RigolleM schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:29:
[...]
Ik ervaar deze issues niet... kan mij zelfs niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste een reset gedaan heb. Ik ben er zelfs van overtuigd dat dit te maken heeft met de vele apps die jullie installeren, die er voor zorgen dat het OS onstabiel wordt. Ik heb 2 extra apps die niet native in AAOS worden aangeboden: Car Stats Viewer en ABRP. Car Stats Viewer vraagt ook om de haverklap (meestal na een nachtje rust) of hij de app of service mag opstarten, vind ik al dubieus want het is één van de weinige niet standaard AAOS waar ik dit voor heb, de rest werkt gewoon zoals het hoort.
We onlangs hebben 2 500km gereden met navigatie en Google Maps heeft het nooit laten afweten, bestuurders- en middendisplay hebben altijd feilloos gewerkt.
Beetje een aanname van die apps, jij weet niet welke apps ik wel en niet geinstalleerd heb staan. Dus ik vind eigenlijk de stelling "die vele apps die jullie geinstalleerd hebben" wat misplaatst hier.
Ik heb iets meer dan 2 apps, maar meer dan 5 zijn het er zeker niet die ik erbij heb gezet.
Wat die reset betreft bedoelde ik dat het systeem meerdere malen botweg spontaan GM reset, of zelfs zichzelf helemaal, ik bedoelde niet dat ik meerdere malen een reset zou hebben uitgevoerd!
Intussen is er wel iets bijgekomen: al enkele malen gehad dat juist als je de achteruitrij camera nodig hebt, deze op zwart gaat met de tekst "camera tijdelijk niet beschikbaar".
Als je dan net in een krap vakje aan het inparkeren bent is dat echt vervelend, uiteraard kan het ook op de spiegels, maar die moet je dan eerst handmatig omlaag zetten om de lijnen of stoepranden een beetje te kunnen zien. Intussen staan er mensen nijdig te worden omdat je even stil blijft staan daarvoor.
Dat omlaag zetten van de buitenspiegels zou best wel eens geautomatiseerd mogen worden, raar bij een wagen van 50K dat dit er niet opzit.
[
Voor 3% gewijzigd door
ron65 op 12-08-2024 02:46
]