Heb je een URL ? ik kan het nergens vinden.ArnoudN schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:07:
Ik was op zoek naar de geldigheid van mijn Volvo Card Premium en kwam er daarbij door toeval achter dat je bijna alle gegevens uit de app ook op de Volvo website kunt vinden.
Daar kun je bijv. ook heel makkelijk je rijdagboek exporteren. Voor mij helemaal nieuw.
EDIT: na lang klikken en wachten (site was supertraag) via volvocars wat gevonden.
verder op vakantie reed ik een poosje terug met caravan achter de XC40 op de E42 van Luik richting Luxemburg.
Daar zitten wat lekkere hellingen in, en ik zat te wachten wanneer die kwamen want benieuwd naar de trekkracht daarop met caravan en belading er achter.
Zie ik op enig moment een auto met vouwwagen heel langzaam rijden, en iets verder een caravan tergen langzaam vooruit kruipen... enfin, ik baan naar links, stroom erop en moeiteloos terug naar 90 kmh, bleek dat dus die helling te zijn

Overall op 600 km verbruik van 33 kWh/100km geklokt, vond hem netjes met al die hellingen erbij.
[ Voor 5% gewijzigd door ron65 op 26-08-2025 16:39 ]
XC40 P6 Plus MY23 19 inch zomer-winterbanden wissel, warmtepomp