BOTTAS!HMC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:06:
[...]
Toto en z'n bende gaan inderdaad volop verliezen dit weekeinde.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Albon heb je ook nogDaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:12:
Yuki, dit moet je echt stoppen. Want Vips en Lawson zitten in de F2...
Ik denk dat dit zomaar de druppel kan zijn. Zeker met de zomerstop op komst.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:12:
Yuki, dit moet je echt stoppen. Want Vips en Lawson zitten in de F2...
Nou, ik klikte op de foto in de veronderstelling dat je een streamable had gepost.StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:00:
[...]
Die doet het volgens mij hartstikke leuk als sim rijder voor RBR, denk dat hij daar mooi blijft
[ Voor 10% gewijzigd door MuVo op 30-07-2021 12:16 ]
GRrrStefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:15:
Een paar stats nu tijdens de rode vlag[Afbeelding]
[ Voor 50% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-07-2021 12:16 ]
Precies!MuVo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:15:
Je merkt dat dit nieuw is voor Jack Plooi, laat ik het daar bij houden.
Dat is wel erg amerikaans commentaar. "inches away".basvn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:17:
zo, max tikt bijna voorvleugel van HAM er al af
[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-07-2021 12:19 ]
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 30-07-2021 12:21 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het leek eerder op het afbreken van een hot lap omdat LEC niet opzij ging.Illegal_Alien schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:22:
Sky commentaar: Mercedes aan het kijken in dirty air, omdat ze geen pole verwachtten.
*pakt een paar ton zout.*
Als sim rijder kan je ook niet zoveel slopen...basvn schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:15:
Die doet het volgens mij hartstikke leuk als sim rijder voor RBR, denk dat hij daar mooi blijft
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
dit. Zijn "reset to track" knop zal al wel versleten zijnhoevenpe schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:25:
[...]
Als sim rijder kan je ook niet zoveel slopen...
Beidecodex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:29:
Ik vraag mij toch af waar het aan ligt, valt Perez nou tegen of is Max zo bijzonder goed? Dat gat, bijna een seconde...
-
Ik denk dat veel mensen niet beseffen dat Max extreem goed is.codex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:29:
Ik vraag mij toch af waar het aan ligt, valt Perez nou tegen of is Max zo bijzonder goed? Dat gat, bijna een seconde...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Voor de bijgelovigen blijft het dat vervloekte tweede stoeltje van Red Bull.codex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:29:
pilskes schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:30:
Iemand gezien wat er met GIO aan de hand is? Heeft maar 5 ronden gereden..
Antonio Giovinazzi has a power unit issue and has done very little running in this session - just five laps for the Alfa Romeo driver in first practice.#HungarianGP #F1
— RaceFans Live (@racefanslive) 30 juli 2021
Zijn neus voor de wagen van Lewis steken in de pitstraat is meteen al een goed begin...D-Ed schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:33:
Laten we hopen dat Max voldoende 'woede' in zicht heeft om de 'boze Max = snelle Max' mantra heel het verdere seizoen vast te houden
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 30-07-2021 12:35 ]
Helaas kan ik niet meekijken vandaag dus hoop vanavond wat bewegend beeld te ziensjaool schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:34:
[...]
Zijn neus voor de wagen van Lewis steken in de pitstraat is meteen al een goed begin...
De psychologische oorlogsvoering is in volle gang.
Het viel allemaal wel mee.D-Ed schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:36:
[...]
Helaas kan ik niet meekijken vandaag dus hoop vanavond wat bewegend beeld te zien
"Hanz, gooi daar maar neer!"StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:34:
Die pitstop oefening ging niet helemaal goed bij Mercedes[Afbeelding]
Team moet even oefenen zodat ze het tijdens de race ook zo doen... ;-)Chefbierrr schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:34:
ging daar nou wat mis bij die pitstop test bij LH?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Video doet t nietStefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:34:
Die pitstop oefening ging niet helemaal goed bij Mercedes[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 30-07-2021 12:53 ]
Lewis Hamilton and Max Verstappen have a close call as they return to the track! 😬#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/MxB5CjdwQ2
— Formula 1 (@F1) 30 juli 2021
Wellicht domme opmerking van mij en wellicht al eerder beantwoord.codex schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:29:
HAM is er duidelijk al voorbij, maar ja, die aggresieve Max he? <toto-mode uit>Illegal_Alien schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:55:
[Twitter]
"Close call" riiiighgt...
[Afbeelding]
Wel close call met die man van RB die Max naar buiten laat. Scheelt maar metertje met Hamilton's voorvleugel. En die heeft geen ogen in zijn rug, Hamilton had meer ruimte mogen nemen.Illegal_Alien schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:55:
[Twitter]
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 30-07-2021 13:01 ]
Max loopt zelfs weg bij Ham nadat hij tegen de voorband heeft getrapt. *Netflix mode intensifies*.noo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:57:
[...]
HAM is er duidelijk al voorbij, maar ja, die aggresieve Max he? <toto-mode uit>
[ Voor 16% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-07-2021 13:04 ]
Bewegend beeldIllegal_Alien schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:55:
[Twitter]
[Afbeelding]
-
The gloves were off, toch?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq