xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwacht dat het daar te vroeg voor is om uitspraken over te doen. De koeling was sowieso beschadigd, zag je aan de stoom uit de radiator die ontsnapte, maar de motor steekt een stuk verder naar binnen en zo zwaar leek de schade mij nu ook weer niet als je bedenkt hoe de motor van Max uit de crash in Silverstone kwam.danslo schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:29:
[...]
Interview met hem net op ESPN, zegt dat ie zeer waarschijnlijk zijn motor kwijt is.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
(Diegene die al F1 keken in de vorige eeuw snappen ‘m)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Meer top snelheidDaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Nou, het is inderdaad helemaal weg. Daar gaat waarschijnlijk heel wat neerwaartse druk.
I have no special talent. I am only passionately curious.
I served in a company of heroes.
Wat heeft HAM nou weer misdaan?Phusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Max gaat alleen nog de baan op om Lewis eraf te rammen.
Lijkt me niet, bij inhalen wil je maximale gripLAD93 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Zouden ze Max gelijk op slicks gooien? Alles of niks..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
But why?Phusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Gewoon proberen puntjes te pakken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja leuk, bij de eerste bocht zit je dan zo in de muur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, helaas nog niet. Mis de crash nogDoeEensGek schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:21:
[Streamable]https://streamable.com/a9u3id
Geen idee of ze al geplaatst zijn, maar wat een chaos!
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik weet nou niet of ik moet lachen of in een hoekje moet gaan zitten janken...ZeRoC00L schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:29:
Die Hamilton heeft ook altijd pech, voorsprong kwijt door de herstart…. 😇
HAM heeft nog niks fout gedaan vandaag.Spotmatic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Benieuwd hoeveel ge-BOE HAM aan het einde te verduren krijgt...
Staat op inters, met instructie om tijdens formation lap binnen te komen als hij het droog genoeg vindt.LAD93 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
erutangiS
Nooit gedacht dat we daar blij mee zouden zijnVuvuzela schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Ik hoor Rosberg! jeej
Lijkt me niet handig. Gewoon zoveel mogelijk punten scoren om de schade te beperken.LAD93 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Wel gunstig dat meteen de zomerstop komt, want dit en Silverstone is mentaal wel een dreun.
Mercedes in de ogen van het publiek wel.
Aanwezig zijn met zijn eeuwigdurende mazzel
Maar nee gewoon even de score vereffenen. Enige kans om nog kampioen te worden. Want met deze auto gaat Max niet ver komen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Omdenken.ZeRoC00L schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:29:
Die Hamilton heeft ook altijd pech, voorsprong kwijt door de herstart…. 😇
Twente komt eraan!
Om daarna zelf uit het WK gestreept te worden, wat een mazzel voor Ham...Phusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Ik snap de haat naar hem ook niet echt, het is niet alsof hij er ook maar iets mee te maken heeft.
Zelfs het geluk dat hij niet getroffen is heeft hij zelf afgedwongen door gewoon goed te kwalificeren.
Ik ben ook geen fan van de beste man (overigens sowieso niet echt een favoriete coureur) , maar dit slaat weer nergens op.
Je zat er niet ver naast….Bloodclot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:00:
[...]
Ai! Daardoor moet bottas ontwijken en crashed tegen max aan. Nu krijg je een race waar 14 racers strijden voor een podiumplek, wat vervelend!
Volgens mij is dat van dat vliegtuigtape. Is wel duur spulVerwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:32:
Prachtig die ductape. Had ik ook op mijn paarse Seat Cordoba uit 1997.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ha, precies wat ik dacht. Torpedo start.Phusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:31:
Arme Russell rijdt weer in de punten. Je weet hoe dat eindigt
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Bottas heeft met zijn stoeltje verzekerd bedoel je... Red Bull uitgeschakeld en Lewis kampioen.Richh schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:33:
Bottas test vast z'n stoeltje voor 2022.
[Afbeelding]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
erutangiS
Ja, als het allemaal expres wasPhusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:34:
[...]
Bottas heeft met zijn stoeltje verzekerd bedoel je... Red Bull uitgeschakeld en Lewis kampioen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PSN: xMaurice93
Volg je bankbiljetten
Set your goals high, and don't stop till you get there.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"When you grow up your heart dies"
Één auto aan de start? Mag je de banden niet vervangen bij rode vlag?
Volg je bankbiljetten
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een geschreeuw daar.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Sorry, maar dit is toch wel een van de slechtste versies van de domme uitspraak 'geluk dwing je af' die ik in tijden heb gehoordchevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:33:
[...]
Zelfs het geluk dat hij niet getroffen is heeft hij zelf afgedwongen door gewoon goed te kwalificeren.

- DaniëlWW2
- Niet online
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.