Vooral vanwege het eindeloze gezever met de "entertainment" module. Bij elk vertrek is er wel wat met de camera, navigatie of radio, en moet ik op de oprit stoppen om de boel vlot te trekken. (Ik heb ook geleerd om een USB stick mee te nemen bij een proefrit.) Die navigatie van Google is met afstand de slechtste die ik ooit gehad heb (en ik heb al navi in de auto sinds voor de eeuwwisseling).
Ik heb intussen gevonden dat de kofferbak niet open gaat als ik mijn telefoon en de autosleutel in dezelfde broekzak heb zitten. Ik heb de boodschappen i.i.g. niet meer gefrustreerd op de achterbank gekwakt de laatste weken.
Ik heb er nog niet expliciet op gezocht, maar volgens mij is de Volvo nogal prijzig vergeleken met bijvoorbeeld Kia of Skoda. Ik heb op zich niks tegen een "premium" prijsstelling, maar dan moet de kwaliteit daar wel naar zijn, en alle fancy frutsels moeten dan wel gewoon goed werken.
Mijn frustratie met de entertainment module wordt waarschijnlijk vooral veroorzaakt doordat ik een ouwe lul ben die nog muziek van een "drager" wil spelen of via radio ontvangen in plaats van via een "streaming" dienst. Ik gebruik in de auto geen andere telefoonfunctie dan bellen.
[
Voor 11% gewijzigd door
cdwave op 31-10-2024 17:22
]