Dat mis ik zowat elke dag nog steeds t.o.v. AA. Telkens switchen tussen Maps en Spotify om artiest/nummer te zien vind ik echt irritant. 't Is dat Maps op het drivers display heel wat info mist zoals SoC en ETA anders kon ik er makkelijker mee leven. Spotify onder Maps of op het drivers display zou voor mij een grote meerwaarde hebben.Juancho schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:00:
Ik kwam bij toeval tegen dat Maps icm Spotify op je mobiel een geweldige toevoeging heeft wat in onze xc/c40 wagens zo enorm bruikbaar en handig is in praktijk. Namelijk een muziek spelertje IN het Maps scherm. Het is mij volslagen onduidelijk waarom ze zulke toffe en handige dingen gewoon niet in de AAOS versie gooien. Ongelovelijk.
[Afbeelding]
Trouwens al opgevallen dat die transparante balk links op Google Maps weg is? Is al even zo en een kleine ingreep maar ziet er wel een pak beter uit imo.
Wat ik ook erg mis nu ik geen Waze meer gebruik is de optie om een ETA te sturen naar een contact, dat heeft Maps dacht ik wel op AA maar ontbreekt helaas in AAOS.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ