Ik ben ook eens gaan kijken, maar voor mij nutteloos me er teveel in te verdiepen als leaseoptie.Juancho schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:02:
[...]
Interessant, kende ik nog niet! Ziet er strak uit, al mist het wel iets van body op de foto's maar dat kan ik het echt natuurlijk anders zijn. Heeft van de voorkant wel iets weg van de dikkere Tesla. Denk wel dat zulke wagens voor velen een serieus alternatief worden gezien de prijzen van bijv. een Volvo icm de bijtelling. Maar ook de Polestar 4 of straks 5 is amper te betalen.
Benieuwd wat er dus komend jaar op de markt gaat komen aan serieuze opties. Maar ik ga eens wat verder verdiepen in dze G6.
Ons bedrijf heeft alle chinese wagens uit de catalogus gehaald toen daar een import tax opkwam eerder dit jaar.
Los daarvan: wat is het trekgewicht geremd? wat is het maximaal gewicht (r.2 op het kentekenbewijs)? beiden nergens gevonden.
De XC40 SE mag minstens 1500 trekken, en heeft een R.2 gewicht van 2480 en daarmee precies passend voor mijn rijbewijs en onze caravan
Ook dat is een reden te overwegen deze wagen over te nemen einde leasecontract. net gekeken, dat duurt nog 3 jaar en 7 weken nu.
[ Voor 21% gewijzigd door ron65 op 15-09-2024 23:54 ]
XC40 P6 Plus MY23 19 inch zomer-winterbanden wissel, warmtepomp