4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Hebben ze er bij jou stiekem een Belgische simkaart in gezet?ron65 schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:41:
Ja het zal je verrbazen (mijzelf ook) maar OTA 3.7 kwam keurig door enkele weken terug.
De tip met caching en de tip met het switchen in "privacy instellingen" van die optie die de auto sensoren al dan niet uitleest heb ik ook allang toegepast.
Ook de tip om beide resets uit te voeren na de installatie is gedaan.
Ik kreeg de OTA in Belgie, en eerlijk gezegd was het daar een feestje met alles want de boel functioneerde prima en snel, ook na de OTA.
Het gezever begon toen ik terug ging, meteen die ochtend al traag opstarten van het hele systeem, daarna maps, maar op de terugweg werkte alles weer fijn tot ik de grens met Nederland overging.
Vanaf dat moment was het gedaan met LTE, alleen nog 3g, en onderweg dus tweemaal die blackout van het hele systeem.
En daarna alleen maar traag opstarten nog, geen enkele keer snel.
Op de ruitenwisserhendel zit aan de voorzijde een drukknop, de bovenste helft van de hendel. Als het goed is met een plaatsje van een ruitenwisser er op. Als je die indrukt gaat hij op automatische stand. Een keer aanzetten en hij onthoudt het voor altijd.Iddefridde schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:34:
[...]
Wat ik me nog afvroeg, ik kom van een Kia E-niro waar automatische ruitenwisser stand was. Ik bedoel geen regen is geen wisser activiteit en wel regen automatisch wissers in actie. Bij de Volvo lijkt intermediate de enige optie maar deze blijft wissen ook wanneer het droog is. Iemand tips?
(Er vanuitgaande dat die ook beschikbaar is op jouw model. )
Nou vanmiddag stapte ik de auto in en net als vele hier ook plotseling 3G en alles was mega traag, werkte wel maar data was enorm traag. Van Den Haag tot Flevoland maakt totaal niet uit, overal alleen maar 3G. De telefoon met Odido SIM, overal 5G en nergens last van.
Blijf het vreemd vinden dat het buiten Nederland goed gaat en dat een telefoon op hetzelfde netwerk geen probleem geeft.
Blijf het vreemd vinden dat het buiten Nederland goed gaat en dat een telefoon op hetzelfde netwerk geen probleem geeft.
XC40 Ultimate MY24 - Single Motor Extended Range - Silver Dawn | Alfen Eve Single Pro-line
Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"