Zojuist terug uit Nijverdal. Na de prettige ontvangst is de software update uitstekend verlopen en stond er binnen 40 minuten op. Alles liep prima vlot door. Heb meegekeken op het computerscherm in de werkplaats en het waren 13 softwarepakketjes die één voor één werden gepusht en geïnstalleerd. Nu eindelijk ook de nieuwe cluster en vind die er fraai uitzien. Beter dan die "racetrack" cockpit. Versie is nu 5.1.9.
Buiten het cluster zo te zien geen visuele veranderingen op het middenscherm. De twee dikke balken zijn gebleven. Maps zag er wel iets anders uit met die ballonnetjes. Had nog wat boodschappen gedaan en warempel begon Spotify meteen te spelen toen ik instapte. Voorheen moest ik altijd op de play knop drukken. So far so good..
Meteen ter plekke mijn XC40 omgeturnd naar een EX40. Aangezien mijn MY24 eigenlijk een EX40 is en ik nogal eens de vraag krijg of dit een plugin hybride is vanwege de XC40 aanduiding had ik bij het maken van de afspraak gelijk een EX40 embleem besteld. Ze boden aan die er meteen op te plakken, dus ook meteen geregeld. Nu hopelijk geen vragen meer over hybride..