Zetten jullie serieus de airo max 5 graden lager als het heel warm is? Doe ik echt nooit, dan kan je de boel volgens mij beter helemaal uitzetten. Als het in NL 30 graden is staat de airo bij ons ook gewoon op 19-20 graden hoor. Graadje of 25 is echt te warm in de auto.
Goed, bij onze rit naar Noord Spanje hebben we altijd nog fijn het open dak, lekker verkoelend windje indien noodzakelijk
. Ik verheug me juist op de rit zelf, eerste keer ooit dat we zover met onze P8 gaan. En dat is zoals hier bekend al geen range topper. Maar tegenwoordig staat de teller bij 100% ook op zo'n 320-340km. Dat is dan ook wel een beetje de max, misschien als het nog iets warmer wordt dat het richting de 350-370 kan gaan als alles perfect is.
Dit komt overigens wel omdat mijn ritten nu anders zijn dan normaal. Toen reed ik veel meer over de snelweg terwijl ik nu privé en zakelijker wat vaker over 80 wegen rijdt. Dat zorgt na een paar dagen gelijk al voor stuk lager verbruik en dus hogere range inschatting. Dat laatste is overigens icm Maps nooit meer zo goed geweest als de eerste periode. Toen was het echt perfect, vaak tot op de procent af.
Goed, bij onze rit naar Noord Spanje hebben we altijd nog fijn het open dak, lekker verkoelend windje indien noodzakelijk
Dit komt overigens wel omdat mijn ritten nu anders zijn dan normaal. Toen reed ik veel meer over de snelweg terwijl ik nu privé en zakelijker wat vaker over 80 wegen rijdt. Dat zorgt na een paar dagen gelijk al voor stuk lager verbruik en dus hogere range inschatting. Dat laatste is overigens icm Maps nooit meer zo goed geweest als de eerste periode. Toen was het echt perfect, vaak tot op de procent af.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio