Welja voor de 2024 is er in de laaste 3 updates wel iedere keer iets gedaan voor de aansturing her en der. Ik weet natuurlijk niet of het aansturen van de motoren/inverters bij al deze schillende use cases invloed hebben op elkaar ,maar inverters en motoren efficiënt en goed aansturen is wel een dingetje blijkbaar .
3.0.3 maakte het probleem voor mij weer meer uitgesproken dan in de vorige update en 3.1.2 lijkt dan weer een pleistertje daarvoor te zijn.
Tfeit dat de 24's rwd en andere motoren of inverters hebben dan de vorige generatie en deze zouden meer in eigen beheer/ontwikkeling zijn van volvo (dacht ik ergens gelezen te hebben) is blijkbaar wel een learning curve.
En uiteindelijk kan je niet klagen als ze werken aan dingen die je zelf ook opmerkt. En ondertussen hebben we nu natuurlijk ook wel class leading pollen filtratie via de app !!!!!!
Updates in software 3.1.2
Datum software-release: 13 mei 2024. Deze update is niet beschikbaar over-the-air (OTA).
Verbeteringen en bugfixes
Minder laagfrequente trillingen bij rijden met licht accelereren bij lage rijsnelheden. Dit is alleen relevant voor auto's van modeljaar 2024.
Updates in software 3.0.3
Minder trillingen bij rijden met licht accelereren bij lage rijsnelheden. Dit is alleen relevant voor auto's van modeljaar 2024
Updates in software 2.14.3
Verbeteringen en bugfixes
De prestaties van de auto bij lage snelheden, zoals in files of bij heuvel-op rijden, zijn verbeterd (alleen voor auto's van modeljaar 2024).