Lol
Ja ik ben een beetje een zeur op dit gebied, dat zeg ik dus zelf.
Alleen kan ik het niet uitstaan als iets niet werkt, dat zit in mijn aard, ik ben technisch onderlegd, heb vele jaren een flink gebouw beheerd waar functionaliteit zeer belangrijk was en uitval niet geaccepteerd kon worden. uitval van bepaalde systemen zou de krant zelfs kunnen halen, meer mag ik er niet eens over roepen.
Dat heb ik 20 jaar gedaan, dan zit het een beetje in je bloed, iets dat niet werkt levert enorme onrust op, het voelt niet goed. En zeker niet als je er geen enkele invloed op hebt.
Dan is het feit dat ik minstens 3 OTA's nooit gehad heb en de rest met zeer veel vertraging, voor mij gewoon iets dat mij irriteert en sterke onrust geeft. Het is niet anders.
Dat gezegd hebbende, ik zei van de week al dat ik het gevoel heb dat je op het juiste moment binnen x uur met de auto moet rijden of minstens actief hebben gehad anders mis je de update. Dat gevoel is er nog steeds.
In elk geval moest ik vandaag totaal 180 km rijden (90 enkele reis) en Juancho zei daarop dat dat geen invleod heeft op de update.
Dat kan best, maar feit is wel dat na 60 km te hebben gereden de update ineens opkwam.
Alleen ben ik nog niet aan de update toegekomen, hij staat wél klaar nu.
Ik kan alleen niet bij mijn eigen laadpaal nu, de debiele gorilla van de overkant heeft zijn eigen volgeladen auto er pal voor gezet en het vakje ernaast staat nu weer zijn oldtimer met een hoes erover. de overige vakjes zijn te ver van de paal, en ik heb nog 20% in de accu na thuiskomst. Ik heb aangebeld om te vragen of hij misschien zijn wagen weer voor zijn eigen deur zou willen zetten (daar is plek) zodat ik kan laden, maar hij heeft een deurbelcamera en doet als ik aanbel niet eens open, sterker, ik zag hem door het keukenraam naar me kijken en lachend omdraaien en daar kon ik het mee doen.
Dus maar naar een publieke paal 4 straten verderop, en daar staat hij nu te laden. Morgen maar eens zien of ik de update kan doen.
Dus: update staat klaar, maar zoals voorspeld moest ik er wel minstens 60 km voor rijden.