Zal misschien aan mij liggen maar los van Volvo durf ik blijkbaar nog niet op die systemen te vertrouwen. Ik zal dan ook NOOIT op een file of stoplicht afrijden zonder ZELF te remmen. No way dat ik dat laat beslissen door de software in een auto. Ik geloof dan ook niet zo in dat hele autonome rijden, iig niet zoals het nu gaat.ergodyne1 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:42:
Ben overigens vanochtend compleet mijn vertrouwen in Pilot-Assist kwijt geraakt toen ik bijna in een voor mij rijdende wagen knalde. Ik kwam rustig op een file afrijden, gelukkig vertrouwde ik mijn Pilot-Assist al niet dus had de voet al voor het rempedaal... wat gebeurt er, de C40 remt gewoon niet af. Ik kon net op tijd tot stilstand komen. Hele rare gewaarwording, ben mij lichtelijk kapot geschrokken... Tijd om een officiele klacht oid in te gaan dienen bij Volvo, wordt gek van dit systeem.
Lekker op ACC rijden op de snelweg en rustig laten afzakken als je voorligger dichterbij komt dikke prima. Maar blind vertrouwen...nee dat zal ik waarschijnlijk ook nooit kunnen.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nBazYB8xgrrkxSXqRhS9ZuOt.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/o3rCuwceM6C01OCG1EkJRSj5.gif?f=fotoalbum_large)