[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 51 Laatste
Acties:
  • 164.326 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hugo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
Het incident is voor niks meer dan een race incident. Shit happens. Waar ik me aan stoor is het gedrag van Hamilton na de race. Onwaardig en respectloos.
Precies dat kan gebeuren, straf gekregen al had ik liever gezien hij extra door de pit straat had moeten rijden maar zo zijn de regels nou eenmaal niet.
Dat zwaar over de top vieren en blijven volhouden dat Max fout zat daarmee verspeeld hij wel de nodige krediet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Wat mij betreft zegt Albon zn contract af bij RBR en gaat hij DiResta 2.0 bij F1TV worden :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:50:
[...]

Max moet z'n koppie erbij blijven houden. Dit mag niet onder z'n huid gaan zitten, die beelden van Lewis na de overwinning schreeuwen om wraak. Maar laat karma z'n werk doen, Max staat er wel aan 't eind van de rit.
Ik denk eigenijk dat het meer ons irriteert, dan bij Max zelf.
Overigens hoop ik van harte dat het Nederlandse F1 publiek straks op Zandvoort, zich van hun beste Oranje kant zullen gaan laten zien, en dus ook richting Hamilton. Ik vrees daar enigzins voor, gezien de heftige emoties die het hier in dit topic al teweeg kan brengen.
Ik ben er ook bang voor. Vooral na ik de emoties gelezen heb in enkele (groeps) whatsapp/telegram appjes.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:10
d-vine schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:54:
[...]

Precies dat kan gebeuren, straf gekregen al had ik liever gezien hij extra door de pit straat had moeten rijden maar zo zijn de regels nou eenmaal niet.
Dat zwaar over de top vieren en blijven volhouden dat Max fout zat daarmee verspeeld hij wel de nodige krediet
Hij verspeeld crediet bij de Max fans.. ik heb bijv. @London nergens horen klagen, net als de andere 140.000 fans in Engeland. Die zijn dit morgen weer vergeten. Als HAM nu schuld bekend, heeft deze overwinning geen betekenis meer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

Gynnad schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:53:
Ik vind veel 'Max-fans' hier (en op andere platformen) nogal triest. Daar helpt Tom Coronel natuurlijk niet aan mee, Doornbos is veel realistischer. Het mooie aan de Formule 1 is dat fans goed met elkaar om gaan en er altijd gezelligheid onderling is, ongeacht wie er wint.

Sommige hier doen alsof het Ajax - Feyenoord is, laten we alsjeblieft niet die richting op gaan. Hamilton is bestraft, het is zuur voor Verstappen, maar dat is racen, nu weer op naar de volgende race.
Dit dus. Ik hou verders mijn mond hier, zo teleurgesteld in veel reacties in dit topic.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hamilton: Max was te agressief.

Luis Suarez: Chielini duwde zijn schouder tegen mijn tanden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grootste probleem is dat Max hier wellicht veel meer last van gaat hebben, fysiek wellicht en de auto is totaal afgeschreven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:54:
Wat mij betreft zegt Albon zn contract af bij RBR en gaat hij DiResta 2.0 bij F1TV worden :P
Ja, kijkt prima weg die after show met hem erin.

Reddit is op het moment ook niet mals voor Lewis, terwijl die altijd wel Lewis minded zijn. Gaan helemaal los op hem daar, vooral door z'n gedrag na de winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Hugo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
Het incident is voor niks meer dan een race incident. Shit happens. Waar ik me aan stoor is het gedrag van Hamilton na de race. Onwaardig en respectloos.
Dit.

Hij hoeft alleen even sorry for Max te zeggen, of vragen hoe het met hem gaat. En dan zijn media-riedeltje (proud, best fans, great team) af te draaien. Maar zo zitten die gasten in elkaar. Me me me.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:55:

Ik ben er ook bang voor. Vooral na ik de emoties gelezen heb in enkele (groeps) whatsapp/telegram appjes.
Hoop dat het daar goed gaat. Mag het hopen. Ik zit niet op de tribune daar, maar zou plaatsvervangende schaamte krijgen als er bepaalde dierengeluiden te horen zijn vanaf de tribune oid..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ga maar even een ijsje in het dorp halen. Even weer afkoelen.

Naar mijn mening ben ik een redelijke onpartijdige kijker (al heb ik uiteraard een voorkeur) maar ik heb vandaag moeite om het van me af te zetten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Dit is wel een goede opmerking, jammer Lewis en Mercedes.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Ik weet zo snel niet of hij al voorbij was gekomen, maar het verschil tussen Hamilton op Verstappen, en Hamilton op Leclerc. Zegt wat mij betreft genoeg over Hamilton zijn actie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yzniXij.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/goWIilz.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Okay. Kudo’s naar de social media admin van Mercedes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• janvanpuffelen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23-04-2022
autje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
Ik denk wel dat dit het moment voor de FIA moet zijn om eens de verhouding tussen de vergrijpen en de bijbehorende tijdstraffen onder de loep te nemen. Voor over de lijn gaan bij de pit entry krijg je vijf seconden, en voor het creëren van een levensgevaarlijke situatie tien. Dat vind ik niet in elkaar met verhouding. Nu hebben ze gehandeld naar de letter van de wet, en dat is prima. Maar misschien toch die straf voor 'causing a collision' eens ophogen.
Dat, en een straf moet m.i. er ook voor zorgen dat het voor de dader niet aantrekkelijk is om zo'n actie nog eens uit te halen. Nu laten ze Lewis weten dat hij met een 10 seconde penalty 25 wk punten kan inlopen. Uitstekende deal vanuit het perspectief van Lewis. Dat wil hij over 2 weken vast weer herhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ben bang dat Max Hongarije moet missen, dit is toch minstens een serieuze hersenschudding

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

ThomasG schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:57:
Ik weet zo snel niet of hij al voorbij was gekomen, maar het verschil tussen Hamilton op Verstappen, en Hamilton op Leclerc. Zegt wat mij betreft genoeg over Hamilton zijn actie.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daar zit Hamilton goed ja. Maar dat hij fout zat is nu ook wel al bekend :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
BasvanS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:56:
[...]

Hij verspeeld crediet bij de Max fans.. ik heb bijv. @London nergens horen klagen, net als de andere 140.000 fans in Engeland. Die zijn dit morgen weer vergeten. Als HAM nu schuld bekend, heeft deze overwinning geen betekenis meer..
Niet alleen bij Max fans heel internet gaat los op Lewis.
Lewis kan ook een gentleman zijn fout toegeven was close racing klaar.
Als Lewis een vent is belt hij Max straks op bied excuses aan praat het uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Zou me niet verbazen als volgende keer bij zo'n situatie, Max niet meer nog wat ruimte gaat laten voor Hamilton, je zag hem wel nog even snel corrigeren naar links toen hij merkte dat Hamilton er nog naast zat voordat hij instuurde, dan maar samen eraf, is toch een beter scenario voor een kampioenschap dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was ook mijn primaire reacties. Maar begreep van iemand in het topic dat Leclerc met teveel snelheid die bocht in ging en hem toch niet kon houden.
Zelf dacht ik in 1e instantie dat hij bang was dat Lewis niet zou inhouden en daardoor wijd ging, maar heb het niet goed genoeg gezien om daar heel stellig in te zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:43
iichel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:40:
Waar kwam de pace van die Ferrari opeens vandaan? :D
Zelfde pace, alleen zandzakken bij Mercedes tot de eerste pitstop.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 16:49

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee dat zegt niet genoeg, graag wat toelichting betreffende je punt. :)

erutangiS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Hier is het toch wel een andere Lewis die ik nu zie op Ziggo.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Goed menselijk interview van Lewis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:22

Pinobigbird

doesn't share food!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
En een goede vergelijking 👍🏻, de auto's van Verstappen en Leclerc zijn vrijwel op hetzelfde punt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:10
Van Twitter:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:54:
Ik zal hem zo na de Ziggo uitzending nog even kijken. Ik ben heel benieuwd naar Albon.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
MrOleo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:59:
[...]

Nee dat zegt niet genoeg, graag wat toelichting betreffende je punt. :)
Hamilton zegt in de post-race interview dat er geen ruimte was, of specifieker dat Max hem geen ruimte liet. Maar bij Leclerc heeft hij dat wel gevonden zit hij een stuk meer in de bocht en was het geen probleem. Ruikt dus een beetje naar... je kunt het wel raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Iemand het Ziggo interview met HAM voor de niet-Ziggo kijkers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

ThomasG schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:01:
[...]
Hamilton zegt in de post-race interview dat er geen ruimte was, of specifieker dat Max hem geen ruimte liet. Maar bij Leclerc heeft hij dat wel gevonden zit hij een stuk meer in de bocht en was het geen probleem. Ruikt dus een beetje naar... je kunt het wel raden.
Ahja, 'the main problem with Lewis that it's always someone else's fault'.

Tsja, en de slappe journalisten die dan niet de beelden laten zien. Dit is gewoon op het nivea van 'I see four lights', alleen dan zijn er daadwerkelijk 5 lampen...

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
[...]
Duidelijk, dank voor de toelichting! :)
(ik kon diverse uitleg bedenken bij het plaatje).

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
[...]
Hamilton moet even het oordeel van FIA lezen. Wat een koekenbakker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:13:
[...]

Het was wel bewust te agressief, op plekken waar het niet kan.
Vond ik ook, je zag voorafgaand dat HAM al het achterwiel van MAX aan het opzoeken was, althans de ruimte opzoeken…

Je kunt me niet wijsmaken dat een coureur niet weet hoe hij z’n auto moet plaatsen ten opzichte van een ander. Die lui zitten wekelijks in zo’n auto, en kunnen zo’n apparaat nauwgezet door iedere bocht heen brengen op hoge snelheid. ( kijk maar naar Monaco )

Er is ook zo’n F1 film met Stallone, waarbij hij muntjes oppikt vanaf de baan met z’n band.

Met zo’n lange carrière als deze jongens hebben weet je heus wel de (vuile/onzichtbare) truukjes, die elke sport wel kent.

Maar goed deze race is gereden, het is aan Max om de volgende races op de baan te reageren en dat is dmv het winnen ervan (het scoren van meer punten dan HAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:55

Lordy79

Vastberaden

Vraagje

Als de motor en de versnellingsbak van Max defect zijn, krijgt hij dan later wellicht nog te maken met een penalty als hij nog een extra motor nodig heeft in het seizoen?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Jammer dat Jack niet kan/durft te interviewen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:47:
Waar ik echt heel erg bang voor ben.

Een vergelijkbaar incident als vandaag gebeurd weer maar dan in Zandvoort. Max vliegt er uit, Lewis komt er ongeschonden van af en dat de sfeer op en rondom het circuit zo enorm giftig wordt dat in feite Lewis zijn veiligheid in het gevaar komt. -O-
Dat had ook nu kunnen gebeuren als Hamilton ook uitgevallen zou zijn en Verstappen enkel een lekke band had gehad.

Met in Zandvoort het verschil dat Hamilton dan de racisme-kaart wel eens zou kunnen trekken. Maar het heeft helemaal niets met huidskleur/afkomst/geslacht/voorkeur te maken maar het feit dat je gewoon een hork bent als je iemand eraf tikt, vervolgens wint en geen seconde bekommert om de ander of spijt toont. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• digiman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 21:59

digiman

reboot...

ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:56:
[...]

Dit dus. Ik hou verders mijn mond hier, zo teleurgesteld in veel reacties in dit topic.
Ik reageer normaal nooit, lees normaal heel graag mee, maar de reacties van sommige Max-haters maken het hier ook niet bepaald gezelliger, net zoals de overdreven oranjebrillen. Sowieso, waarom zo’n haat? Ik ben ook niet echt fan maar hij heeft de F1 wel weer een stuk spannender gemaakt de afgelopen jaren. Geniet er eens wat meer van.

En heb verder medelijden met mij , ben Vettel-fan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Pierre schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:00:
Als hij enkele van die woorden ook maar zei gelijk na de overwinning, dan was het al heel anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 18-07-2021 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pierre schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:00:
Zoals gewoonlijk zoekende naar woorden... Weifelend over wat hij zal zeggen...
Hij gaat Max bellen, ik zou zeggen zoek hem nu direct op. Zo ver weg is Max nu ook weer niet denk ik dan...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Zandvoort gaat 'interessant' worden, het helpt niet dat Lewis geen enkele retrospectie lijkt te hebben.

Man man man, wat walg ik van die man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Vos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:04:
[...]

Als hij enkele van die woorden ook maar zei gelijk na de overwinning, dan was het al heel anders.
Maar dit horen de fans niet. Lewis is gewoon een slimme lafaard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
d-vine schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:59:
[...]

Niet alleen bij Max fans heel internet gaat los op Lewis.
Lewis kan ook een gentleman zijn fout toegeven was close racing klaar.
Als Lewis een vent is belt hij Max straks op bied excuses aan praat het uit
Ik lees inderdaad ook veel reacties van mensen die zich ervoor schamen Brits te zijn. Het lijkt er dus echt niet op dat de Britten unaniem blij zijn met deze overwinning.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Hamilton heeft iig met de inhaal actie op Leclerc wel laten zien dat hij daar de binnenkant kan houden en iets gas terug kan nemen. Dat lukte hem hij Max niet.

De straf die Hamilton heeft gekregen is wel terecht want het is tenslotte een straf. De straf was alleen wel te mild.

Het uitbundige vieren erna vind ik niet passend, maar dat zijn we eigenlijk wel van hem gewend. Maakt niet uit vaak en makkelijk die wint hij is altijd overdreven blij en trots.

Hopelijk valt de schade mee bij Max. Want ben echt benieuwd wat de procedures worden als hij een race niet mee kan doen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Deruxian schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:04:
Jammer dat Jack niet kan/durft te interviewen
Had je een kruisverhoor verwacht dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Durft niet toe te geven dat hij fout zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:05:
[...]

Had je een kruisverhoor verwacht dan?
Dat niet maar maar zijn minst 5 vragen die er zonder horten en stoten uit komen wellicht wel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
Toch even op de socials en reddit gekeken. Had ik niet moeten doen. Dit topic is gezelliger

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Ik heb het interview met Hamilton niet gezien maar als ik hier lees dat hij geen enkele nederigheid toont en ook nog eens de schuld legt bij de tegenpartij en geen sorry zegt dan vind ik hem als persoon heel erg triest.

Ik geloof niet dat hij het met opzet deed. Ik zie het als een inschattingsfout in een seizoen waar hij eindelijk tegenstand krijgt, de druk is groot dus hij gaat dingen proberen die waarbij hij eerder in dezelfde situatie voor geduld of veiligheid koos.

Geef gewoon je fout toe en bied je excuses aan. Zo moeilijk is dat toch niet ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vrij neutraal, met natuurlijk een lichte voorkeur voor onze landgenoot. Volg F1 sinds dit seizoen bijna iedere race. Verder weet ik niet heel veel van F1 en de regels.
Maar iemand van de baan rijden, daarvan profiteren en zelfs winnen, daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij.
Verpest voor mij echt de sport.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
Bart-Willem schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:04:
[...]

Dat had ook nu kunnen gebeuren als Hamilton ook uitgevallen zou zijn en Verstappen enkel een lekke band had gehad.

Met in Zandvoort het verschil dat Hamilton dan de racisme-kaart wel eens zou kunnen trekken. Maar het heeft helemaal niets met huidskleur/afkomst/geslacht/voorkeur te maken maar het feit dat je gewoon een hork bent als je iemand eraf tikt, vervolgens wint en geen seconde bekommert om de ander of spijt toont. :P
Of het nou HAM was die er uit vloog en Max die een straf kreeg, maakt niet uit. Ik heb vandaag een haat leren kennen die ik absoluut niet had verwacht van F1 fans. In dit topic maar ook ver daar buiten. Als onpartijdige F1 fan word ik daar erg verdrietig van.

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik hoorde dat er hier wat te rellen valt? /s

Wie je ook bent, als je wint door het veroorzaken van een hele dikke crash, siert het je als persoon, als team, als leider, als voorbeeld voor velen om met gepaste trots je overwinning te vieren. Als je dat niet op kunt brengen en de boel vieren gaat alsof je net een heroïsche overwinning op volledig eigen palmares hebt gehaald, met het hele team, dus Toto, Lewis, Bono en de rest, dan zit er iets in de teamcultuur grondig mis.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
[...]

Dat is een potato patato...

Iig dus in het ziekenhuis. Dat is vaak niet goeds.
Sterker nog: hij zou volgens Horner naar het ziekenhuis gaan voor een CT-scan en dat is zo gepiept. Als 'ie er nog is dan hebben ze dus iets gevonden. Vraag is alleen wat en hoe erg. Met CT-scans worden doorgaans haarscheurtjes en complexe (kleine) breuken gevonden in botten die met een normale röntgenfoto niet of nauwelijks zichtbaar zijn. Maar hier op Tweakers lopen een aantal verpleegkundigen, IC'ers en artsen rond die daar ongetwijfeld meer over kunnen vertellen. :P Maar ik denk/verwacht dat het in die hoek te vinden is. Kan ook zijn dat er helemaal niets gevonden is maar dat ze gewoon een aantal tests en scans "just to be sure" doen en dat het daarom wat langer duurt.

Volvotips.com

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:03
siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:03:
[...]

Ahja, 'the main problem with Lewis that it's always someone else's fault'.

Tsja, en de slappe journalisten die dan niet de beelden laten zien. Dit is gewoon op het nivea van 'I see four lights', alleen dan zijn er daadwerkelijk 5 lampen...
Zie dit dan:
https://imgur.com/a/urT1LkU/

Waar laat Max nou geen ruimte? Waarom vind Lewis WEL de ruimte bij LeClerc?

Zowel Max als LeClerc zitten zowat op dezelfde plek.

Gewoon dikke onzin van Lewis.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Als Lewis dit kampioenschap uiteindelijk wint, zal dit kampioenschap de geschiedenisboeken ingaan als het kampioenschap dat hij van Max heeft gestolen. Leuk voor de statistieken, maar dit je bent geneigd te denken dat er voor Lewis dit jaar niets meer te winnen is. Max daarentegen kan een legendarische comeback maken als hij aan het eind van de rit bovenaan staat.

Verder was ik altijd wel te spreken over het commentaar van Sky, maar wat heb ik mij daar vandaag aan zitten ergeren. Tuurlijk, het is Brits, maar het is ook internationaal en was duidelijker dan ooit niet objectief. Zo erg dat ik geneigd ben de volgende race naar Olav te luisteren...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Tijdens het interview met hamilton legde mijn vrouw een bol knoflook bij de tv :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Denk dat ik dat nog wel het moeilijkst vindt.
Iedereen wist dat dit een keer er aan zat te komen.
Een spannend seizoen. Twee kampioenen die vechten. Waarbij het een x mis moest gaan.

Ik kan de actie op de baan nog wel snappen.
Je staat achter. je voelt dat je deze moet pakken. Je hebt gisteren ook verloren.
En dan denk je ik prop hem er tussen.

Dan gaat het fout.
Prima.
Maar wees er dan wel gewoon eerlijk over.

Ik bedoel shit happens soms.
Zie nergens opzet. Maar stukje nederigheid was wel gepast.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
HyperTrophy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:03:
Je kunt me niet wijsmaken dat een coureur niet weet hoe hij z’n auto moet plaatsen ten opzichte van een ander.

Er is ook zo’n F1 film met Stallone, waarbij hij muntjes oppikt vanaf de baan met z’n band.

Met zo’n lange carrière als deze jongens hebben weet je heus wel de (vuile/onzichtbare) truukjes, die elke sport wel kent.
Geen F1 film, maar een CART (Indycar)-film :) :
off-topic dus sorry

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

"Ik liet Max genoeg ruimte"

Alleen lag Max voor en is het niet aan hem te bepalen waar Max mag rijden, maar aan Max om ruimte voor hem te laten en dat deed hij.

Bovendien iedereen die de laatste 10 jaar F1 kijkt weet dat als je daar in de binnenbocht net zo hard inrijdt als de buitenbocht dat je in de buitenbocht eindigt. Als ze niet gebotst waren omdat Max uitweek had hij hem aan de buitenkant het grind in gedwongen.

Ik wordt een beetje moe van de mazzel van Hamilton, hij kegelt er de afgelopen seizoenen een paar keer mensen uit die op koers zijn naar een goed resultaat en elke keer komt hij weg met een lichte staf die lachwekkend is omdat hij dat met zijn auto probleemloos goedmaakt.

Wat wel duidelijk is nu hij onder druk staat is dat hij ver van de beste coureur op de grid is en mazzel heeft dat hij zo'n goede auto heeft.
DarkSide schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:11:
Ik bedoel shit happens soms.
Zie nergens opzet. Maar stukje nederigheid was wel gepast.
Geen opzet, maar amateuristisch. Hij had met al zijn ervaring moeten weten dat wat hij probeerde niet kon en toch deed hij het. Op dat niveau mogen dat soort fouten niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:25

Harrie

NederVlaming

With Lewis Hamilton’s four penalty points for his various 2020 Austrian Grand Prix infringements – failing to slow under yellows in quali, and then forcing Alex Albon off track in the race – having expired on July 5, Hamilton now sits on two points.
Hij had dus weer wat extra marge :+
(quote is van voor deze race)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

U123456 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:11:
[...]
Geen F1 film, maar een CART (Indycar)-film :) :[YouTube: Driven (2001) Coin Trick]off-topic dus sorry
Die verschrikkelijk slechte film met ene Tom Cruise... Zet dan in ieder geval Rush op... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Bart-Willem schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:09:
[...]

Sterker nog: hij zou volgens Horner naar het ziekenhuis gaan voor een CT-scan en dat is zo gepiept. Als 'ie er nog is dan hebben ze dus iets gevonden. Vraag is alleen wat en hoe erg. Met CT-scans worden doorgaans haarscheurtjes en complexe (kleine) breuken gevonden in botten die met een normale röntgenfoto niet of nauwelijks zichtbaar zijn. Maar hier op Tweakers lopen een aantal verpleegkundigen, IC'ers en artsen rond die daar ongetwijfeld meer over kunnen vertellen. :P Maar ik denk/verwacht dat het in die hoek te vinden is. Kan ook zijn dat er helemaal niets gevonden is maar dat ze gewoon een aantal tests en scans "just to be sure" doen en dat het daarom wat langer duurt.
Geloof mij maar, met een impact van 51G nemen ze gewoon alles even extra door. Dit zijn krachten die de meeste van ons niet eens aan kunnen zonder "uit" te gaan.

Hij liep de ambu in en uit, dat is een goed teken, verder had Jos een reactie dat hij blauw was, ook iets met een tip op z'n benen.... Afijn, even afwachten, desnoods een nachtje ter observatie, hoeft niet direct te beteken dat er iets stuk is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
Hamilton in de postrace show.
Die verandering in zijn gezicht en houding tussen vraag 1 en 2... :N
Klikken want F1:
YouTube: F1 LIVE: British GP Post-Race Show

erutangiS

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik schrok in eerste instantie van de gigantische impact van de crash, Senna live meegemaakt dus dat vliegt dan automatisch door je hoofd.
Over de fout, tja echt zoiets kan gebeuren, dat Hamilton race-ed tja dat kan hij als de beste. Maar fair-en-square hij wist wat hij deed en het was niet netjes. Daarvoor krijg je straf. Punt.
.
.
.
.
Alleen waar het voor mij mis gaat is wat erna komt. Bescheidenheid was op zijn plaats geweest, erkennen dat als je deze fout niet had gemaakt het wel eens heel anders had kunnen aflopen, dat je de punten feitelijk cadeau hebt gehad.... nee dan ga je niet de populist uithangen, vlaggetje zwaaien, net doen alsof je dit op eigen kracht heb gedaan. Dan ben je een klein mens en in mijn ogen geen waardige winnaar.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als je een 'straf' krijgt en toch wint. Dan heb je toch geen straf gehad? Echt bizar... Het zou eigenlijk 10 plaatsen straf moeten zijn ipv 10 seconden...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004

d0s

sssst

MrOleo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:14:
Klikken want F1:
Heel erg lelijk. Zelfs een lachje. En op Ziggo zegt hij precies het tegenovergestelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:13:
[...]

Die verschrikkelijk slechte film met ene Tom Cruise... Zet dan in ieder geval Rush op... :D
Cruise was vandaag te gast bij Mercedes, dus mijn post was wel on topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Ok. need to clean on the track and have respect.
Otherwise this wil happen more......??

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
simons schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:15:
Ik schrok in eerste instantie van de gigantische impact van de crash, Senna live meegemaakt dus dat vliegt dan automatisch door je hoofd.
Over de fout, tja echt zoiets kan gebeuren, dat Hamilton race-ed tja dat kan hij als de beste. Maar fair-en-square hij wist wat hij deed en het was niet netjes. Daarvoor krijg je straf. Punt.
.
.
.
.
Alleen waar het voor mij mis gaat is wat erna komt. Bescheidenheid was op zijn plaats geweest, erkennen dat als je deze fout niet had gemaakt het wel eens heel anders had kunnen aflopen, dat je de punten feitelijk cadeau hebt gehad.... nee dan ga je niet de populist uithangen, vlaggetje zwaaien, net doen alsof je dit op eigen kracht heb gedaan. Dan ben je een klein mens en in mijn ogen geen waardige winnaar.
Waar ik ook van schrok was zn laatste imhaalactie bij LEC. Dat ging bijna op dezelfde manier mis.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Klikken want F1:
Bah, ondanks dat hij weet dat Max in het ziekenhuis is toont hij daar helemaal geen respect voor, hij legt dus schuld nog steeds bij Max.

Ik ben echt helemaal klaar met hem, wat een viespeuk door zo te reageren.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:48

g0tanks

Moderator CSA
Interview met Horner na de race:

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Klikken want F1:
Bijzonder, die heeft echt iets niet goed zitten tussen zijn oren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Bart-Willem schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:09:
[...]

Recente ervaringsdeskundige --> als het bot gerelateerd is, dan wil men vaak een nucleaire scan doen, waarbij je ingespoten wordt met Tetenium, even (2,5 uur) moet wachten dan een trits aan scans krijgt inclusief een CT.
Als ze echt dingen willen uitsluiten, kan het wat langer duren, en dat betekend niet slecht nieuws perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Bullet NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:17:
Als Mazepin of een ander hem binnenkort het ziekenhuis in rijdt moet hij niet verrast zijn dat de nodige pintjes open gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
RegularJohn schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:16:
Als je een 'straf' krijgt en toch wint. Dan heb je toch geen straf gehad? Echt bizar... Het zou eigenlijk 10 plaatsen straf moeten zijn ipv 10 seconden...
Had dan bv verplicht een losse stop en go gedaan. Nu is het een beetje een lange pitstop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

d0s schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:16:
[...]

Heel erg lelijk. Zelfs een lachje. En op Ziggo zegt hij precies het tegenovergestelde.
En dit is nu precies zoals Hamilton is, bij Ziggo was hij na de stilte van Jack ook al behoorlijk egoistisch, na de eerste vraag ging het wel, daar was hij wel fair, maar bij vraag twee :r :r :r :r

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Klikken want F1:
Wat een volkomen respectloos interview is dit zeg. Geen andere woorden voor :N

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
[...]

Dat is een potato patato...

Iig dus in het ziekenhuis. Dat is vaak niet goeds.
Mwa, je weet toch hoe dat gaat. Je belt de huisartsenpost, daar mag je in eerste instantie niet langskomen, neem maar een aspirine is het advies. Na een paar uur blijven de klachten aanhouden, na lang zeuren mag je komen, sturen ze je door naar het ziekenhuis. Daar zit je dan uren te wachten voordat er plaats is bij de ct. De uitslag komt ook weer een paar uur later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:48

g0tanks

Moderator CSA
Ik snap niet waarom ze Perez na 18 laps op hards naar binnen hebben gehaald.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/u4o48ocu40c71.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
U123456 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:17:
[...]
Cruise was vandaag te gast bij Mercedes, dus mijn post was wel on topic :)
En Harrison Fors bij Williams

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6la_JJXMAA6iRw?format=png&name=900x900

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
U123456 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:35:
In Oostenrijk krijgt Tsunoda een straf van 5 seconden vanwege het verkeerd rijden van de pit, Is de 10 seconden straf voor Hamilton dan te weinig? Ik denk het niet. het is voor het veroorzaken van een aanrijding de straf die in het rulebook staat. Dat het nu VER treft is vanuit NL perspectief lullig, maar that’s racing.
Punt is alleen dat Hamilton iets probeerde wat volgens iedereen die er wat van schijnt te weten niet kan.

Dan is het opzet of onkunde. In het eerste geval zou dat een diskwalificatie rechtvaardigen in het tweede geval het intrekken van de superlicentie.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Henkje.doc schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Waar ik ook van schrok was zn laatste imhaalactie bij LEC. Dat ging bijna op dezelfde manier mis.
Hmm dat was echt in mijn ogen andere kop thee. Bij LEC nam hij wel de lijn die iedere coureur die Silverstone op zijn duimpje kent gebruikt, alleen HAM deed anders bij MAX....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThomasG
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:21:
[...]

En Harrison Fors bij Williams

[Afbeelding]
Dat zijn de acteurs die Helmut Marco en Toto Wolff spelen bij Drive to Survive :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Sorry maar hoe lang kijken jullie al F1? Coureurs die 'niks hebben gedaan' naar eigen zeggen, of het niet eens zijn met een straf is van alle tijden. Teams spelen dit net zo hard mee.

Sebastian 'Where did I do dangerous driving' Vettel anyone in Baku, anno 2017 of zo.

Teams gillen net zo hard mee. Helmut Marko vandaag nog 'hij zou gediskwalificeerd te worden'.

Hamilton veegt gewoon z'n eigen straatje schoon. Wat had je dan verwacht?
Dat je hem niet mag, prima, maar jullie staan met z'n allen net zo hard te juichen als Hamilton er wel vanaf gaat (zie Baku).

Get over it. Hij heeft z'n straf gehad. Hij is een coureur. 'ik deed niks' is geen handige eigenschap, het is een job-requirement. Doen ze ook in de F3/F2 en ook als ze met pensioen zijn in WEC doen ze het. Get used to it.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Bullet NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Bah, ondanks dat hij weet dat Max in het ziekenhuis is toont hij daar helemaal geen respect voor, hij legt dus schuld nog steeds bij Max.

Ik dacht dat het op Twitter een shitshow was, maar hier laten de Max F1 n00bs zich ook kennen zeg. Ik zou het mooi vinden als Max WDC wordt; maar de fans die je erbij krijgt is wel een erg groot nadeel. Van de oranje hoempa tribunes naar klagen als het hij in een gevecht een keer aan het kortste eind trekt.

Geniet gewoon van de strijd die er eindelijk eens weer is tussen titel kandidaten. Dit soort incidenten kon je op wachten. Het is een apenrots en de oude rot deelt nu een keer een tik uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ted lijkt bijna verbaasd dat Horner niet aan het juichen is dat Lewis heeft gewonnen, terwijl al zijn collega's dat wel doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
simons schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:21:
[...]

Hmm dat was echt in mijn ogen andere kop thee. Bij LEC nam hij wel de lijn die iedere coureur die Silverstone op zijn duimpje kent gebruikt, alleen HAM deed anders bij MAX....
Misschien dat het dan kwam door de uitwijk van LEC dat het erger leek dan het was.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:22

Pinobigbird

doesn't share food!

"I hope that Lewis is very happy with himself."
:o

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:13:
[...]

Je bedoelt Stallone.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

hoevenpe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:19:
[...]

Als Mazepin of een ander hem binnenkort het ziekenhuis in rijdt moet hij niet verrast zijn dat de nodige pintjes open gaan...
Ik ben niet zo van de vergelding, wraak is even zoet, maar daarna....
De houding van Hamilton valt me zo enorm tegen, ik zou het publiek op Zandvoort haast op willen roepen om iets ludiek te doen op moment dat hij langs komt...

Met dat ge-blabla over z'n geweldige fans e.d. lijkt hij daar wel gevoelig voor te zijn...
Enorme bed-wantsen in z'n hotel ofzo... :o :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Erapaz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:22:
Geniet gewoon van de strijd die er eindelijk eens weer is tussen titel kandidaten. Dit soort incidenten kon je op wachten. Het is een apenrots en de oude rot deelt nu een keer een tik uit.
Niet klagen als Max straks een tik terug uitdeelt, Lewis heeft geen idee waar hij aan begonnen is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Bullet NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:24:
[...]

Ik ben niet zo van de vergelding, wraak is even zoet, maar daarna....
De houding van Hamilton valt me zo enorm tegen, ik zou het publiek op Zandvoort haast op willen roepen om iets ludiek te doen op moment dat hij langs komt...

Met dat ge-blabla over z'n geweldige fans e.d. lijkt hij daar wel gevoelig voor te zijn...
Enorme bed-wantsen in z'n hotel ofzo... :o :+
Iets met als Moderator het goede voorbeeld geven?
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:38

Blokker_1999

Full steam ahead

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:09:
[...]

Zie dit dan:
https://imgur.com/a/urT1LkU/

Waar laat Max nou geen ruimte? Waarom vind Lewis WEL de ruimte bij LeClerc?

Zowel Max als LeClerc zitten zowat op dezelfde plek.

Gewoon dikke onzin van Lewis.
2 gelijkaardige situaties maar met een totaal andere inzet.

In beide gevallen gaat het om het kampioenschap. Bij Max moet Lewis er voorbij om het gat in het klassement te dichten. Want Lewis weet ook na de sprintrace van gisteren als het hier en nu niet lukt, dan lukt het niet meer vandaag. Hij neemt dus meer risico en hoopt dat Max van het gas af zal gaan omdat Lewis er voldoende naast zit dat Max hem ruimte moet laten. En Max neemt dezelfde beslissing. Hij laat voldoende ruimte, op voorwaarde dat Lewis van het gas af gaat onder het idee dat Lewis het risico op een aanrijding zal willen vermijden.

Met Leclerc gaat Lewis wel van het gas af. Hoewel hij er graag voorbij wil zit hij nu in een situatie dat hij 18 punten zal inlopen op Max en dat hij die zeker niet op het spel mag zetten. Voor hem is de dynamiek nu totaal anders. Er voorbij geraken is geen absolute must maar ineens een nice to have.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004

d0s

sssst

Horner kookt zeg. Zelfs tegen Sky.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Exocet schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:22:
[...]

Ted lijkt bijna verbaasd dat Horner niet aan het juichen is dat Lewis heeft gewonnen, terwijl al zijn collega's dat wel doen
Ted is zo'n beetje de grootste Lewis fan die er is. Heeft geen enkele vermogen om ook maar iets kritisch over Lewis te zeggen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb net het Sky interview teruggekeken met Horner.. begon mij toch wel de schamen voor de interviewer.

Zijn die gasten dan helemaal niet neutraal? Jack probeerde bij HAM dat wel te doen, maar was overduidelijk ook wel verrast dat HAM het af deed als een racing incident, zeker als je tijdens het interview (nogmaals?) hoort dat Max nog extra controles heeft in het ziekenhuis lijkt me.

Vind het jammer, het uitbundig vieren daarna van het hele Mercedes team voelt als een verlies voor de sport.
Het doet mij denken aan het EK, dat was ook heftig en de tegenstander ging toen ook niet uitbundig juichen.
Denk dat sommige mensen vergeten dat Max hier nog redelijk goed vanaf lijkt te komen, het had echt nog erger kunnen aflopen als je hoort hoeveel G-krachten die klap was.

Dit zijn natuurlijk twee verschillende situaties met verschillende impact, maar ik kan mij haast niet voorstellen dat RB (of welk ander team) meteen een groot feest gaan bouwen? Dat had ik overigens op dezelfde manier veroordeeld als nu, met veel schaamte en boosheid.

[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 18-07-2021 19:29 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bullet NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:14:
[...]

Geloof mij maar, met een impact van 51G nemen ze gewoon alles even extra door. Dit zijn krachten die de meeste van ons niet eens aan kunnen zonder "uit" te gaan.

Hij liep de ambu in en uit, dat is een goed teken, verder had Jos een reactie dat hij blauw was, ook iets met een tip op z'n benen.... Afijn, even afwachten, desnoods een nachtje ter observatie, hoeft niet direct te beteken dat er iets stuk is.
Ik ben na een mountainbike-ongeluk kennelijk op eigen kracht naar huis gereden en thuis neergeploft en pas een week later had ik weer enig besef en was ik écht weer bij kennis. :+ Maar mijn fiets had scheuren in het aluminium en mijn helm was in meerdere stukken gebroken, dus hoe ik in godsnaam thuis heb kunnen komen snapt niemand. :X Kennelijk had ik een hersenschudding opgelopen.

Het kan dus gek lopen. :+

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
iichel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:22:

Hamilton veegt gewoon z'n eigen straatje schoon. Wat had je dan verwacht?
Dat je hem niet mag, prima, maar jullie staan met z'n allen net zo hard te juichen als Hamilton er wel vanaf gaat (zie Baku).
Alhoewel ik het grotendeels met de strekking van je post eens ben: Er zit toch wel degelijk een verschil tussen enerzijds je remzone missen en uit de punten vallen en anderzijds betrokken raken in een incident (om het voorzichtig uit te drukken) waarbij de andere betrokkene nog in het ziekenhuis is?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Sterke woorden van Horner, ik wilde dat ik zo een baas had. Hij vat het gewoon goed samen en verwoordt wat de meesten onder ons ook vinden.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Erapaz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:22:
[...]

Ik dacht dat het op Twitter een shitshow was, maar hier laten de Max F1 n00bs zich ook kennen zeg. Ik zou het mooi vinden als Max WDC wordt; maar de fans die je erbij krijgt is wel een erg groot nadeel. Van de oranje hoempa tribunes naar klagen als het hij in een gevecht een keer aan het kortste eind trekt.

Het was gewoon een gevaarlijke actie, kun je wel over n00b beginnen, maar dat maakt die actie niet minder gevaarlijk
Pagina: 1 ... 37 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.