Groot gelijk. Je wilt meteen vanaf het begin een auto met goede en complete software, vergelijkbaar of zelfs beter dan die van concurrenten. Niet een halfbakken product dat in de loop van 4-5 jaar pas op niveau komt.Juancho schreef op maandag 22 juli 2024 @ 18:14:
En ja hoor, ook de EX90, die al flinke vertraging had, gaat half af (bij wijze van) afgeleverd worden. En Volvo blijft het maar goed praten zoals eerder bij onze wagens, nu dezelfde praatjes bij de EX30. Dit kan Volvo nog wel eens erg duur komen te staan gezien de concurrentie die steeds heftiger wordt...
[...]
https://topgear.nl/autoni...ij-bij-klanten-arriveert/
Ik denk vooral steeds meer dat er bij Volvo iets gruwelijks fout gaat wbt het invullen van de klantgedachte. Ik vind het iig hele rare uitspraken. Ik heb al veel geklaagd bij mijn P8 maar als ik een vele malen duurdere EX90 zou kopen die software matig dezelfde kant op gaat als de XC40 en xc30 dan zou ik het eerder nog minder accepteren.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.