No keyboard detected. Press F1 to continue.
[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 17:52 ]
En zelfs dat is niet vreemd. Het verschil in snelheid is zo groot helaas dat een gevecht voor Norris alleen maar nadelig is. Nu verliest hij de minste tijd.Ankona schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:46:
Wat Bottas doet verwacht je ook van Perez als max achter hem zit. Niets verrassend, niets verwerpelijks aan. Erger vond ik dat Norris de deur net zo open hield.
Ik had niet gedacht dat LEC op 1 zou rijden in deze fase vd race.
En ik gok dat 7 ronden net niet genoeg is voor HAM. LEC is een slimme coureur.
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 17:53 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Set your goals high, and don't stop till you get there.
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 17:53 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bottas heeft toch nooit echt goede racepace gehad, zeker niet als je hem met Hamilton vergelijkt.cy-gor25 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:51:
het is toch wel heel vreemd dat hamilton zo snel gaat en bottasw zo traag is...dezelfde auto. Bottas heeft ook al races gewonnen.
Volgens mij klopt er dan iets niet .....
Hou eens op met schelden!Bensimpel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:52:
Lewis dikke blaar
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 17:54 ]
Als BOT voor HAM zit zetten ze zijn hoogste versnelling uitcy-gor25 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:51:
het is toch wel heel vreemd dat hamilton zo snel gaat en bottasw zo traag is...dezelfde auto. Bottas heeft ook al races gewonnen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bottas is een goede qualifier, geen racerchevsticks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:52:
[...]
Bottas heeft toch nooit echt goede racepace gehad, zeker niet als je hem met Hamilton vergelijkt.
Moet je voorstellen als je een ander daadwerkelijk het ziekenhuis in rijd. Bless him!Osxy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:51:
[...]
Iemand lichamelijk leed toe wensen, toppertje hoor.
een treffende spreuk
Hoop nog steeds dikke karma waarbij zijn auto hortend en stotend het in de laatste ronde begeeft.DeBaroN schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:52:
Blijft raar, je tikt je directe concurrent er af en krijgt maar 10sec straf en gaat eindigen al 1e.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
PSN: xMaurice93
Dit inderdaad. Alleen maar voordelen met de rode vlag en de tijdstraf die niets doet.DeBaroN schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:52:
Blijft raar, je tikt je directe concurrent er af en krijgt maar 10sec straf en gaat eindigen al 1e.
Ook al deed Hamilton het 100% niet expres, hij heeft wel weer eens geluk met de uitkomst.
Precies. Klopt geen hol van… dat maakt F1 ook nooit zo populair als voetbal…DeBaroN schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:52:
3 meter na de ingang van de pitstraat aubMikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:53:
Ik ben al 20 minuten een klapband dans aan het doen. No luck yet.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hahaha nee hoor. Ik ben gewoon een race fan, naast dat ik max fan ben. Baal vreselijk van max, maar het is nu zoals het is. Gewoon hopen dat leclerc ham eraf tiktwerphengel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:50:
[...]
Wat nou, zit jij soms ook bij de FIA!! Hè nou, ja zeker hè?!![]()
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
kapotte-onrepareerbare-motordans is beterMikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:53:
In welk universum moet dat plaatsvinden?
Harder dansen!!1!MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:53:
per aspera ad astra
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Sweet Revenge is the best revenge.
Verder is het in F1 te makkelijk om een scenario te ensceneren waarbij je een (WDC) concurrent extreem bezwaar benadeeld door je actie. We hebben het niet over een rookie maar over HAM, een 7x WDC. En het is niet de eerste keer dat hij een dergelijke actie doet.
FIA zal hier toch echt gelijk actief mee aan de slag moeten gaan. Deze straf is een joke.
Verder is dit imho een grote smet op HAM zijn carriere.
Als ik zijn reactie zag weet hij heel goed dat hij erg fout zat.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Euh nee?d0s schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:54:
Perez nu snelste ronde
2019.WhySoSerious schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:54:
Een Ferrari die een MB voor blijft?
In welk universum moet dat plaatsvinden?
Toch knap dat ze zelfs met een illegale motor nog geen kampioen zijn geworden.
"When you grow up your heart dies"
Ik doe m'n best man. Zweet staat in m'n naad!
Moet je hem niet voor Gasly doen hehMikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:53:
Hij bedoelt dat PER nu de snelste ronde moet rijden
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ze moesten toch middenin het seizoen een aanpassing doen?dutchgio schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:55:
[...]
2019.![]()
Toch knap dat ze zelfs met een illegale motor nog geen kampioen zijn geworden.
Dan moet hij dat zeggenNat-Water schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:55:
[...]
Hij bedoelt dat PER nu de snelste ronde moet rijden
Waarom zou dat nep zijn? Denk je echt dat Lewis geen empathie bezit? Beetje rare gedachte.pietr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:55:
Baal er nu al van dat Ham dadelijk zogenaamd medeleven gaat tonen richting Max: “Is he okay?” 🤮
Ja, ik kan ook niet zo goed tegen dat woke / hypocriete gedoe van hem. Maar dat hij onmenselijk zou zijn daar ga ik niet in mee.
Dit is een vergelijk die niet op gaat.pro_6or schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:53:
[...]
Moet je voorstellen als je een ander daadwerkelijk het ziekenhuis in rijd. Bless him!
Al deze jongens weten het risico wat ze nemen en mocht iets met opzet gaan zou ik ook direct roepen voor een DQ en schorsing.
Hopen/wensen dat iemand crashed en hierbij een blessure op loopt is gewoon not done.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Such a strong driver, Charlespietr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:55:
Baal er nu al van dat Ham dadelijk zogenaamd medeleven gaat tonen richting Max: “Is he okay?” 🤮
Lekker veilig om dat nu te zeggenKoning-Admiraal schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:56:
Hamilton gaat Leclerc pakken.
per aspera ad astra
Facetimen vanuit het ziekenhuis.Valar schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:56:
Als Max DOTD wordt, hoe doen ze dat dan met het interview?
"When you grow up your heart dies"
Niks veiligs aan, is gewoon een feit
http://yor.minitroopers.com
Of gooi hem erafsjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:57:
Kom op LEC laat zien wat je waard bent...
Such a great crowd
Such a great race
Such a great result
aankomen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
PSN: xMaurice93
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
per aspera ad astra
[ Voor 40% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-07-2021 17:59 ]
Nee, geen top 10MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:58:
Perez naar binnen voor fastest lap
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat heeft geen zinMikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:58:
Dat heeft geen nut als je niet in de top 10 zit...MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:58:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
I served in a company of heroes.
Dat heeft wel zin, kost Hamilton een punt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.