XC40 P6 Plus MY23 19 inch zomer-winterbanden wissel, warmtepomp
Hehe, toevallig dat je dit net vandaag gepost hebt! Ik heb al een tijdje een docker-container draaien met Navidrome en de software voor Apple spullen was makkelijk te vinden, maar niet voor AAOS!vdburg schreef op zondag 13 september 2026 @ 12:58:
Ik heb onlangs een EX60 P10 Ultimate besteld. Op dit moment gebruik ik in mijn EX40 MY24 een USB stick voor al mijn muziek, wat ik afspeel met Audiowagon. Dit werkt op zich prima zeker sinds het geneuzel met toestemming om de usb stick te benaderen in de laatste firmware versies redelijk is opgelost (soms komt die vraag nog als een duveltje uit een doosje naar boven).
Omdat ik niet 100% zeker ben dat dit in de EX60 ook gaat werken (denk het wel) heb ik een alternatief gezocht en gevonden. Voor diegenen die een eigen server aan internet hebben hangen is het mogelijk om een muziek collectie te delen met Navidrome. Het afspelen kan dan met Norrklang wat speciaal voor AAOS gemaakt is en veel overeenkomsten met Audiowagon heeft.
Ik heb dit nu een paar dagen draaien en het werkt uitstekend. Misschien is dit een alternatief voor mensen die eigen muziek willen afspelen.
Toevallig heb ik ook afgelopen vrijdag Norrklang gevonden in de app-store in de ex40 en het bevalt me goed!
Ik ervaar idd hetzelfde als jij met m’n MY22ron65 schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:41:
[...]
Kijk, en dat werkt nu dus precies NIET.
Als ik een icoon iets langer aangeraakt heb, kan ik het weggooien (prullenbakje) maar niet verplaatsen.
Ik heb het vermoeden dat dit vanaf MY24 pas mogelijk is, bij de wagens die ouder zijn niet.
ik heb MY24 en daar werkt dit ook niet... helaas...ron65 schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:41:
[...]
Kijk, en dat werkt nu dus precies NIET.
Als ik een icoon iets langer aangeraakt heb, kan ik het weggooien (prullenbakje) maar niet verplaatsen.
Ik heb het vermoeden dat dit vanaf MY24 pas mogelijk is, bij de wagens die ouder zijn niet.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"