Hier ook last van ongewenste meldingen controleer bandenspanning. Meest vervelende is de melding tijdens de vakantietijd. In de week voor de vakantie nog naar de dealer geweest voor een storing in extern audiosysteem. Direct gevraagd om een vakantiecheck te doen en de normale dingen even na te lopen, waaronder de bandenspanning.
Vertrek snachts om 01:00 uur, tot aan frankrijk niks aan de hand. Direct na de 2e laadstop komt de melding, controleer bandenspanning.
Nee he, net onderweg wil je even door kunnen rijden na het laden en niet weer onnodig tijd kwijt zijn. Vervelende is dat je tijdens het rijden ook niet opnieuw kunt calibreren, je moet echt stilstaan om de knop te kunnen gebruiken.
Heb de melding 2 uur genegeerd tot volgende stop. Daar opnieuw gekalibreerd zonder de bandenspanning te controleren, verdere vakantie niet meer naar voren gekomen.
Ik ben gestopt met het reageren en controleren, alle keren dat ik de melding heb gekregen was hij onterecht, en ik krijg hem elk kwartaal wel een keer.
Volvo C40 Recharge Single motor Plus MY23, 19" all seasons, warmtepomp, getint glas, trekhaak, Silver Dawn.