Niet persoonlijk en meer in algemene zin, maar dit vind ik persoonlijk een beetje flauwe opmerking. Er komen immers nieuwe rijders bij en waarom mogen die niet hun ongenoegen of hele positieve ervaringen hier delen? Al zijn ze tig keer door P8 rijders al gemeld die de auto ondertussen al een jaar hebben? Het is misschien eerder veelzeggend dat vele issues nu door een nieuwe groep rijders nog steeds wordt ervarend. Ik zou me daar toch wel een beetje voor schamen als Volvo zijne....En hoe meer klachten...mee meer kans dat ze het wel serieus oppakken toch? Dus juist belangrijke dingen blijven melden.Lancer schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:50:
[...]
De punten die je aanhaalt zijn valide hoor, maar ze zijn al zo vaak be- en genoemd in deze al meer dan 240 pagina's, dat het met name voor diegenen die al 240 pagina's meelezen het inmiddels klinkt als een hangende brakke plaat (als iemand nog weet wat dat is).
Ik lees zelf mee vanwege het uitwisselen van kennis. Meningen zijn in zoverre interessant dat ik ze inc. onderbouwing wel wil vernemen, maar niet keer op keer.
Als nieuwe rijders dat niet meer mogen melden kunnen we trouwens ook beter dit topic sluiten want dan is zo'n beetje alles al gezegd, alle ervaringen zijn wel langs gekomen, vakantie ritten, updates, problemen, verbruik, range, de mooie succesverhalen. Noem het...
Lijkt me niet dat je moet willen toch?
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
:strip_exif()/f/image/RcpcUCPZJrxihfzdnPEvBzs6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zvAkmvZdFvCGNMoUw7bmKyXu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dYC8mR4zTNhmKbdBBGz13h4s.jpg?f=fotoalbum_large)