Testing, one, two ...
zo zonde. Dit worden echt dure punten die ze gaan missen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Euh Max is vooralsnog het minst slachtoffer. Hij tetst er sowieso twee uit.Blokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:13:
[...]
Nee, dit kun je gooien op regen en onbekende hoeveelheid grip. Dit zien we vaker in de regen, maar omdat het Max is bij de slachtoffers moeten we maar zwaar straffen?
Is er een regel voor onbekende hoeveelheid grip
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 01-08-2021 15:15 ]
Motorpech in de laatste ronde denk ik!g0tanks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:11:
Geen zorgen jongens, Hamilton spint z'n auto de muur in rond lap 50 en Max behoudt zijn voorsprong.

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Max 2 want Ham schadeloos en voor de rest zijn alle directe concurrenten uitgeschakeld.
Het is gewoon enorme onkunde van Bottas, verpest race voor bijna de hele voorhoede. Rode vlag komt ook veel te laat dus alles is helaas in het voordeel van Hamilton. Maar goed, RBR heeft het gisteren tactisch al verpest.Richh schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:12:
Het is natuurlijk allemaal niet gepland hè, maar tjongejonge wat is het allemaal weer toevallig.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
Inderdaad een aantal dachten op een natte baan ff een dive bomb kunnen doen.Montaner schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:14:
Bij de volgende natte race/start mogen er een stel gewoon niet meer mee doen. Opnemen in hun licentie. Prutsers.
alles kan off-topic
Sorry, maar dit kan je echt niet voorzien, en Bottas is niet de enige die de hoeveelheid grip overschat heeft. Hoe denk je dat die Ferrari eraf getikt is? Die zat nog een stuk achter dat incident. Die is ook gewoon langs achter aangetikt door een Alpine die zich verremt.hardware-lover schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:13:
[...]
Wat ik gisteren al verwachtte van Bottas dus...👎👎👎
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dat dacht ik ook eigenlijkZorro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:11:
Bij herstart na rode vlag is het toch de positie van de ronde ervoor? Dan zou Max de plek VOOR zijn stop hebben denk ik
Flickr PSN ID= cheironnl
Lijkt mij een compleet gebrek aan controle van de auto, dus dsq of raceban.Vos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:12:
Dit kan je toch niet gooien op first lap incident neem ik aan? Mag je fiks straffen dit.
erutangiS
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is er een minimale tijd bij de rode vlag?
Je hebt gelijk hoor. De race is voorbij aan de voorkant van het veld. Max is stuk. Lewis heeft niks. Het wordt gewoon een winst voor Mercedes en de #2 komt over de lijn na ~30s.Snowdog schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:14:
Hamilton heeft echt het geluk van de kampioen. Het is moeilijk te geloven dat dit per ongeluk gaat, maar wat is die Bottas een enorme kneus. Zonde. Heb nu alweer weinig zin om de rest van de race te kijken.... Krijg je vast weer van die F1-fan of Verstappen-fan comments, maar het is alweer duidelijk hoe het gaat aflopen vandaag...
Dikke gaap. Deze race is voorbij. Misschien dat rondom Vettel en Alonso nog leuke dingen gebeuren.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren, met de hoeveelheid geluk die HAM altijd heeft. Is het niet HAM dan is het wel BOT die er iemand aftikt. This is the new era..RichardQG schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:10:
Alsjeblieft laat die motor van Hamilton zo ploffen
Ik zou toch wel zeggen dat de 4 uitvallers grotere slachtoffers zijn/PatrickC schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Naast opnieuw Max zijn de grootste slachtoffers van deze crash toch wel de vele toeschouwers. Na beroofd te zijn van een climax bij de kwalificatie gisteren, gaan ze zo dadelijk met een driekwart veld verder en Lewis kan naar de overwinning ‘cruisen’.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij is het altijd 10min aangeven voordat het weer gaat beginnen.Hippocampus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Hoe weten ze nu hoeveel tijd ze hebben voor reparaties?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je mag blij zijn als hij al finisht.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Oh leuk, ze zijn zo te zien de radiator van Verstappen zijn auto ook aan het dichtlijmen...
Moeilijk te geloven? Ik weet niet wat ik lees hier. Dus het was de planning dat Bottas een kutstart had en Norris torpedeert met de hoop Max te raken?Snowdog schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:14:
Hamilton heeft echt het geluk van de kampioen. Het is moeilijk te geloven dat dit per ongeluk gaat, maar wat is die Bottas een enorme kneus. Zonde. Heb nu alweer weinig zin om de rest van de race te kijken.... Krijg je vast weer van die F1-fan of Verstappen-fan comments, maar het is alweer duidelijk hoe het gaat aflopen vandaag...
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Waarom zou dat kunnen, volgens mij zijn er wel zwaardere eerste ronde incidenten geweest die niet bestraft zijn, zeker bij regen.Vos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:12:
Dit kan je toch niet gooien op first lap incident neem ik aan? Mag je fiks straffen dit.
Niet dat ik aangeef dat dit per definitie geen straf zou moeten opleveren, maar ik zou er ook niet vreemd van opkijken als dit geen straf is en als dat ik wel een straf ook zou kunnen begrijpen.
Nieuwe motor erin binnen 1 bocht heeft mercedes die ook kapot gereden.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Oh leuk, ze zijn zo te zien de radiator van Verstappen zijn auto ook aan het dichtlijmen...

erutangiS
ga jij nu echt beweren dat Bottas met opzit de McLaren aantikt in de hoop dat die Lewis mist maar wel de 2 RBRs er mee af tikt?Snowdog schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:14:
Het is moeilijk te geloven dat dit per ongeluk gaat, maar wat is die Bottas een enorme kneus.
Nu verder kijken met een andere instelling. Op zich moet het nog wel mogelijk zijn om op P2 te komen. Maar hopen op een mooie inhaalrace.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nu hopen dat Hamilton een waardeloze start krijgt en gaat spinnen en heel z’n auto naar de klote is en elk onderdeel vervangen moet worden!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nee, volgens mij niet. Gewoon gaan en hopen dat je klaar bent voor het weer begintHippocampus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Hoe weten ze nu hoeveel tijd ze hebben voor reparaties?
Dit bericht was voor 50% goed.Bart-Willem schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:57:
Have fun allemaal! Hopelijk verremt Bottas zich en kegelt 'ie er Hamilton van af.Zou mooie karma zijn na vorige week.
Voor het publiek moet je alles laten repareren, en opnieuw starten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Inderdaad, met wat epoxy.... man man, hopen dat die het uit gaat houden zonder alles eruit te spuiten...DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Maar die doen niet mee om de WK titel. Lewis gaat nu 26 punten inlopen op Max.Osxy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
Ik zou toch wel zeggen dat de 3 uitvallers grotere slachtoffers zijn/
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zou je toch ook een boete voor moeten krijgen? Causaliteit enzo.Barfman schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
Dat Mercedes is goed bezig met schade bij de concurrentie te maken.
Ik heb het hem vaker zien doen in die bocht, hij overschat zijn kwaliteiten af en toe iets teveel. Dus ja, dan kun je dit soort dingen van hem verwachten.Blokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:15:
[...]
Sorry, maar dit kan je echt niet voorzien, en Bottas is niet de enige die de hoeveelheid grip overschat heeft. Hoe denk je dat die Ferrari eraf getikt is? Die zat nog een stuk achter dat incident. Die is ook gewoon langs achter aangetikt door een Alpine die zich verremt.
Testing, one, two ...
...
Ze hebben al een keer eerder zoiets op die manier gerepareerd en dat pakte niet verkeerd uit bij mijn weten.Harrie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:17:
[...]
Inderdaad, met wat epoxy.... man man, hopen dat die het uit gaat houden zonder alles eruit te spuiten...
"When you grow up your heart dies"
Ik kan eigenlijk alleen naar Guido luisteren… de rest… laat maar…dglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:17:
Haal die Samanta gewoon daar lekker weg.
Precies! Waarschijnlijk wordt ie rond 3/4 van de race naar binnen gehaald. Als ie al niet eerder een DNF krijgt door mechanische problemen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Het wordt een leuke zomerstopDaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:03:
Maar fijne race iedereen en hou het ook gezellig.
En in het kader van de budgetcap, vandaag is een duur dagje.
Manman, wat een start weer, maar dit worden zometeen wel machtig mooie inhaalpogingen van VER.
- DaniëlWW2
- Niet online
I hide at work because good employees are hard to find.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja dat…Incolumis schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:19:
Waar is Sky F1?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tech problemen, pitlane channel werkt wel met Brits commentaar. Is geen SKY trouwensIncolumis schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:19:
Waar is Sky F1?
erutangiS

Een van de McLarens werd ook net retired.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Benieuwd wat er in de rest van de race nog staat te wachten!
Ik ga me schamen.
In other news: de kans dat Williams nu punten gaat scoren is wel aanzienlijk groter geworden!
en Mick!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Score geldt pas bij 75% race
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lewis feliciteren?Incolumis schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:19:
Waar is Sky F1?
Ja vast, Bottas kan precies uitrekenen dat Max ook de sjaak gaat worden 😂loekf2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:13:
[...]
Zou idd bijna zeggen dat het een bewustje was, maar laten we Bottas het voordeel van de twijfel geven.
BTW, mag Redbull nu creatief aan de gang met ductape en montage kit ?
Dit dus.
De dood of de gladiolen....
Was net al te zien, die hele vloer hangt bij NOR op half 7.Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:19:
Norris is out
Ja. Net als bij biljarten. Carambole!PjotrStroganov schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
Dus het was de planning dat Bottas een kutstart had en Norris torpedeert met de hoop Max te raken?
Briljant.
Te mooi om te geloven en/of waar te zijn.
Eat the bugs, live in a pod
Verwacht het tweede. Als het wat harder begint te regenen mogelijks zelfs enkele rondjes met die rode Mercedes op kopMrOleo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:19:
Zouden ze zo een standing start aandurven of wordt het een chicken safety car start?
'Poepstart, ach dan rem ik ze er wel ff uit'
Mwa Doornbos hoort zichzelf graag maar is echt wel kundig. Maar het toneel willen spelen wat zij doet dat Bottas er expres opklapt komaan.. Dat hoort niet op TVPatrickC schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Ik kan eigenlijk alleen naar Guido luisteren… de rest… laat maar…
Wel enorm rot dat een fout van 1 persoon nu 6/7(?) auto’s eruit haalt of schade bezorgen
Veni Vidi Destructi
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Verwijderd
alles kan off-topic
Dat heeft altijd al meegespeeld. Zelfde kan je zeggen over het kampioenschap van Rosberg, die alleen maar gewonnen heeft omdat Lewis veel materiaalpech had.Hupske schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
Het is iig geen zak aan op deze manier het kampioenschap. Het gaat totaal niet om wie de beste coureur is, maar om wie het meeste geluk heeft in heel blijven. Echte duels hebben we niet gehad.
Geen straf want hij heeft zichzelf uitegschakeld.ZeRoC00L schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:11:
Raceleiding zal wel een straf voor BOT verzinnen, 10sec penalty
Daar heb je gelijk in, in principe. Ik denk ook niet dat het vuil spel is, maar hij neemt nooit enig risico wanneer Lewis erbij betrokken is en nu doet hij dat wel met de nodige gevolgen, uiteraard voor iedereen behalve Lewis. Het is jammer dat hij weet wat z'n limits zijn wanneer het belangrijk is en dat dat nu niet het geval is.Blokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
ga jij nu echt beweren dat Bottas met opzit de McLaren aantikt in de hoop dat die Lewis mist maar wel de 2 RBRs er mee af tikt?
Ik hoop het.Ankona schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
Enige optie voor max is nu een Schumachertje doen en zorgen dat Hamilton ook geen punten pakt.
Toto zal dit wel door de vingers zien, goede strike van Bottas.Chefbierrr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:18:
Je moet het Bottas nageven, maximale score RBR's eruit caramboleren. Misschien talent voor 3 banden na racen?
Sow ja, dat beeld in die regen vergeet ik nooit meerAnkona schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
Enige optie voor max is nu een Schumachertje doen en zorgen dat Hamilton ook geen punten pakt.
Tja het komt voor Mercedes wel goed uit.. het is niet voor express gedaan, maar HAM zal nu wel vrije baan hebben (letterlijk en figuurlijk). Dus denk niet dat ze hem hier voor swappen.MazeWing schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:16:
Wat is Bottas toch een kluns! Hoop dat ze mid-season Russel erin gaan zetten, en Bottas zetten daar waar ie hoort: in een Williams.
Nu hopen dat Hamilton een waardeloze start krijgt en gaat spinnen en heel z’n auto naar de klote is en elk onderdeel vervangen moet worden!
Misschien kan je Stroll wel meer een kluns noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2021 15:23 ]
Edit:Tuupie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:21:
[...]
Sow ja, dat beeld in die regen vergeet ik nooit meer
Ooh nee dat was omgedraaid met Coulthard
Edit2:
Heb ik nu echt op mijn eigen post gereageerd

[ Voor 12% gewijzigd door Tuupie op 01-08-2021 15:22 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.