[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 51 Laatste
Acties:
  • 164.327 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:20
LAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:32:
Iemand toevallig al iets meer over VER gehoord?
Hij is OK.

Maar verder niets vernomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die vreest dat er iets ernstigs is met Max?

Bekruipt mij een naar gevoel dat dit einde WDC kans is .. :-( ik weet niet waarom..
Zware hersenschudding ofso

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2021 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
LAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:32:
Iemand toevallig al iets meer over VER gehoord?
Nog niks. Ben bang dat het nog wel even zal duren. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Alex Albon doet het goed in de post-show op F1TV.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Zelf wat later aangehaakt. Ik hoorde van de crash en ben die terug gaan kijken. Ik vind dat Verstappen voor Hamilton stond tijdens de crash en dat Hamilton die echt wel veroorzaakt heeft. Hamilton heeft behoorlijk geluk gehad met de rode vlag en met maar 10 sec straf denk ik. Al met al enorm balen natuurlijk. Maar dat is misschien het geluk van een kampioen. Heeft de race uiteindelijk slim uitgereden.

Toevoeging: dat uitbundige vieren vond ik daarom ook best bijzonder. Respect lijkt te ontbreken.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryst op 18-07-2021 18:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:32:
Ben ik de enige die vreest dat er iets ernstigs is met Max?

Bekruipt mij een naar gevoel dat dit einde WDC kans is .. :-( ik weet niet waarom..
Zware hersenschudding ofso
Don't do that, think happy thoughts...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
chevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:32:
Mag ik zeggen dat ik de uitbundige viering van de overwinning wel een beetje misplaatst vond?
Dat vonden ze bij Ziggo ook allemaal. Ben het er mee eens. Winnen ten koste van een ander, dat is dan even zoals het is gelopen, maar daarna de meest uitbundige viering van dit seizoen, plus een harde ontkenning van schuld. Ik vind het een kampioen onwaardig. Maar goed, wel leuk voor hem en de Engelsen en andere fans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:13
Mag ik zeggen dat ik de uitbundige viering van de overwinning wel een beetje misplaatst vond?
Dat mag zeker, maar bekijk het vanuit hun kant, zij vinden dat ze niet fout zijn. Als je dat besef niet hebt, dan is dit natuurlijk een mega slag, winnen en maximaal inlopen op de concurrent, ja dan ben je blij :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

*off-topic stemmingmakerij*

En van de week vast een bericht van de Fia dat dat soort ongevallen voortaan zwaarder bestraft zullen worden om te voorkomen dat Verstappen zoiets gaat uithalen. :') Zeg niet dat het niet gebeurt, want in het verleden zijn dat soort dingen vaak genoeg gebeurd (vaak wegens met/om/vanwege Verstappen). :/

[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 18-07-2021 20:44 ]

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:52
Martinusz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:34:
[...]

Dat mag zeker, maar bekijk het vanuit hun kant, zij vinden dat ze niet fout zijn. Als je dat besef niet hebt, dan is dit natuurlijk een mega slag, winnen en maximaal inlopen op de concurrent, ja dan ben je blij :)
Het kan NIET zo zijn, dat ze niet beseffen dat ze fout zijn.. echt niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:14
In Oostenrijk krijgt Tsunoda een straf van 5 seconden vanwege het verkeerd rijden van de pit, Is de 10 seconden straf voor Hamilton dan te weinig? Ik denk het niet. het is voor het veroorzaken van een aanrijding de straf die in het rulebook staat. Dat het nu VER treft is vanuit NL perspectief lullig, maar that’s racing.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het kan toch niet zo zijn dat je je belangrijkste concurrent van de baan rijdt en vervolgens met twee vingers in de neus naar de overwinning rijdt. Ergens klopt er dan gewoon iets niet met de straffen. Lewis had in mijn ogen minstens een Drive Through verdiend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Waarschuwing, crash radio, dit klinkt niet leuk...

https://streamable.com/lbdsxf

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 18:35 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Sky-gasten blijven het maar "incident" noemen met een kleine noot dat het HAM wel 10 sec straf opleverde.
Zeg dan gewoon dat HAM VER eraf beukte. Veroordeeld, dus mag dat.

Doet me beetje denken aan die Verhoeven film Striptease, waar die rijzende ster de Diva van het trapje aftrapt, waardoor die naar beneden kukelt en haar been breekt.

Ik hoop dat VER zijn benen ok zijn en hij niet een al te zware hersenschudding heeft.
Mach schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:31:
[...]

Als je Hamilton een **p noemt dan is dat rascistisch.
En als je M. Verstappen een **p noemt? Dan ook?
Dafuq?!
Je wenst mensen ziekte toe, omdat ze juichen voor hun landgenoot?

BTW...
Mag je nu trouwens wel weer grapjes over VET maken, a la "Mission SpinNow"? >:)

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 19-07-2021 10:08 . Reden: Quote aangepast ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
[...]

De gevangenissen zitten vol met mensen die zelf vinden dat ze niets fout hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:40
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Zal het gewoon een betaal voorstel zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
[...]

Of het nu je fout is of niet, je hebt een tegenstander het ziekenhuis in gereden. Dan ben je gewoon iets minder uitbundig. Zie ook toen bij Grosjean, al was dat nog wel een factor 10 erger.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Bah..... wat blijf ik naar een enorm naar en vervelend gevoel zitten naar deze race.

De zelfreflectie van Lewis is voormij stuitend.....
De racewinner vandaag is voor mij veel en veel te gemaakt, het gekwijl over zijn thuispubliek, hoe hij na de race niet eens schuld wil bekennen, ondanks een straf die hij opgelegd gekregen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
The completely killed my mood toen ik het hoorde...

Had en heb eigenlijk nog steeds nergens zin in... Gewoon helemaal niet.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Jasphur
Ik blijf even weg van Twitter want het is daar echt even heeel erg giftig. Maar ik zie vaak deze afbeelding voorbij komen. Komt uit het regelement van de FIA zelf.

Hoewel ik nog steeds denk dat het een racing incident is, ga ik mij toch afvragen of de FIA haar eigen regels nog wel kent

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6l0l4jXEAEB3fn?format=jpg&name=small

Verder weg goed gedaan van McLaren en Ferrari!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
[...]

Als je net je concurrent het ziekenhuis ingereden hebt, is het misschien echter wat handiger om even iig een klein beetje ingetogen te zijn en misschien niet zo uitbundig te doen alsof je net een wereldprestatie hebt neergezet en nog even benadrukken dat het niet je eigen fout was ondanks dat je er (een milde) penalty voor hebt gekregen. Ik vind het niet erg stijlvol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:22
U123456 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:35:
In Oostenrijk krijgt Tsunoda een straf van 5 seconden vanwege het verkeerd rijden van de pit, Is de 10 seconden straf voor Hamilton dan te weinig? Ik denk het niet. het is voor het veroorzaken van een aanrijding de straf die in het rulebook staat. Dat het nu VER treft is vanuit NL perspectief lullig, maar that’s racing.
Precies dit. Ze kunnen niet ineens uit de maat gaan lopen omdat het Verstappen / de nummer 1 in het WDC betreft. Causing a collision is 5 of 10 seconden straf, althans ik kan me geen zwaardere straffen herinneren zo 123.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Die paar seconde stilte, zou hij buiten westen zijn geweest? De geluiden daarna zijn ook niet bijster positief, oef.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

Elke andere race was hij kapot geboo’d. Beschamende vertoning na de race. Je concurrent heeft net zware crash gehad door jou toedoen.

Vrees ook dat dit fysiek nog even door dreunt bij Max. #blessed :r

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Erg zacht uitgedrukt. Het enige wat ie over zijn aanvaring met Max kwijt kon, is dat Max erg agressief is.

Ik heb lang groot respect gehad voor Lewis, en tot nog toe geen enkele reden gehad om 'm iets te misgunnen, maar na vandaag ben ik compleet klaar met die gozer. Daar heeft zijn gedrag na de race alles mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
chevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:37:
[...]

Die paar seconde stilte, zou hij buiten westen zijn geweest? De geluiden daarna zijn ook niet bijster positief, oef.
Dat dacht ik dus ook.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik kan dat incident echt wel relativeren. Maar van hoe Mercedes en Hamilton zich na de race gedragen, daar krijg ik toch wel gewoon een heel naar gevoel van in m'n maag. Een piepklein beetje nederigheid was inderdaad wel op z'n plek geweest.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:22
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:36:
Ik blijf even weg van Twitter want het is daar echt even heeel erg giftig. Maar ik zie vaak deze afbeelding voorbij komen. Komt uit het regelement van de FIA zelf.

Hoewel ik nog steeds denk dat het een racing incident is, ga ik mij toch afvragen of de FIA haar eigen regels nog wel kent

[Afbeelding]

Verder weg goed gedaan van McLaren en Ferrari!
De FIA heeft de regels dan toch ook goed toegepast of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

chevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:37:
[...]

Na zo'n klapper moet je ook ff het radio knopje vinden. Dat is niet instant.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 18-07-2021 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:13
BasvanS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:34:
[...]

Tuurlijk wel, zo werkt dat in de koppies, topsport. Dat hele Mercedes team is overtuigd dat Ham er naast zat etc. Een fout toegeven is heel moeilijk, zeker kort na het hele gebeuren, maar ik verwacht niet dat ze van standpunt wisselen halverwege de week hoor ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:43
@tweakduke @DaniëlWW2 wat beneid ik jullie situatie niet zeg - veel emotie op het forum en veel uitspattingen gezien die niet kunnen - toch een bedankje voor het moderatie team die soms toch een ondankbare taak hebben.

De race? ikzelf zie HAM als een supre ervaren en berekende rijder; en ik denk toch echt dat er opzet in het spel was. Hij heeft zoveel rondjes gereden op Silverstone, hij weet wat de limiet is en wanneer je er over gaat. Dat gezegd, ik hoop dat VER lichamleijk er goed bij zit en hij deze enorme klap zonder schade heeft overleeft. Ik voorzie vanaf nu wel een verharding in het kampioenschap - de messen zijn getrokken...

Dit onderdeel van de sport is gewoon heel zuur, VER kon weinig worden aangerekend in dit incident maar ziet al zijn harde werk teniet worden gedaan.

maar goed, het kamipoenschap blijft zo spannend zullen we maar zeggen.... maar het beetje respect dat ik voor HAM had - hij is absoluut een goede coureur - is toch kwijt zeg maar.

at your service

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Technofreakz
Maar niemand hier vind het vreemd dat Toto gelijk gaat e-mailen naar de FIA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Maurice079 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:37:
Ik kan dat incident echt wel relativeren. Maar van hoe Mercedes en Hamilton zich na de race gedragen, daar krijg ik toch wel gewoon een heel naar gevoel van in m'n maag. Een piepklein beetje nederigheid was inderdaad wel op z'n plek geweest.
Hamilton heeft altijd al het geluk van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Aardappelbakker schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:36:
[...]

Precies dit. Ze kunnen niet ineens uit de maat gaan lopen omdat het Verstappen / de nummer 1 in het WDC betreft. Causing a collision is 5 of 10 seconden straf, althans ik kan me geen zwaardere straffen herinneren zo 123.
Ik ben het met je eens hoor, maar de FIA staat er wel om bekend om aangepaste straffen te geven om het kampioenschap niet te beinvloeden.
Dat was toen bij Vettel en Hamilton 2 jaar geleden een aantal keer het geval, als ik het me goed herinner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
BasvanS schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:34:
[...]

Misschien moreel niet, maar de stewerts hebben gesproken en de straf is ingelost. Je kan hoog en laag springen. Maar zo is het gegaan. Ze hebben gevochten met de Ferrari en gewonnen. Ik snap hun vreugde wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Technofreakz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:38:
Red Bull vertelde hun verhaal over de radio, Toto mailde meteen wat van hun data. Komt op hetzelfde neer, en beiden waren ze bij de verkeerde persoon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Nee hoor, was erg belangrijk dat banderegelement waar die mail over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Die mail stond al in z’n concepten, net zoals die met het diagram over pit entry bollards :+

per aspera ad astra

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Het incident en de straf trek ik aardig, maar het gedrag van Hamilton na de finish niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 18-07-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30

Lordy79

Vastberaden

Jammer dat Hamilton nu zo moet winnen.
Doet me denken aan Cobra Kai vs Daniel...als je niet meer gewoon kunt winnen ga je maar valsspelen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sir_Lion
The_Butler schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:38:
@tweakduke @DaniëlWW2 wat beneid ik jullie situatie niet zeg - veel emotie op het forum en veel uitspattingen gezien die niet kunnen - toch een bedankje voor het moderatie team die soms toch een ondankbare taak hebben.
Absoluut. I second that @tweakduke en @DaniëlWW2 (en andere mods). Top hoe jullie dit gehandeld hebben. Alle ode aan jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Niet echt, nee. Ik doe dat ook altijd.
Ze zenden mij echter nooit naar de stewards. -O-

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Waar kwam de pace van die Ferrari opeens vandaan? :D

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aardappelbakker schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:38:
[...]

De FIA heeft de regels dan toch ook goed toegepast of zie ik iets over het hoofd?
Ja als je het plaatje in acht neemt in ronde 10, maar nee als je in acht neemt dat ze de eerste ronde wilt dat de heren racen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
ThomasG schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:38:
[...]
Hamilton heeft altijd al het geluk van de wereld.
Niemand heeft jaren lang alleen maar geluk, alles afschuiven op geluk doet hem en het team simpelweg tekort. En ook bij Hamilton/team gaan er dingen mis maar die lijkt men snel te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Dat krijg je nu iedereen mee kan luisteren met die radios. Ze vinden altijd wel iets om hun argumenten te verbergen voor de rest.
Zo kan Horner er niet goed tegenin gaan als hij bij de stewards moet komen voor zijn kant van het verhaal. Gewoon stukje tactiek dus.

Zou het wel tof vinden als de FIA uit principe die mails dan ook openbaar maakt, net als de radio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik denk dat hij het niet via openbare radio wilde communiceren. Hij wees ook op een specifieke regel uit het boekje. Beetje flauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
Homeland schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:39:
[...]

Red Bull vertelde hun verhaal over de radio, Toto mailde meteen wat van hun data. Komt op hetzelfde neer, en beiden waren ze bij de verkeerde persoon...
Nee, Toto mailde geen data. Hij mailde Diagram (ofwel tekening) waar de auto van Verstappen volgens Mercedes had moeten zijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Bullet NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:36:
Bah..... wat blijf ik naar een enorm naar en vervelend gevoel zitten naar deze race.

De zelfreflectie van Lewis is voormij stuitend.....
De racewinner vandaag is voor mij veel en veel te gemaakt, het gekwijl over zijn thuispubliek, hoe hij na de race niet eens schuld wil bekennen, ondanks een straf die hij opgelegd gekregen.
Hele Merc team is walgelijk. 'epic race'. Lewist zelf zeggen dat ie er helemaal langszij zat enzo. Maar Button de interviewer ook walgelijk om er vrijwel niks over te durven vragen. Gewoon narcistisch gedrag van Hamilton. Maar vooral misselijk dat de stewards Hamilton een zeer milde straf geven, weer. Want effectief is het gewoon geen straf geweest. 10 sec naar keuze is een lachertje als Lewis en Max normaal 30-40 sec voor de rest van het veld rijden.

Lewis claimde nog dat hij Max de ruimte gaf 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door siggy op 18-07-2021 18:42 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HK4LT6uaeTLJcCOhNTMbMf7LQZg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OryfOelJzMgncf0T4ZPrR7dR.png?f=fotoalbum_large

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:33
Vos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:40:
Het incident en de straf trek ik aardig, maar het gedrag van Hamilton na de finish niet.
Doet alsof er niets gebeurd is inderdaad. Maarja daar doen de interviewers ook aan mee. Brits feestje.

Heb geen vraag gehoord na afloop aan hem over het incident. Maar dat ligt er ook aan dat ik niet lang heb gekeken.

Maar het begint wat de signature move te worden van Hamilton. Red Bulls rondtikken. En je zet een mooi precedent voor de toekomst overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Player1S schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:37:
Vrees ook dat dit fysiek nog even door dreunt bij Max. #blessed :r
Ik denk dat dat nog wel wat meevalt. Hij is topsporter en op de top van zijn kunnen. Hij heeft 14 dagen om er bovenop te komen. Ik hoop alleen wel dat de CT scan niks geks oplevert...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Vos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:40:
Inderdaad, met een glimlach (smerig lachje) voor de camera staan, showtje opvoeren. Qua respect heeft Lewis veel verloren door er zo mee om te gaan.

Denk dat het 'mutual respect' er nu wel vanaf is, en dat het nu boxen wordt zonder handschoenen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Ik denk dat dat nog wel wat meevalt. Hij is topsporter en op de top van zijn kunnen. Hij heeft 14 dagen om er bovenop te komen. Ik hoop alleen wel dat de CT scan niks geks oplevert...
Hersenschudding kan best serieus zijn. ALs ie echt pech heeft mag die van de doctor een race aan de kant blijven, maar dat is dus even afwachten. Was een heftige zijdelingse impact.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Appie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:43:
[...]

Inderdaad, met een glimlach (smerig lachje) voor de camera staan, showtje opvoeren. Qua respect heeft Lewis veel verloren door er zo mee om te gaan.

Denk dat het 'mutual respect' er nu wel vanaf is, en dat het nu boxen wordt zonder handschoenen.
Stel dat het andersom was gebeurd? Max wint, is blij met de overwinning, zou dat net zo'n smerig lachje zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Appie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:43:
[...]

En HAM mag wel luiers mee in die amg van hem want het wordt broekepoepen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Als je kijkt hoe lang sommige spelers eruit liggen in de NFL (waar dit natuurlijk een best veel voorkomend issue is), dan kan dat nog best tegenvallen. Ook voor topsporters.

Overigens, een hersenschudding zie je niet op de CT-scan. Eventuele bloedingen en fracturen wel of een zeer forse kneuzing. Maar laten we daar niet vanuit gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:43:
[...]

Hersenschudding kan best serieus zijn. ALs ie echt pech heeft mag die van de doctor een race aan de kant blijven, maar dat is dus even afwachten. Was een heftige zijdelingse impact.
Dit dus. Flinke klap. Als het inderdaad hersenschudding is dan kan het spannend worden of hij in Hongarije kan in stappen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Homeland schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:44:
[...]

Stel dat het andersom was gebeurd? Max wint, is blij met de overwinning, zou dat net zo'n smerig lachje zijn geweest?
Eerlijk gezegd, ik betwijfel het.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 12-09 22:54
Wat een dag zeg. Ik vind dat Mercedes hier door de mand is gevallen. Ze tikken (per ongeluk laat dat duidelijk zijn) hun main competitor eraf, en die main competitor komt zelfs in t ziekenhuis te liggen, schrijven e-mails naar de FIA om de radio te vermijden (en dus de fans), negeren het compleet in interviews en vieren feest alsof die main competitor 2e is geworden en ze zó hard hebben gewerkt de afgelopen weken, zó goed zijn etc etc.

Distasteful.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Alex wordt heel erg tegengehouden door zn RBR tshirt in het verwoorden wat hij vindt van het incident bij de post-show op F1TV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:45:
[...]

Max die geeft dan een analyse, Lewis ontwijkt het onderwerp met al zijn leugens. Maar Button is hierbij ook gewoon walgelijk. Durft geen vraag te stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:33
Homeland schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:44:
[...]

Denk niet dat max zou doen of er niks was nee. Die had eerder iets gezegd als "volgens mij zat ik er naast, maar ik wil liever op de baan het uitvechten dan zo".

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Waah schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Doet alsof er niets gebeurd is inderdaad. Maarja daar doen de interviewers ook aan mee. Brits feestje.

Heb geen vraag gehoord na afloop aan hem over het incident. Maar dat ligt er ook aan dat ik niet lang heb gekeken.

Maar het begint wat de signature move te worden van Hamilton. Red Bulls rondtikken. En je zet een mooi precedent voor de toekomst overigens.
Ik heb interviews etc na de race niet gekeken. Maar dus niet eens een 'ik hoop dat max oke is' ?

Er wordt hier vaak gezegt dat mensen zuur zijn, oranje bril op hebben etc. Topic gaat op slot zelfs. Maar ik vind dat hamilton het steeds makkelijker maakt en het steeds weer bewijst wat voor een slechte verliezer hij is. Ik hoor het ook van ferrari fans. Dan vind ik het echt niet gek als mensen er zuur van gaan reageren (ik heb overigens niet álles gelezen).

Ik denk dat we de komende races nog wel vaker dit soort dingen gaan zien, als ze zo erg aan elkaar gewaagd blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:46
Aardappelbakker schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:36:
[...]

Maar het kromme is dat Hamilton effectief niet gestraft is, omdat hij i.c.m. met Mercedes nog steeds superieur is t.o.v. de rest van het veld. Dus straf is terecht en volgens het boekje de juiste straf voor het vergrijp, maar het is eigenlijk geen straf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:45:
[...]

Ik snap wat Homeland bedoelt ivm roze (oranje) bril maar in alle jaren dat VER op de 2e viool speelde heb ik m altijd vol respect horen spreken en acteren naar HAM.
Omgekeerd blijkbaar niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Waar ik echt heel erg bang voor ben.

Een vergelijkbaar incident als vandaag gebeurd weer maar dan in Zandvoort. Max vliegt er uit, Lewis komt er ongeschonden van af en dat de sfeer op en rondom het circuit zo enorm giftig wordt dat in feite Lewis zijn veiligheid in het gevaar komt. -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
DaniëlWW2 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:30:
[modbreak] Zo, de uitzending is voorbij, we gaan het weer proberen. Maar we hoeven hier geen onbeschofte reacties te zien. [/]
Complimenten aan @DaniëlWW2 voor de moderatie.

Wat een race idd. Hopelijk geen blijvende schade voor Max.

Want hoe de uitslag ook is, het blijft mensenwerk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Plenkske schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:46:
[...]

Ik heb interviews etc na de race niet gekeken. Maar dus niet eens een 'ik hoop dat max oke is' ?

Er wordt hier vaak gezegt dat mensen zuur zijn, oranje bril op hebben etc. Topic gaat op slot zelfs. Maar ik vind dat hamilton het steeds makkelijker maakt en het steeds weer bewijst wat voor een slechte verliezer hij is. Ik hoor het ook van ferrari fans. Dan vind ik het echt niet gek als mensen er zuur van gaan reageren (ik heb overigens niet álles gelezen).

Ik denk dat we de komende races nog wel vaker dit soort dingen gaan zien, als ze zo erg aan elkaar gewaagd blijven.
Nee joh. Helemaal niks.

I was ahead
Max was agressive
I won't say anything about the penalty
Great victory

Maar er zit gewoon een enorme flaw in die penalties.

10s straf geven aan iemand die altijd 40s+ voor het veld uitrijdt slaat nergens op.

En max pakt nog een keer een stapel gridplekken.

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 18-07-2021 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Vrees ook dat er nu nog harder ge-raced zal worden. En dan gaat Norris er vandoor met het wk :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:47:

Een vergelijkbaar incident als vandaag gebeurd weer maar dan in Zandvoort. Max vliegt er uit, Lewis komt er ongeschonden van af en dat de sfeer op en rondom het circuit zo enorm giftig wordt dat in feite Lewis zijn veiligheid in het gevaar komt. -O-
Neejoh, Max wint daaro en dan gaat die 10 rondjes met een oranje vlag rijden over het circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23

Ik vrees al een beetje dat daar geen extra incident meer voor nodig...

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 23:36
Man dat was echt schrikken. Die eerst live board radio van Max. Ik dacht echt even die is serieus gewond. Maar dat was wellicht de impact op z’n longen, pijn, schrik. Welnu: als hij er goed afkomt zonder fysieke schade voor de rest van het seizoen, dan ben ik al tevreden over vandaag.

Terechte straf? De 10sec penalty lijkt mij wel terecht. Als dit achterin het veld was gebeurd, had ik dat terecht gevonden en zo beoordeel ik dat.

Gerechtigheid? Zo voelt het natuurlijk niet, onderaan de streep. Maar ik denk dat de houding van Hamilton/Mercedes na de winst uiteindelijk wel gerechtigheid brengt. Reken maar dat dit reputatieschade met zich meebrengt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:48:
[...]

Nee joh. Helemaal niks.

I was ahead
Max was agressive
Great victory
Je vergat:

Great fans

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ja en dan klagen dat de fans racistisch zijn. Lewis is altijd het slachtoffer, het is nooit nooit hijzelf. Iedereen maakt fouten, maar het niet toegeven van fouten is zo zwak. Ben benieuwd hoe Max de volgende races rijdt. De auto is nog altijd top in de handen van Max, dus wellicht komt er niet eens een volgend moment zoals deze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Oh de post-show is gewoon live op YT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
[...]

Nee joh. Helemaal niks.

I was ahead
Max was agressive
Great victory
Hahahaha "I was ahead". Waar dan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanpuffelen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23-04-2022
siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:46:
[...]

Max die geeft dan een analyse, Lewis ontwijkt het onderwerp met al zijn leugens. Maar Button is hierbij ook gewoon walgelijk. Durft geen vraag te stellen.
Ja, Lewis is een waardeloos verliezer. Hij duwt Max van de baan om zo punten te pakken. Walgelijk gewoon. Dat is de enige manier waarop hij nog kan winnen. Het kromme is dat het nog werkt ook. Door slechts 10 seconde straf te geven hebben ze Lewis aangemoedigd om op deze manier het seizoen af te maken. Telkens Max eraf duwen (eventueel door Bottas laten doen), en hij wordt weer wereldkampioen. En dan vreemd opkijken dat mensen minder geinteresseerd raken in F1...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
Horner: Max is nog in het ziekenhuis. Niet ligt nog in het ziekenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Plenkske schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:49:
[...]

Hahahaha "I was ahead". Waar dan ?
Ehh... Twee bochten eerder?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Max moet z'n koppie erbij blijven houden. Dit mag niet onder z'n huid gaan zitten, die beelden van Lewis na de overwinning schreeuwen om wraak. Maar laat karma z'n werk doen, Max staat er wel aan 't eind van de rit.

Overigens hoop ik van harte dat het Nederlandse F1 publiek straks op Zandvoort, zich van hun beste Oranje kant zullen gaan laten zien, en dus ook richting Hamilton. Ik vrees daar enigzins voor, gezien de heftige emoties die het hier in dit topic al teweeg kan brengen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:49:
[...]

Ja en dan klagen dat de fans racistisch zijn.
Laat dat nou. Juist dit benoemen houdt het hele racisme gedoe van beide kanten levend. Totaal irrelevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG

Zandvoort wordt toch gereden zonder publiek, want het kan bijna niet anders dat we dan weer in een semi-lockdown zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Maurice079 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:48:
[...]

Ik vrees al een beetje dat daar geen extra incident meer voor nodig...
Laten we niet doen alsof de Britse fans zo respectvol waren. En nee, dat is geen excuus om wel wat te doen uiteraard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
Nee joh. Helemaal niks.

I was ahead
Max was agressive
Great victory

10s straf geven aan iemand die altijd 40s+ voor het veld uitrijdt slaat nergens op.

En max pakt nog een keer een stapel gridplekken.
Lewis hoeft iig op geen enkele sympathie te rekenen dit jaar op Zandvoort.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik denk wel dat dit het moment voor de FIA moet zijn om eens de verhouding tussen de vergrijpen en de bijbehorende tijdstraffen onder de loep te nemen. Voor over de lijn gaan bij de pit entry krijg je vijf seconden, en voor het creëren van een levensgevaarlijke situatie tien. Dat vind ik niet in elkaar met verhouding. Nu hebben ze gehandeld naar de letter van de wet, en dat is prima. Maar misschien toch die straf voor 'causing a collision' eens ophogen.

Incident lijkt me duidelijk Hamilton's fout, aangezien hij niet op de apex zit en er ook niet voorbij is. Bij zijn actie op Leclerc doet hij precies hetzelfde, maar is Leclerc te lief (maar goed, die heeft gezien wat er kan gebeuren). Verstappen liet hem gewoon staan. Achteraf kun je je afvragen of dat verstandig was gezien de WK stand, maar dat is een Red Bull in de kont kijken.

Heb de interviews achteraf niet gezien, want het eten kwam op tafel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:50:
[...]

Ehh... Twee bochten eerder?
Ja, maar daar heeft dat natuurlijk niks mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:49:
Hij is daar vast niet om nog even de kinderafdeling te bezoeken……

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:49:
Dat is een potato patato...

Iig dus in het ziekenhuis. Dat is vaak niet goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
ThomasG schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:50:
[...]
Zandvoort wordt toch gereden zonder publiek, want het kan bijna niet anders dat we dan weer in een semi-lockdown zitten.
Dan wordt hij niet gereden…

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Het incident is voor mij niks meer dan een race incident. Shit happens. Waar ik me aan stoor is het gedrag van Hamilton na de race. Onwaardig en respectloos.

[ Voor 1% gewijzigd door Hugo op 18-07-2021 18:55 . Reden: Woordje 'mij' vergeten ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
YakuzA schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
[...]

Lewis hoeft iig op geen enkele sympathie te rekenen dit jaar op Zandvoort.
En dat is zo zonde :(

Want juist die twee zorgen voor zo’n onvergetelijk seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Lordy79 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:50:
[...]

Laat dat nou. Juist dit benoemen houdt het hele racisme gedoe van beide kanten levend. Totaal irrelevant.
Euhm, zo werkt het in Lewis zijn hoofd. Mag ik dat niet benoemen? Elke straf voor hem is een levensgroot onrecht. Hij heeft het al eens geflikt he, de stewards verweten racistisch te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

autje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
Ik denk wel dat dit het moment voor de FIA moet zijn om eens de verhouding tussen de vergrijpen en de bijbehorende tijdstraffen onder de loep te nemen. Voor over de lijn gaan bij de pit entry krijg je vijf seconden, en voor het creëren van een levensgevaarlijke situatie tien. Dat vind ik niet in elkaar met verhouding. Nu hebben ze gehandeld naar de letter van de wet, en dat is prima. Maar misschien toch die straf voor 'causing a collision' eens ophogen.

Incident lijkt me duidelijk Hamilton's fout, aangezien hij niet op de apex zit en er ook niet voorbij is. Bij zijn actie op Leclerc doet hij precies hetzelfde, maar is Leclerc te lief (maar goed, die heeft gezien wat er kan gebeuren). Verstappen liet hem gewoon staan. Achteraf kun je je afvragen of dat verstandig was gezien de WK stand, maar dat is een Red Bull in de kont kijken.

Heb de interviews achteraf niet gezien, want het eten kwam op tafel :).
Bij de inhaalactie op leclerc zal lewis wel op de apex, 2 meter meer naar rechts.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:46
[...]

Nee joh. Helemaal niks.

I was ahead
Max was agressive
Great victory

Wat zei hij ook alweer op de radio aan het einde? "This is such a proud moment for me" (2:13:30 op de F1TV stream, op het moment dat hij net zijn auto bij het bordje heeft gezet). Beetje misplaatst nadat je een concurrent het ziekenhuis in hebt gereden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:47
Ik vind veel 'Max-fans' hier (en op andere platformen) nogal triest. Daar helpt Tom Coronel natuurlijk niet aan mee, Doornbos is veel realistischer. Het mooie aan de Formule 1 is dat fans goed met elkaar om gaan en er altijd gezelligheid onderling is, ongeacht wie er wint.

Sommige hier doen alsof het Ajax - Feyenoord is, laten we alsjeblieft niet die richting op gaan. Hamilton is bestraft, het is zuur voor Verstappen, maar dat is racen, nu weer op naar de volgende race.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:52:
[...]

Euhm, zo werkt het in Lewis zijn hoofd. Mag ik dat niet benoemen? Elke straf voor hem is een levensgroot onrecht. Hij heeft het al eens geflikt he, de stewards verweten racistisch te zijn....
Dat is dan zijn probleem. Jij laat je trigger en en in dit geval leg jij het als eerste op tafel. Maar goed dit is OT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:51:
[...]

Dat is een potato patato...

Iig dus in het ziekenhuis. Dat is vaak niet goeds.
Om een CT scan te maken, dat duurt normaal wel eventjes voordat je dan ook de uitslag ook hebt. Tevens zal hij een volledige check ondergaan. Ik geloof wel dat hij voor de volgende race hersteld is hoor. Ben eerder benieuwd of dit nou dit door zijn hoofd zal spoken en bij de volgende lewis tik hij gewoon makkelijker zichzelf laat inhalen..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ja even over die eventuele heart-attack Lewis...
Pagina: 1 ... 36 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.