Nou ja, P1 kwalificeren en een goede start maken.Khaelos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
En hoe is het mogelijk hé dat precies Hamilton weer compleet buiten alle ellende blijft.. ja zo kan zelfs mazepin een race winnen..
Kwestie van op pole kwalificeren, dan kan je alle ellende voorblijven. Had Max ook kunnen doenKhaelos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
En hoe is het mogelijk hé dat precies Hamilton weer compleet buiten alle ellende blijft.. ja zo kan zelfs mazepin een race winnen..
Bij red bull staat de microfoon nog aan, ze praatten af en toe over de reparaties, kon ze alleen niet verstaan.
erutangiS
Omdat hij gisteren wel een goede quali had gisterenKhaelos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
Stroll heeft z’n regenskills thuisgelaten?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Sta je dan met 2 gekochte paraplu’s voor 131€ in bocht 10/11. Kut mercedes, gadverdamme
Twente komt eraan!
Wie is dat mens eigenlijk?miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
Wat een redenatie van die Samantha zeg.. Ze verdienen veel dus moeten ze dit wel weten..
DUGG
Nah was nagenoeg niet mogelijk. P2 wel. Gewone domme pure pech natuurlijk. En op P1 zijn de kansen op pech het kleinst.chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Kwestie van op pole kwalificeren, dan kan je alle ellende voorblijven. Had Max ook kunnen doen
Zangeres en F1 fan
[ Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 01-08-2021 15:24 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Even omdenken, russel nu misschien puntjes?
Het enige voordeel als Lewis nu boven Max eindigt is dat Red Bull iets meer windtunnel krijgt dan Mercedes
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik had er je iets goedkopere kunnen verkopenJoteW schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
Sta je dan met 2 gekochte paraplu’s voor 131€ in bocht 10/11. Kut mercedes, gadverdamme
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Jaja, hij is dit seizoen genoeg van andere plekken dan P1 gestart. Hoe vaak rijden mensen hem er op die momenten af?renegrunn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Omdat hij gisteren wel een goede quali had gisteren
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als het nat blijft speelt de aero gelukkig niet zo'n grote rol. Nu maar hopen dat het dan een beetje nat blijft...
"When you grow up your heart dies"
Heb dan in ieder geval het respect om zijn naam goed te spellen.PatrickC schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Ik kan eigenlijk alleen naar Guido luisteren… de rest… laat maar…
Als Max niet meteen klaar is dan is dit er wel eentje voor zijn monteurs. Die zijn net als de vorige keer met de kapotte ophanging de beste!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat gaat niet per race, dat is per seizoen.robbinonline schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
Het enige voordeel als Lewis nu boven Max eindigt is dat Red Bull iets meer windtunnel krijgt dan Mercedes
131???JoteW schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:

Op zich, de 20 beste coureurs en 2 ervaren coureurs rauzen ff een flink aantal anderen uit de race in bocht 1…..miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
Wat een redenatie van die Samantha zeg.. Ze verdienen veel dus moeten ze dit wel weten..
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Pardon? Dit is de eerste race die je kijkt dit seizoen?Hupske schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
Het is iig geen zak aan op deze manier het kampioenschap. Het gaat totaal niet om wie de beste coureur is, maar om wie het meeste geluk heeft in heel blijven. Echte duels hebben we niet gehad.
Ben je soms de strijd vergeten die bijvoorbeeld in Frankrijk was, of de velen andere?
Kom op zeg, ik begrijp dat je baalt van de schade/crash, maar dat het hele seizoen klote is slaat gewoon nergens op.
Ahem...chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Kwestie van op pole kwalificeren, dan kan je alle ellende voorblijven. Had Max ook kunnen doen
Als je P1 ligt kan je er ook afgekegeld worden... Schijnt niet heel lang geleden ook gebeurd te zijn

Op P2 was het ook allemaal goed gegaan, Bottas had gewoon echt een baggerstart, van 2 teruggevallen naar 5-6.Vos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Nah was nagenoeg niet mogelijk. P2 wel. Gewone domme pure pech natuurlijk. En op P1 zijn de kansen op pech het kleinst.
Tja, starten van pole heeft meer voordelen tijdens de start dan enkel vooraan staan... Max heeft alles goed gedaan, maar dit was helaas gewoon stomme pech.Khaelos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Rosberg deed gisteren commentaar. En da’s geen Ham fan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Echt? Dan zou ik me tot op het bot nat laten regenen. Ik zou me nooit en never laten naaien voor 2 pluutjes haha.JoteW schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
Ja maar dat konden ze alleen toen Mercedes even de motor wat teruggeschroefde om te doen kijken alsof het spannend werd. Nu is de boel weer als vanouds... Superieure auto, #1 en #2 in de kwali. En Max die een beetje kan bij blijven omdat hij bijna een seconde harder kan rijden dan welke andere rijder dan ook in een RB 😇chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Dit dus.
Met regen?PWM schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
[...]
Jaja, hij is dit seizoen genoeg van andere plekken dan P1 gestart. Hoe vaak rijden mensen hem er op die momenten af?
Dussss...in ronde xx haalt HAM VER in om hem op een ronde te zetten, en de slecht bestuurbare (wegens schade) Red Bull rijdt hem "per ongeluk" aan en HAM klapt in de muur.
Dan heeft VER nog steeds 7 punten voorsprong.
Ik las/hoorde van de week dat de stand halverwege het seizoen dit al bepaald.Blokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
[...]
Dat gaat niet per race, dat is per seizoen.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Hahaha wat een knotsgekke start!!!!! Vwb het kampioensschap, hamilton gaat flink inlopen als er niets gek gebeurd. Voor Max, damage control!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat hebben we 2 weken terug wel gezienchevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Die website is niet te vertrouwen zegt mn browser
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het gaat zo dadelijk nog harder regenen. Was 25mins bij de start dus na herstart nog 10mins.sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
Als het nat blijft speelt de aero gelukkig niet zo'n grote rol. Nu maar hopen dat het dan een beetje nat blijft...
Als het weerbericht klopt that is.
Giedo… ok?Tleilaxu schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
[...]
Heb dan in ieder geval het respect om zijn naam goed te spellen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat weet je natuurlijk nietTransportman schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:25:
[...]
Op P2 was het ook allemaal goed gegaan, Bottas had gewoon echt een baggerstart, van 2 teruggevallen naar 5-6.
Mick in de punten
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Haar opmerking was ook helemaal niet zo vreemd. Die gasten zijn de beste coureurs ter wereld dus die zouden toch moeten weten hoe je rijdt in natte omstandigheden. En Bottas is nu ook weer niet zo onervaren...Vos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
Kan bashen op tafelgasten ook in de TS? We weten het nu wel
"When you grow up your heart dies"
Had ie kunnen doen idd als Hamilton zijn auto niet geruïneerd had vorige race waardoor hij nu een auto heeft waar alle fine tuning uit is.chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Je vergeet één ding, Max wordt wel gestraft. Zal mij niets verbazen als ze dan hem een race ban ofzo zouden geven.MazeWing schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
RB en Max moeten nu voor tactiek gaan: Crashen en Hamilton meenemen.
Off-topic maar dit is echt onnodig. Je weet namelijk nog niet wat volgend jaar komt.Polycom schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
Echt blij dat Ziggo de F1 rechten kwijt is volgend seizoen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ziet er niet slecht uit ook al is het ductaped
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik verwacht dat vrijwel het hele veld zal starten op slicks.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
8Amphiebietje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:25:
Dussss...in ronde xx haalt HAM VER in om hem op een ronde te zetten, en de slecht bestuurbare (wegens schade) Red Bull rijdt hem "per ongeluk" aan en HAM klapt in de muur.
Ligt eruit vanwege technische storing, pit lane channel schijnt wel te werkenPyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:26:
Heeft iemand al via F1TV het sky commentaar werkend gekregen?
Is nog steeds stukPyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:26:
Switch naar pitline channel voor Engels commentaar
En ik dacht dus dat de regen een klein mazzeltje was voor Max, strategie voordeel voor Mercedes weg...
Maar ja, het geluk moest natuurlijk weer richting Lewis zijn kant "rechtgezet" worden....
Maar ja, het geluk moest natuurlijk weer richting Lewis zijn kant "rechtgezet" worden....
Nope, nog steeds Pit Lane channel commentaar. Vooralsnog prima, maar heb liever Sky.Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:26:
Redbull komt nu met een speciale ducktape upgrade van de vloer.
Duct tape, overal duct tape en nog druk aan het werk, hopelijk doet die auto het straks nog...
erutangiS
Duck tape and silvertape to the rescue. Rij je rond met wagen van paar miljoen, fixen ze ook gewoon met tapeje van 2 euro per rol.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Via F1 Race Control? Best wel vaak moeten herstarten... Maar uiteindelijk aan de praat gekregen door even een andere programma voor de restream te gebruiken.Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:26:
Dit is de kans voor RUS om in de punten te rijden met de Williams… dat is het enige lichtpuntje wat ik kan verzinnen uit deze situatie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja hoor, heb het hier gewoon op engels staan, wel in de browser, niet via de app.Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:26:
Ik ben wel benieuwd hoe Newey voelt over de nieuwe aero op Max zijn auto
En soms werkt ie dan ineens beterSadisticPanda schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:27:
Duck tape and silvertape to the rescue. Rij je rond met wagen van paar miljoen, fixen ze ook gewoon met tapeje van 2 euro per rol.

Max gaat zo te zien starten zonder rechter bargeboard. Verwacht er niet te veel van.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja echt ongelooflijk. Echt zo vermoeiend dat die altijd, maar dan ook echt al-tijd mazzel heeft.Harrie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:27:
En ik dacht dus dat de regen een klein mazzeltje was voor Max, strategie voordeel voor Mercedes weg...
WK is nu definitief voorbij. Lewis die even 50 puntjes cadeau krijgt. En op wat voor manier.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als het blijft regen is de impact minder dan droogiichel schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
Max gaat zo te zien starten zonder rechter bargeboard. Verwacht er niet te veel van.
Voordeel van vooraan rijden en de binnenbocht pakken.Khaelos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:
Maar word wel een beetje moe in dit topic om het gebash van Mercedes en Hamilton.
Eerste wat ik dacht toen het gebeurde is, hoe gaat ze op GoT hiervan Hamilton/Mercedes de schuld geven en ja hoor, de ene na de andere reactie die dit exact doet.
Alleen als McGyver sponsor wordt.autje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
Kunnen ze zo'n hele auto niet gewoon van duct tape maken?
[ Voor 15% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-08-2021 15:29 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Maar hoeveel flex heeft die ductape vloer?Bensimpel|IA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:27:
Redbull komt nu met een speciale ducktape upgrade van de vloer.
Voelt een Mercedes protest aankomen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
gun russel en williams wel zijn punten..Bensimpel|IA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
...
Moeten wel _hele goede_ paraplu's zijn dan voor dat geld. Maare, hoe ver kan je gooien ?JoteW schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:23:
Nee toch? Alleen koeling was kapot daarom moest hij stoppen.danslo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
Pffff Perez is z'n motor kwijt. Nog zuurder.
Die Hamilton heeft ook altijd pech, voorsprong kwijt door de herstart…. 😇
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Normaal is de wapening in die tape van katoen of polyester. Denk dat zij wel Dyneema lid sterkers gebruiken.SadisticPanda schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:27:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Weer een Mercedes..Bensimpel|IA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:24:
Volgens mij zag ik een heel nieuw barge board erop zitten?ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Als het blijft regen is de impact minder dan droog
- DaniëlWW2
- Niet online
En geen nieuw bargeboard voor Verstappen zijn auto.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Interview met hem net op ESPN, zegt dat ie zeer waarschijnlijk zijn motor kwijt is.ArcticWolf schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Nee toch? Alleen koeling was kapot daarom moest hij stoppen.
Max Radio:
"Is the barge board on?"
GP: "Negative"
"Is the barge board on?"
GP: "Negative"
Norris: So i never do a good start again...
Zonnetje begint ook weer lekker te schijnen, dus zometeen weer slicks genot en de glijpartijen die daarbij horen.
Even totaal stomme vraag waarschijnlijk, maar kan je niet beter ook de achtere kant de bargeboard eraf trekken om balans te kriigen? Of is de aero dan weer niet zo dat je stuur bij wijze naar 1 kant trekt?
Race mocht tot vorig jaar 3 uur duren, maar sinds dit jaar 2 uur toch? (ivm uitzendingen daarna)
denk dat we dan krap komen te zitten qua tijd
denk dat we dan krap komen te zitten qua tijd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die monteurs van RB op de achtergrond te sprinten
Iemand interesse? Heb nog paar rollen officiële F1 tape liggen. Krijg je spontaan 10pk extra van en hoop downstream!
Voor 99per rol!
Haha max zijn wagen, de gehele flank zit vol tape
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
En dan een lap-record van heb ik jou daar neerzettenDaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:29:
En geen nieuw bargeboard voor Verstappen zijn auto.
Ik zal niets negatiefs over Jack zeggen, want dat mag hier niet.
Maar toch erg jammer dat je niet niet kon horen wat ze tegen elkaar hebben gezegd.
Maar toch erg jammer dat je niet niet kon horen wat ze tegen elkaar hebben gezegd.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zou m.i. een wonder zijn als hij überhaupt ronde 10 haalt. Dit is toch niet te doen?
PSN: xMaurice93
Red bull master engineers jaren opleiding en kundigheid. Fixen de auto met ductape
Ja? Dat weten we pas volgend jaar.Polycom schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
Echt blij dat Ziggo de F1 rechten kwijt is volgend seizoen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, het is inderdaad helemaal weg. Daar gaat waarschijnlijk heel wat neerwaartse druk.

Zo iemand bij Mercedes kan wel netjes zijn excuses aanbieden!
Hmm, nu als alles heel blijft, zou Max nog 2e kunnen worden, maar met al die aero damage, we gaan het zien wat hij nog kan doen met die auto.Phusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Ja echt ongelooflijk. Echt zo vermoeiend dat die altijd, maar dan ook echt al-tijd mazzel heeft.
WK is nu definitief voorbij. Lewis die even 50 puntjes cadeau krijgt. En op wat voor manier.
Lando was erg blij met de excuses. 
Heb er geen woord van verstaan, denk hij ook niet.
Heb er geen woord van verstaan, denk hij ook niet.
Uitgerekend die pannenkoek Bottas ook weer he.. 
Petje af voor de sportiviteit van de rijders.. Persoonlijk had ik nu toch wel de neiging gehad om uit te stappen, en Bottas na alles wat er ondertussen is gebeurd even eens flink te..
En dan komt ie nu even met zielige oogjes nog even lullig klopje op schouder Norris geven..
Dan wil je m toch eventjes %@%@$#$$%@%@.. heeeeeel eventjes
(Nee ik zou geen groot sportman zijn nee..)
Petje af voor de sportiviteit van de rijders.. Persoonlijk had ik nu toch wel de neiging gehad om uit te stappen, en Bottas na alles wat er ondertussen is gebeurd even eens flink te..

En dan komt ie nu even met zielige oogjes nog even lullig klopje op schouder Norris geven..
Dan wil je m toch eventjes %@%@$#$$%@%@.. heeeeeel eventjes

(Nee ik zou geen groot sportman zijn nee..)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Overige topics:
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.