ik ben gister terug gekomen van een korte trip naar Italie, en ik ben toch helaas een beetje teleurgesteld in google maps.
Ik heb de voorkeur te navigeren zonder voorgeprogrammeerde laadstops - dus direct naar de eindbestemming.
Wanneer ik dan denk , ok ik zit onder de 20% (of heb honger/plassen etc) ik wil laden en ik gebruik de zoek functie van laadpalen, dan komt hij vaak met de meest rare opties (ver van de snelweg bijv) of hij heeft aan dat ik een langzamere moet pakken omdat de andere opties buiten bereik liggen, terwijl als ik even op chargemap kijk ik zoveel meer opties zag. bijv Aral komt niet standaard naar boven als optie, terwijl die echt steeds mooiere pleinen krijgen (M'gladbach bijv). Het lijkt dus dat er nog best wat aanbieders missen in het zoek gebeuren (nul filters!) terwijl als je handmatig zoekt naar de lader hij hem uiteraard wel vind.
Ik heb mn zoon van 12 uitgelegd hoe Chargemap werkt, en hij heeft me steeds super geholpen waar mijn inziens google maps voorkeur toch echt een beetje door de mand viel.
Wellicht doe ik iets niet juist?
Auto rijd nog steeds heerlijk overigens

Al had ik het fijner gevonden als die 150kW piek wat langer aanblijft, lijkt me iets wat software matig prima aan te passen is nu ze al bijna 5 jaar batterij degradie data hebben?