The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
ik heb gepoogd terug te sscrollen - maar vind het niet lijkt het.. hoe kan ik het beste mn auto "schoon" opleveren qua accounts? Ik delete alle apps en ontkoppel google & volvo acc?
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Hier werkt het ook met batt %.Orion84 schreef op donderdag 18 december 2025 @ 11:39:
[...]
Had al vanalles bekeken (google account in de auto eens uitgelogd en weer ingelogd, privacy instellingen, auto staat ook wel in de lijst ingelogde apparaten in google account etc.). Maar deze had ik nog niet gezien: DoubleDot in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic" en Marko72 in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"
Dat zojuist even gedaan en nu is het inderdaad weer zichtbaar in de maps app. Accu percentage is dat van gisterenavond of zo denk ik, dus dat gaat nog niet helemaal optimaal.
Als ik naar de auto loop raak ik in het voorbijgaan vast een van de andere deurgrepen aan dan is ie ontgrendeld als ik bij de voordeur kom.
P8, Pirelli All Season, MY21, Warmtepomp
Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"