Ik heb net het Sky interview teruggekeken met Horner.. begon mij toch wel de schamen voor de interviewer.
Zijn die gasten dan helemaal niet neutraal? Jack probeerde bij HAM dat wel te doen, maar was overduidelijk ook wel verrast dat HAM het af deed als een racing incident, zeker als je tijdens het interview (nogmaals?) hoort dat Max nog extra controles heeft in het ziekenhuis lijkt me.
Vind het jammer, het uitbundig vieren daarna van het hele Mercedes team voelt als een verlies voor de sport.
Het doet mij denken aan het EK, dat was ook heftig en de tegenstander ging toen ook niet uitbundig juichen.
Denk dat sommige mensen vergeten dat Max hier nog redelijk goed vanaf lijkt te komen, het had echt nog erger kunnen aflopen als je hoort hoeveel G-krachten die klap was.
Dit zijn natuurlijk twee verschillende situaties met verschillende impact, maar ik kan mij haast niet voorstellen dat RB (of welk ander team) meteen een groot feest gaan bouwen? Dat had ik overigens op dezelfde manier veroordeeld als nu, met veel schaamte en boosheid.
[
Voor 15% gewijzigd door
HollowGamer op 18-07-2021 19:29
]