Gewoon weer exact dezelfde actie, what the fuck. Dan verdien je het echt niet om te winnen, doe je het dus bewust om iemand van de baan de duwen.
"I gave it (my) all" mag er tegenwoordig ook bij.RedHat schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:57:
Ik voel een:
Such a great crowd
Such a great race
Such a great result
aankomen.
Jawel hoor.Xfade schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:58:
[...]
Dat heeft geen nut als je niet in de top 10 zit...
Nou hier mag Lewis trots op zijn. Eerst je grootste concurrent uitschakelen en dan winnen... Shame, shame, shame....
"When you grow up your heart dies"
Vlag gaat hier half stok. Dieptepunt in F1!ArthurMorgan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:57:
direct na de vlag gaat de boel uit, echt totaal geen behoefte aan de interviews vandaag
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Perez krijgt puntje niet ivm buiten top 10 maar ham krijgt ook niet dus prima.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kut Hamilton, gadverdamme. En dan voor de camera weer de vermeende onschuld spelen
Twente komt eraan!
Wel dus. Ham krijgt punt dan niet.
Wel slim van hamilton om weer aan de binnenkant te zitten.
Lol, wat belachelijk. Gewoon je neus er weer insteken waar die niet hoort, Leclerc forceren om maar wijd te gaan en er mee wegkomen ook. Wat een onzin.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Met een normale straf was dat ook niet gebeurd.jaapstobbe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:59:
Volgens mij was hier iemand die zei dat HAM nooit de top 6 nog zou gaan inhalen?
Ze laten Perez snelste ronde pakken zodat Lewis die extra punt niet krijgt
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Haha wat een aanfluiting is dit zeg..
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Pfoe blij voor Leclerc dat hij de wagen hield.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Walgelijk.
Maar geen EK titel die thuiskomt
Ipv daarvan een valsspelende “wereldverbeteraar”
Maar geen EK titel die thuiskomt
Ipv daarvan een valsspelende “wereldverbeteraar”
Was dat niet precies hoe hij max eruit tikte? Weer +10s dus
alles kan off-topic
Hij rijdt 16e.winwiz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:59:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kalm aan heren, Karma komt nog wel. Hoe spannender, hoe mooier het kampioenschap voor Max.
Perez??? Wat is daarmee gebeurt.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hoe dan?!winwiz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:59:
Geen nut als Perez niet in top 10 eindigt.winwiz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:59:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Olav, HAM krijgt dat punt niet als PER de snelste ronde rijdt...
"When you grow up your heart dies"
Vanaf P16?winwiz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:59:
Wel, fijn voor de britse fans.
Voor de rest dikke kak
Voor de rest dikke kak
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mol komt er nu pas achter hoe het met het extra punt zit. Man man man.
Gewoon bijna 2 auto's op hetzelfde punt op hoge snelheid die bocht uit gekegeld. Mag wel een staartje krijgen.Quad schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:00:
Pfoe blij voor Leclerc dat hij de wagen hield.
1x kan toeval zijn. 2x is dat zeker niet.
#blessed
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ah daarvoor..
Zucht, dat heeft wel nut. Want dan krijgt Lewis het punt niet.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nou. Iedereen mag alvast een teiltje gaan halen voor de interviews dadelijk. Hij zal vast gaan bidden dat Max ok is
PSN: xMaurice93
Nee want hier maakte leclerc zelf een fout.Ankona schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:00:
Was dat niet precies hoe hij max eruit tikte? Weer +10s dus
Hier weet ook de helft niet hoe het werktdutchgio schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:00:
Mol komt er nu pas achter hoe het met het extra punt zit. Man man man.
Iedereen hier zeiken over teamorders van Mercedes, doet RBR het ook
Jezus zo moeilijk is het toch niet. Als de fastest lap in de top 10 zit, krijg je er een punt voor. Buiten de top 10 geen punt, maar dan krijgt ham hem in dit geval ook niet.
Echt ik zei het eerder. Maar de FIA moet echt heel snel puntenstraffen invoeren. Krijg je straf dan ook punten in mindering op het kampioenschap èn de constructeurs.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Noem me een slechte verliezer, maar hier is ‘ie ook uit. Fijn weekend nog verder en laten we hopen dat VER rapt hersteld!
per aspera ad astra
Bensimpel
Positieve meneer
Nee, dit willen we ook niet zien.
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 18:36 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Zo vaak zit Verstappen niet achter Perez hoorFabianGTI schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:01:
Nu even beide bochten naast elkaar leggen en met terugwerkende kracht alsnog diskwalificeren. Wat een aanfluiting. 10 seconden, die hij ook nog mag uitdienen op een moment waarop het hem uitkomt... En zomereen kotsen tijdens het interview. "I feel sorry for Max..."
Je concurrent van de baan rossen, "straf" krijgen en dan winnen. Wat een amateursport.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lewis Hamilton zou hier niet trots op moeten zijn.
Get in there Lewis!
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Dans mislukt

Ik zou hem denk ik ook niet zo hard in durven sturen als Hamilton daar aan de binnenkant zit. En daar maakt Hamilton mooi gebruik van.
Wat is hier een teamorder aan? Hij rijd alleen.FabianGTI schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:01:
De Italianen hebben een week te vroeg gewonnen

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Sorry, maar hij heeft er toch echt maar met 1 een aanrijding gehad. Waar haal jij nummer 2 vandaan? Met Leclerc? Die had zelf gewoon te veel snelheid mee en Hamilton heeft daar wel gewoon gelift dus nooit risico op aanrijding.chevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:00:
[...]
Gewoon bijna 2 auto's op hetzelfde punt op hoge snelheid die bocht uit gekegeld. Mag wel een staartje krijgen.
1x kan toeval zijn. 2x is dat zeker niet.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Verwijderd
Sir Cheats 'a Lot does it again...Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:34:
Ik krijg deze race een beetje dit gevoel bij Hamilton...
[Afbeelding]
*knip*
Nee
Nee
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 18-07-2021 18:03 ]
TV uit, dat blessed interview kan me gestolen worden. Met zoveel geluk kun je niet van een overwinning spreken.
Vindt dat echt niet kunnen. Ze zouden Red Bull eens op het matje moeten roepen om je tweede driver zo voor gek te zetten. Walgelijk!FabianGTI schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:01:
(Nee, niemand? Ow, tactische zet…)
Wow. Bij Sky zijn ze wel erg blij. Bizar. Relativeren zit er niet in bij ze.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En nog dankzij teamorder ook.Lekker Ventje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
Je concurrent van de baan rossen, "straf" krijgen en dan winnen. Wat een amateursport.
Dit is gewoon de dood van de F1. Is er een keer strijd om de titel. Krijg je zo'n dag.
Most disapointing race ever!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zuurheid = emotie. Is zie het probleem niet in zuur zijn na zo'n race als ik eerlijk ben. Moet toch kunnen bij sport?tweakduke schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
[modbreak]Hou de zuurheid nou eens even bij je. Anders gaat het topic tijdelijk dicht en later weer open om na te praten.[/]
Ah! Welkom terug. Paar weken niet gezienLondon schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
Get in there Lewis! 😎
PSN: xMaurice93
Schandalige overwinning dit. Diep triest zo.
Dit topic toont weer waarom ik anti-Verstappen ben, het heeft de Nederlandse F1 coverage en fora's compleet verpest. Voorheen had je de fans van diverse teams en was er een balans maar nu is het 1 groot oranje brillen feest.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Advies aan HAM: hou svp je bek bij het interview.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Over de duinen heenSunriseBGN schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
Deze krijgt ie terug, in Zandvoort
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit was net zo’n opzet als schumacher op hill in Adelaide 94. Misselijkmakend wat hij doet. Ik hoop dat het zich niet uitbetaald aan het einde maar ik vrees dat dit fataal is, bijna letterlijk.Osxy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:56:
[...]
Dit is een vergelijk die niet op gaat.
Al deze jongens weten het risico wat ze nemen en mocht iets met opzet gaan zou ik ook direct roepen voor een DQ en schorsing.
Hopen/wensen dat iemand crashed en hierbij een blessure op loopt is gewoon not done.
een treffende spreuk
Ik kan deze race in één woord samenvatten: onrechtvaardigheid.
Uit, onrechtvaardig bah!
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Als Lewis ballen heeft komt hij niet opdagen op het podium. Dan maar een lege podiumplek!
Die stewards zijn de echte winnaars, toch mooi om zo’n race helemaal eigenhandig te kunnen verneuken.
Donder toch op man, wat een walgelijke overwinningxavento schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
Get in there Lewis!
Twente komt eraan!
Max z'n tijd komt nog. Karma is a bitch. Ben er ook wel klaar mee voor vandaag.
+3Osxy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:03:
Dit topic toont weer waarom ik anti-Verstappen ben, het heeft de Nederlandse F1 coverage en fora's compleet verpest. Voorheen had je de fans van diverse teams en was er een balans maar nu is het 1 groot oranje brillen feest.

keurige inhaalrace en mooie inhaalactie voor de leiding.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Die teamorder was vrij logisch. Kijk hoeveel sneller Hamilton is.Terranova schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
[...]
En nog dankzij teamorder ook.
Dit is gewoon de dood van de F1. Is er een keer strijd om de titel. Krijg je zo'n dag.
Dat doen alle teams als 1 van hun rijders zoveel sneller is. Zie ik het probleem niet zo van.
Dat je daarom anti verstappen bent, zegt ook genoeg..Osxy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:03:
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Nee Olav… je vergeet de impact op de rest van het seizoen… ik vrees dat dit de ‘gamechanger’ was voor dit seizoen. Mag Max volgende race wel rijden? Grid straffen verderop in het seizoen door motorwissel of versnellingsbak wissel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mag ik zeggen dat ik de uitbundige viering van de overwinning wel een beetje misplaatst vond?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.