digiman schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:04:
[...]
Ik reageer normaal nooit, lees normaal heel graag mee, maar de reacties van sommige Max-haters maken het hier ook niet bepaald gezelliger, net zoals de overdreven oranjebrillen. Sowieso, waarom zo’n haat? Ik ben ook niet echt fan maar hij heeft de F1 wel weer een stuk spannender gemaakt de afgelopen jaren. Geniet er eens wat meer van.
En heb verder medelijden met mij , ben Vettel-fan.
Ik sta ook redelijk neutraal in de F1, maar wat vandaag gebeurde kan echt niet. Zo’n straf van 10 seconden is niks als je weet dat de top 3 vaak al meer dan een minuut bij de rest weg rijdt.
Daar komt ook bij hoe een team als Mercedes zich profileert. Vooral Toto is echt een zeikstraal. Huilen en gooien met materiaal en kwijlen als hij wint. Daarmee bedoel ik dat die altijd zeikt. O, we hadden nog wel 30 seconden harder gekund zegt hij bijv. als ze winnen.
Dan komt Lewis nog eens een arrogante duit in het zakje doen. Zeuren over banden en vibraties aan zijn auto als hij niet vooraan rijdt. Terwijl je aan zijn rondetijden ziet dat er geen zak aan de hand is met zijn auto. Zijn vraag over de boordradio naar Max komt dan ook geforceerd over. Nee, ik ben geen fan van die man mede door zijn hele voordoen en ermee te koop lopen dat hij de beste is. Dat mag, maar dat kan ook wel wat minder decadent.
Goed, een wedstrijd als vandaag laat wel weer zien dat ook de straffen maar eens tegen het licht gehouden moeten worden.
Finish heb ik niet gezien. TV ging uit toen Lewis Leclerc voorbij ging. Die ‘thank you fans, asphalt, tires, car, hamburgers, aliens, etc’ speech van Lewis had ik ff geen zin meer in.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.